עמוד הבית > חברות > אאוטבריין

אאוטבריין בחדשות

סוכן חדשות
 
אורי להב/צילום: ענבל מרמרי
"אמא שלי אמרה: 'יש לך ילדים, צריך פרנסה, מה עכשיו סטארט-אפ'"
אורי להב, מייסד שותף ומנהל אאוטבריין ישראל, התארח בסדרת האירועים על "תשוקה וקריירה" במרכז האקדמי פרס ● הוא שוחח עם דרור גלוברמן על הדרך האישית והמקצועית שעבר. צפו בראיון
  
 
ירון גלאי/ צילום: תמר מצפי
אאוטבריין עוברת ארגון מחדש ומכחישה טענות על ירידה בפעילות
בשיחה עם "גלובס" אומר איתן גלאי, שיוביל מעתה את הפעילות הבינלאומית של חברת המלצות התוכן: "צמחנו בצורה יפה השנה, היקף העובדים גדל ב-30%" ● השיקה שני מוצרים חדשים שנועדו להתחרות ברשתות החברתיות
  
 
ירון גלאי / צילום: נועם גלאי
ירון גלאי מבטיח לשחרר את כלי התקשורת מהתלות בפייסבוק
שווי של מיליארד דולר? "הערכות שווי בחברות פרטיות הן די קשקוש" ● שמועות על ניסיון להזיז אותו מתפקידו? "היוזמה למנות מנכ"ל משותף הייתה שלי" ● מיזוג עם טאבולה? "מעריך שזה לעולם לא יקרה" ● ירון גלאי, ממייסדי אאוטבריין, משיק מיזם שמבטיח לשחרר את התקשורת מהתלות בפייסבוק
  
 
ירון גלאי ודיוויד קוסטמן / צילום: נעם גלאי
דיוויד קוסטמן מונה למנכ"ל משותף באאוטבריין
קוסטמן מכהן בדירקטוריון החברה משנת 2014 וינהל את אאוטבריין יחד עם ירון גלאי
  
 
ירון גלאי / צילום: תמר מצפי
אאוטבריין תאפשר לנהל קמפיינים בכמה פלטפורמות בו-זמנית
המערכת החדשה של החברה תאפשר למפרסמים לרכוש באופן פרוגרמטי פרסום native - המתבסס על דפוסי העניין של הגולש באמצעות היסטוריית הגלישה שלו - בכמה אתרים בו-זמנית, כולל אתרים שאין לאאוטבריין הסכם עמם
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
חברת המלצת התכנים אאוטבריין מקצצת 4% מכוח האדם שלה
החברה מוותרת על חלק מהכלים שנועדו לסייע לעורכי אתרים, ומתמקדת במסחר אוטומטי במדיה - באמצעות תוכנה
  
 
אבי בן טל / צילום: ירון ברנר
טאבולה תחליף את אאוטבריין בהמלצות תוכן לגולש ב-ynet
מדובר בהישג משמעותי, שכן שיתוף-הפעולה מקנה לטאבולה את השליטה בתחום קידום התוכן בשני האתרים הגדולים בישראל: וואלה ו-ynet
  
 
פייסבוק / צילום: שאטרסטוק
מחקר: מה אנחנו קוראים - ומה אנחנו משתפים בפייסבוק?
מחקר שנערך על ידי אאוטבריין סרק כ-2 מיליארד צפיות בכתבות, כדי לבדוק האם התוכן ברשתות החברתיות אכן מייצג באורח מדויק את מה שמעניין את הקוראים ■ יש תשובה חד משמעית
  
 
אילן צינמן פורש מחברת אאוטבריין / צילום: נועם גלאי
אילן צינמן פורש מאאוטבריין לטובת מיזם פרטי בתחום התוכן
צינמן: "אני מאמין שהשנה תהיה שנת הדרקון של התוכן בישראל, ואני מתכוון להיות שחקן מרכזי בתעשייה זו"
  
 
לירון אברהם / צילום: יח"צ
אאוטבריין: לירון אברהם - האחראי על פעילות העסקית בישראל
אברהם שימש כמשנה למנכ"לית אתר סלונה, וניהל את מוקדי הסחר ב"הארץ" ו"דה מרקר" ■  איתן גלאי, מנכ"ל אאוטבריין: "אנחנו בתקופה נפלאה"
  
 
אאוטבריין לוגו / צילום: יחצ
מתחילת מאי: 11 חברות היי-טק ישראליות גייסו 216 מיליון דולר
לכחצי מהיקף זה, 100 מיליון דולר, אחראית חברה אחת ויחידה, ויה (Via) שפיתחה פלטפורמה להפעלת תחבורה ציבורית-שיתופית ■  אאוטבריין השלימה סבב גיוס של 45 מיליון דולר
  
 
אחד המייסדים של  Foursquare  / צילום: רויטרס
האטה בהיי-טק: "רק" 25.5 מיליארד דולר גויסו ברבעון הראשון
ברבעון הקודם גוייסו 27.7 מיליארד דולר וברבעון שלפניו - 39 מיליארד דולר ■ שיעור העלייה בשווי החברות הפרטיות: 53% - הנמוך מזה ארבע שנים
  
 
מור לביא ורועי אבידור / צילום:תמר מצפי
פיתוח ישראלי: הסוף להודעת "המוצר המבוקש אינו נמצא"
הסטארט-אפ Cymbio רוצה להביא את מהפכת המלצות התוכן לעולם המסחר המקוון
  
 
מוטי כהן/ צילום: תמר מצפי
פיתוח ישראלי: להשאיר את הגולש יותר זמן באתר האינטרנט
הניסיון של אתרי התוכן לשמור אצלם את הקוראים יותר זמן מקבל סיוע מ-Apester, שמייצרת שאלונים רלוונטיים לגולשים, מייצרת אצלם מעורבות וכך עוזרת לפאבלישרים להרוויח עוד כמה דולרים
  
 
 אדם סינגולדה / צילום: יחצ
טאבולה: שת"פ ב-45-55 מ' ד' עם החברה-האם של USA Today
טכנולוגיית המלצות התוכן של טאבולה תופיע ב-3 השנים הקרובות בנכסי המדיה הדיגיטליים השונים של Gannett, שזמינים ב-110 שווקים
  
 
יובל בן יצחק / צילום: יחצ
לקראת ההנפקה: אאוטבריין ממנה מנהל טכנולוגיות ראשי
יובל בן יצחק ינהל צוות מפתחים שייצרו פתרונות חדשניים עבור אתרי תוכן ומפרסמים
  
 

   123    >

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3