אג'נדה בחדשות

סוכן חדשות
 
המוצרים של LUSH / צילום: רויטרס  Neil Hall
אני והמותג נשנה את העולם: החברות שקידמו אג'נדה חברתית
אקטיביזם חברתי מסתמן כנתיב צמיחה חדש למותגים בעידן הנוכחי, שבו השיח הציבורי מתחולל בעוצמה ברשתות החברתיות וגולש מהן למרחב הפיזי • מותגים בולטים כמו airbnb ובן & ג'ריס מביעים עמדות ערכיות ופועלים לקדם אג'נדות שאינן בקונצנזוס, תוך שהם רותמים את הציבור ולעתים מצליחים להביא לשינויי חקיקה • האם היא תגיע גם אלינו? • מדד המותגים
  
 
פאנל אחריות תאגידית / צילום: שלומי יוסף
"יש קשר בין חברות מצליחות לערכים, אולי הן עושות משהו נכון"
במפגש "אג'נדה" של "גלובס" בשיתוף קסם מדדים, דן הפאנל בחשיבותו של תחום האחריות התאגידית ■ יואב גפני, סגן בכיר לממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון: "כשיש סיכון סביבתי, המוסדיים צריכים להביא אותו בחשבון. זה בא לידי ביטוי בהוראות הרגולציה שלנו"
  
 
צרו איתנו קשר *5988