אגרת גודש בחדשות

סוכן חדשות
 
מאץ' בחירות / צילום: אפרת לוי, גלובס
עייפים מהספינים ואין לכם למי להצביע? משחק מאץ' הבחירות חוזר למועד ב'
מרוב השמצות הדדיות, בוטים משוגעים ומסרונים בלתי פוסקים, כמעט שכחנו שהבחירות עוסקות גם בחיים עצמם • מאץ' הבחירות מנקה את הרעש מסביב וחושף את העמדות של המפלגות בסוגיות הכלכליות שמשפיעות על היומיום של כולנו • בואו למצוא את המאץ' הכלכלי שלכם
  
 
סתיו שפיר / צילום: שלומי יוסף
אגרות גודש ותחבורה ירוקה: המחנה הדמוקרטי מציג תוכנית "גרין ניו דיל" ישראלית
תוכנית "כלכלה ירוקה לישראל": הפלסטיק בחוץ, אגרות גודש יוטלו, התחבורה הציבורית תהפוך ירוקה, והתעשיות המזהמות ייאלצו לשלם • את התוכנית מובילות חברות התנועה הירוקה סתיו שפיר ויעל כהן-פראן
  
 
פקק / צלם: תמר מצפי
ישראל עומדת על סף משבר תחבורתי. זה מה שצריך לעשות – ועכשיו
אם שום דבר לא ישתנה - בתחילת העשור הבא המצב בכבישים ייצא משליטה • מחיר הפקקים לא יהיה רק אובדן שעות עבודה, אלא שיתוק צירי מפתח, החמרת מצבי חירום וסכנה לגישה לנתב"ג • תוכניות לטווח ארוך מתעכבות, וזה הזמן לחמישה צעדים מיידיים אפשריים
  
 
שר האוצר, משה כחלון / צילום: אלכס קולומויסקי, ידיעות אחרונות
סגירת הגירעון יורדת לכביש: ההיברידיות שוב בסכנה, ואגרת הגודש יוצאת מהמקפיא
הדרג המקצועי באוצר לא מחכה ליום שאחרי הבחירות, והחל לגבש שתי רפורמות אסטרטגיות שימתינו לאישורו של השר הבא • התוכנית הראשונה היא צמצום הטבות המס על הרכבים ההיברידיים כבר בינואר הקרוב, והשנייה היא הטלת מס גודש שיקוזז מאגרות הרכב
  
 
קלפיות בבחירות / צילום: Shutterstock
מי בעד? 20 שאלות על עמדות - וגם כמה טעויות
מי בעד היטל גודש, מי נגד הגדלת תקציב הביטחון, ואיזו מפלגה הכריזה חד-משמעית: "לא נעלה את גיל הפרישה"? • התשובות לא תמיד ברורות מאליהן
  
 
לוקסמבורג- סע בחינם/ צילום:   Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
מכת פקקי התנועה: מלונדון ועד לוקסמבורג, כך נלחמים האירופאים בעומסים בכבישים
ביום רביעי הקרוב יפרסם מבקר המדינה דוח חמור בנוגע למצב התחבורה בישראל • רגע לפני שהכשלים נחשפים, "גלובס" מציג את הפתרונות האפשריים - הערים שמצאו את הדרכים היצירתיות להתמודד עם בעיית הפקקים וגודש התנועה • מתחבורה חינמית בלוקסמבורג, מערכת ציבורית מרושתת וזולה בברלין ועד היטלי גודש בשטוקהולם ובלונדון • כתבה ראשונה בסדרה
  
 
פקקים / צילום: איל יצהר
עתיד התחבורה? "כדאי לשקול אמצעי כפייה, כמו אגרת גודש"
הוועידה של פורום התחבורה העולמי עסקה בעיקר בבטיחות אבל גם בנושאים נוספים: "אגרת גודש נתפסת כמס נוסף, ולכן חשוב שתהיה הסכמה מלאה על צעד כפייתי כזה"
  
 
עומר מואב / צילום: שלומי יוסף
עומר מואב: "בישראל יהיו אגרות גודש, אין פתרון אחר"
פרופ' מואב בוועידת ישראל לעסקים: "בשטוקהולם הטילו אגרות גודש, וזה חיסל מידית את הפקקים. 40% תמכו באגרות גודש בהתחלה, ותוך שנה-שנתיים שיעור התומכים באגרות הגודש עלה ל-70%" ■ "כבר היום אתם משלמים אגרות גודש, רק שהן לא יעילות"
  
 
פקקים דובי בן גדליהו / איור: גיל ג'יבלי
דובי בן גדליהו
משרד התחבורה נוסע לשום מקום
על "שיטת הממטרה" שמונעת שיפור בתחבורה בישראל
בשנתיים האחרונות בלבד עלו על כבישי הארץ כ-560 אלף כלי רכב חדשים. מספר שמקביל ברמתו לזה של מדינות עם שטח גיאוגרפי גדול פי כמה מישרא...המשך
  
 
משרד התחבורה: לא נטיל אגרות בכניסה לערים הגדולות
שר התחבורה כץ הודיע כי למשרדו אין כל כוונה להטיל בעתיד אגרות גודש על ציבור הנהגים
  
 
חולדאי: "לו יכולתי להטיל אגרת גודש על הנכנסים לת"א הייתי עושה זאת"
ראש עיריית ת"א-יפו ל"גלובס" נדל"ן: "אנחנו המדינה היחידה בעולם שעדיין משלמים בה לאוטובוס בתוך האוטובוס, שמגיעים לתחנה ולא יודעים מתי יגיע האוטובוס, ואין התחייבות לרמת שירות" ■ "אם ניתן יהיה לבוא מכפר-סבא ב-15 דקות אל מרכז ת"א, זה ישטח גם את מחירי הדירות"
  
 
שלם יותר - סע מהר: פיילוט בכביש 1 להטלת אגרת גודש על נהגים בנתיבים בודדים בכבישים מהירים
העיקרון בתקנות שיוגשו השבוע: עמוס יותר ואיטי יותר - יקר יותר ■ הגודש יימדד לפי מספר המכוניות, מהירות נסיעתן ומשך ההמתנה בכניסה לנתיב וביציאה ממנו ■ שינוי למעלה או למטה מהתעריף הבסיסי יבוצע בהדרגה - והמשמעות: נהגים יידעו עלות הנסיעה רק קילומטר לפני הכניסה לנתיב
  
 

   1    >

   נמצאו 12 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988