דייויד אדלשטיין בחדשות

סוכן חדשות
 
חנות אירוקה / צלם: יחצ
תקציב הפרסום של אירוקה יטופל זמנית ב"לעומק התודעה"
התקציב שטופל במשרד הפרסום DAVID יטופל ב"לעומק התודעה" עד סוף השנה ואז ייצא למכרז ■ מתחילת 2014 פרסמה הרשת בהיקף של 5.3 מיליון דולר
  
 
תקציב הפרסום של הוניגמן עובר מיהושע ל-DAVID
משרד הפרסום DAVID, שבבעלות הפרסומאי דייויד אדלשטיין, מטפל גם בתקציב TNT השייך לקבוצת הוניגמן
  
 
תקציב הפרסום של רשת TNT עובר לדיוויד אדלשטיין
‎‎תקציב רשת האופנה לצעירים, בהיקף של כ-4.5 מיליון שקל, טופל עד לאחרונה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏
  
 
מה גורם לאנשי הקריאייטיב הבכירים לעזוב את המשרדים הגדולים?
השאיפה לתגמול גבוה יותר, לקרדיט משמעותי ולחופש יצירתי גורמת לדור הביניים של אנשי הקריאייטיב לעזוב את המשרדים הגדולים ולצאת לדרך חדשה - עצמאית או במשרד קטן יותר
  
 
אירוקה ממשיכה בשינויים: תקציב המדיה עובר ליוניון מדיה
על-פי יפעת בקרת פרסום, היקף הפרסום של אירוקה ב-2009 עמד על 9.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ באחרונה פורסם כי איש הקריאייטיב דייויד אדלשטיין ינהל את תקציב הפרסום של הרשת
  
 
דייויד אדלשטיין ינהל את הפרסום של רשת אירוקה
אדלשטיין, מבכירי אנשי הקריאייטיב בענף, שימש בעבר כמנהל קריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי ובראובני-פרידן ■ כעת הוא ימונה למנהל קריאייטיב של אירוקה במשרה קבועה
  
 
דייויד אדלשטיין פוטר מתפקיד מנהל הקריאייטיב של באומן-בר-ריבנאי
הפיטורים - בעקבות חילוקי דעות מקצועיים עם מנכ"ל המשרד, יוסי לובטון ; אדלשטיין, שנחשב לאחד ממנהלי הקריאייטיב הוותיקים והבולטים בענף, שימש בתפקידו הנוכחי בבאומן-בר-ריבנאי במשך כשנתיים וחצי
  
 
צרו איתנו קשר *5988