אוגילבי בחדשות

סוכן חדשות
 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר
אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי
סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים
  
 
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"
גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"
  
 
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
"פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"
כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"
  
 
גארי היימן / צילום: יחצ
מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"
גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי
  
 
ועידת MAD  לוגו
גרי יומאן יגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת MAD 2014
זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד
  
 
פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל
הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא
  
 
ניר קיפניס, מבקר הטלוויזיה של גלובס ועורך מנטוק
ניר קיפניס
כותרת, תמונה, מספר טלפון
כשמתבוננים בעיתונים, מדהים לראות עד כמה השפעתו של אוגילבי ניכרת עד היום
"אוגילבי", א', 20:55, יס דוקו הנה לכם "מד-מן", הסיפור האמיתי. אין כמעט סטודנט לתקשורת או למקצועות הפרסום השונים שלא למד על ואת ...המשך
  
 
פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל
התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם
  
 
לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"
בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו
  
 
סוכנות הפרסום אוגילבי מפטרת קרוב ל-10% מעובדיה בצפון אמריקה
הקיצוצים מיוחסים לירידות הנמשכות בהוצאות הפרסום ולמעבר של תקציבים לערוצים הדיגיטליים
  
 
צרו איתנו קשר *5988