אוגילבי הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
רמי יהודיחה / צילום: איל יצהר

אחרי עידן פוגל: LEAD חתם על הסכם ייצוג עם אוגילבי

סוכנות אוגילבי היא חלק מקבוצת WPP, המיוצגת בין היתר ע"י אדלר-חומסקי, שהוא בעל השליטה ב-LEAD ■ הסוכנות ניהלה הליך בדיקה ארוך מול LEAD כדי לוודא כי המשרד עומד בסטנדרטים הנדרשים

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2017
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"מקוריות תוביל לכך שהפרסומת תהפוך לחלק מהשיח"

גרי יומאן, מנהל קריאייטיב עולמי בסוכנות Ogilvy & Mather's, בוועידת MAD: "קצת יצירתיות וחשיבה יכולה להגדיל את הערך שלך בפרסום"

מיכל רז-חיימוביץ' 16.07.2014
גרי יומאן  / צילום: איל יצהר
ועידת MAD | ועידת MAD

"פרסום עובד טוב - כשמעבירים אותו פשוט"

כך אמר גרי יומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, בוועידת MAD של "גלובס" בשיתוף orange ■ סטיבן ברבנק מדיסני: "חייבים סיפור - אם יש סיפור טוב, אפשר לבנות מותג"

שירי דובר 16.07.2014
גארי היימן / צילום: יחצ

מנהל הקריאייטיב באוגילבי לונדון: "בוב ספוג הוא מקור ההשראה שלי"

גארי היימן, שישתתף השבוע בוועידת MAD, מאמין שיסודות הפרסום לא משתנים במציאות התקשורתית של ימינו, ומסביר למה אי-אפשר ללמד מישהו להיות יצירתי

ענת ביין-לובוביץ' 13.07.2014
ועידת MAD  לוגו

גרי יומאן יגיע לארץ כדי להשתתף בוועידת MAD 2014

זה למעלה מ-20 שנה שיומאן, מנהל הקריאייטיב העולמי של Ogilvy & Mather Advertising בלונדון, יוצר קמפיינים מצליחים לאאודי, BMW, קוקה-קולה ועוד

שירות גלובס 01.07.2014

פרסומאים בכירים בוחרים את משרד החלומות שלהם בחו"ל

הקריאטיביות בשמים, הפרסומות מבריקות, הצרכנים מאמצים את המותג, ולקולגות לא נותר אלא לקנא

ענת ביין-לובוביץ' 13.11.2013

כותרת, תמונה, מספר טלפון

כשמתבוננים בעיתונים, מדהים לראות עד כמה השפעתו של אוגילבי ניכרת עד היום

ניר קיפניס 25.09.2011

פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של קראפט בישראל

התקציב ל-2011 יעמוד על כ-2 מיליון דולר וישמש למיצוב שוקולד מילקה ועוגיות קראפט כמתחרות במותגי עלית ואסם

חגית ברונסקי 29.07.2010

לארס בסטהולם: "אם רעיון הוא חזק מספיק, ניתן ליישמו בכל רמת תקציב"

בסטהולם, לשעבר שותף בסוכנות הבוטיק המהוללת AKQA וכיום מנהל ראשי של הקריאיטיב הדיגיטלי באוגילבי, מאמין כי סוכנויות פרסום שלא יהיו אינטגרטיביות וייצרו קמפיינים טוטאליים - לא ישרדו

יוני קיש, מקאן-אריקסון, קאן 21.07.2009

סוכנות הפרסום אוגילבי מפטרת קרוב ל-10% מעובדיה בצפון אמריקה

הקיצוצים מיוחסים לירידות הנמשכות בהוצאות הפרסום ולמעבר של תקציבים לערוצים הדיגיטליים

אדוורטייזינג אייג' 08.01.2009
צרו איתנו קשר *5988