אוטוטק בחדשות

סוכן חדשות
 
מובילאיי/ צילום: יחצ
עסקת מובילאיי: עדיין לא ברור אם אינטל הימרה על הסוס הנכון
מבחינת אינטל, הדרך להוכיח שהרכישה השתלמה עדיין רחוקה, אך חשוב לזכור שהשווי עבורה יכול להיות גבוה יותר מזה שהמשקיעים בבורסה היו מעניקים למובילאיי, מכיוון שאינטל מרוויחה תועלת נוספת מהרכישה - היא לומדת באמצעות מובילאיי את שוק הרכב • פרשנות
  
 
ראש הממשלה נתניהו בטקס הנחת אבן הפינהלמרכז המו"פ של מובילאיי באוגוסט/ צילום: רויטרס
זהירות, ב.מ.וו, טויוטה והתעשייה הסינית לפניך: ענקיות הרכב מנסות לאיים על ההגמוניה של מובילאיי
ב.מ.וו וטויוטה משקיעות בסטארט-אפ מתחרה, חברת בוש הגרמנית מפתחת יחידות מצלמה חכמות, וממשלת סין מתכננת "לייצר מובילאיי מקומית" • האם הגב הרחב של בעלת הבית אינטל יסייע לחברה?
  
 
קרינה אודינייב ויגאל רייכלגאוז מייסדי קורטיקה / צילום : ענבל מרמרי
"השתעשענו ברעיון של הקמת עוד חברות, אבל רק עכשיו היה לנו אומץ"
קורטיקה הישראלית הודיעה על הקמת חברה בת בתחום הרכב, שגייסה הון מטויוטה, BMW וקונטיננטל • החברה, שמפתחת בינה מלאכותית עצמאית יותר, מיישמת את הטכנולוגיה במגוון תחומים - מזיהוי הונאות ועד ניטור אלימות בגני ילדים • קרינה אודינייב, ממייסדי החברה: "משקיעים מעדיפים חברות בתחום ספציפי"
  
 
יגאל רייחלגאוז וקרינה אודינייב, ממייסדי קורטיקה / צילום: כפיר זיו
קורטיקה השיקה חברה בתחום הרכב שגייסה הון מטויוטה ומ-BMW
חברת הבינה המלאכותית קורטיקה השיקה הלילה חברה-בת בתחום הרכב החכם (Cartica AI) והודיעה על שיתוף-פעולה עם יצרניות הרכב טויוטה ו- BMW ועם ספקית הטיר1 קונטיננטל, שכולל גם גיוס הון משלוש החברות • סכום הגיוס עוד לא פורסם
  
 
ד"ר תמיר בכור / צילום: איל יצהר, גלובס
״אנחנו מיישמים בפולקסווגן את מה שלמדנו בשב"כ": מה עומד מאחורי חברת הסייבר של יוצאי הארגון
ד"ר תמיר בכור הקים את חברת הסייבר לרכב סייומיטיב ב-2016 ביחד עם חבריו מהשב"כ, יובל דיסקין וצפריר כץ • בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על האתגרים בשוק הרכב, מספר איך זה להיות יזם ותיק ומסביר מה היתרון במודל שבו פולקסווגן מחזיקה ב-40% מהחברה: "אנחנו מפתחים אצל הלקוח, ולא צריכים ללכת למכור בתערוכות"
  
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו נכנס לרכב האוטונומי בטקס הפתיחה של מרכז מוביליי / צילום:  Abir Sultan, רויטרס
תעשיית האוטו-טק מתארגנת מחדש: מי מהחברות תשרוד את השינוי
סגירת הסטארט-אפ הישראלי אוריקס ויז'ן באחרונה מהווה אינדיקציה לעיכוב בייצור המסחרי של רכבים ללא נהג • המשקיעים הופכים בררנים יותר, חברות אוטו-טק שוקלות שנמוך טכנולוגי, ומלחמת הסחר מקשה על בחירת נתיב שיווקי • האם קורטיקה והיילו הישראליות עשויות להרוויח מההרעה בשוק?
  
 
אפליקציית אובר / צילום: רויטרס
בין עזיבת כ"ץ לבחירות הנוספות: האם לאובר נפתח חלון הזדמנויות
השינויים בצמרת משרד התחבורה עשויים להוות חלון הזדמנויות לכניסה של שירותי הסעות שיתופיים על נוסח אובר וליפט • כניסתם, שנחסמה עד כה, עתידה "לשבש" באופן מהותי את כללי המשחק בשוק • "גלובס" מנתח: מה יקרה למוניות, האם המחירים באמת יירדו וכיצד יגיב שוק הרכב המקומי
  
 
פרופסור אמנון שעשוע  / צילום: מיכל רז חיימוביץ
אפילו אמנון שעשוע מודה: חזון הרכב האוטונומי להמונים הולך ומתרחק
מייסד מובילאיי מצנן את הציפיות של המשקיעים והציבור לעלייתו על הכביש של הרכב ללא נהג בשנתיים הקרובות, כפי שבכירים בתעשיית הרכב העולמי מבטיחים כבר שנים • איך למרות הדחיות והבעיות, ההשקעות הכבדות ברכב האוטונומי עדיין כאן, ומה בכל זאת צופן העתיד?
  
 
רכב אוטונומי/ צילום: shutterstock
אפל לא מורידה את הרגל מדוושת הגז של הרכב האוטונומי
חברת אפל שומרת על עמימות סביב פעילותה בתחום הנהיגה האוטונומית, ובתחילת השנה העבירה 200 עובדים לתחומים אחרים בחברה • רכישה חדשה של סטארט-אפ מראה כי החברה לא זנחה את הניסיונות להיות שחקן משמעותי בתחום
  
 
ביל פורד/  צילום: איתן נדב
יו"ר פורד בביקור בישראל: "קורקינטים מחמירים את מצב התחבורה ויוצרים כאוס"
יו"ר חברת הרכב האמריקאית הגיע לישראל לרגל הקמת מרכז המחקר של החברה • במפגש עם עיתונאים הוא דיבר על אי הוודאות שיוצרת מלחמת הסחר לתעשיית הרכב, מסביר למה עדיין אין רכב אוטונומי על הכביש, ואומר: "אם נתאהב בטכנולוגיה ונשאיר את האדם בחוץ, נחיה בחברה דיסטופית"
  
 
מערכת בקרה ברכב של טסלה. / צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב
מסתדרים גם בלי רכב אוטונומי: ענף האוטו-טק המקומי גייס חצי מיליארד דולר ב-2019
תעשיית הרכב המסורתית הפחיתה ב–2019 את ההשקעות הישירות שלה בחברות טכנולוגיה ישראליות, ואת מקומה תפסו קרנות הון סיכון, ובגדול • תמונת מצב עדכנית של כמה מהתחומים הבולטים בענף מגלה התפקחות הדרגתית מחלום "הרכב ללא נהג" ופוטנציאל משמעותי דווקא ברכבים הרגילים
  
 
הרכב האוטונומי של יאנדקס / צילום: יח"צ
בדרך למונית אוטונומית בישראל? יאנדקס מקימה מרכז פיתוח בת"א
עד סוף השנה החברה מתכוונת להפעיל צי של 100 רכבים, מתוכם עשרה בישראל והיתר ברוסיה
  
 
מימין: און הרן וחגי זיס / צילום: אלון רון
יצרנית צ'יפים טיוואנית משקיעה בסטארט-אפ ישראלי לפי שווי של כ-300 מיליון דולר
החברה מכפר נטר מפתחת צ'יפים לתקשורת בין כלי רכב ותשתית (V2X) ומגייסת כיום עשרות מיליוני דולרים
  
 
ביל פורד, יו"ר חברת פורד / צילום: רויטרס Regis Duvignau
הפנים הנוספות של תעשיית האוטו-טק הישראלית
רכבת אווירית של בכירים מתעשיית הרכב העולמית תגיע ביוני לתערוכת "אקומושן" השנתית • הם יגלו ענף חדשני שמפתח טכנולוגיות גם לתחום הביטחוני, הפיננסי והרפואי, את מובילאיי שרוצה לשנות את עולם ההסעות האוטונומיות ואת החברה שעשויה להיות המובילאיי הבאה
  
 
רכב אוטונומי. / צילום: Shutterstock :ינקי מרגלית / איור : גיל ג'בלי
ינקי מרגלית
זאת לא מכונית, זה הבית שלי
השם "רכב אוטונומי" מטעה ואינו מכיל את הפוטנציאל שיש למכונה שתנהל את חיינו
לאחרונה קניתי את המכונית האחרונה שלי. כמו לכול מכונית יש לה הגה, בלם ודוושת האצה. בדרך לצפון התחלתי להתרגל לתחושה המוזרה שהחלה בכפ...המשך
  
 
סיגל עוז/ צילום: איל יצהר
"כבר לא עולם של גריז על הידיים": הכירו את מנכ"לית האפליקציה שמשנה את פני תעשיית הטיפולים ברכב
בעלי המוסכים חשבו שההצעות שלה הן בלבול מוח ושמו לה ברקס, אבל סיגל עוז התעקשה שהשילוב בין חדשנות דיגיטלית לענף הרכב המסורתי והמיושן יכול לעבוד • היום, עם קרוב ל-2 מיליון טיפולים בשנה שמוזמנים דרך האתר והאפליקציה שלה, מנכ"לית 'גלגלים' לגמרי שועטת על הכביש • "ליידי גלובס"
  
 

   12345    >

   נמצאו 75 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988