אופנה בחדשות

סוכן חדשות
 
סניף של רשת הילה / צילום: שני מוזס, גלובס
רשת האופנה הילה נקלעה לחובות ומבקשת למכור את הפעילות
בשיאה מנתה רשת האופנה, שהוקמה לפני שלושה עשורים, 33 סניפים בפריסה ארצית, ואילו כעת היא מחזיקה ב-10 סניפים בלבד • מנכ"ל הרשת יונתן נסים: "האשמה היחידה בסגירה היא מדינת ישראל. היד עוד נטויה, ויהיו עוד פירוקים בענף בקרוב"
  
 
אמזון/ צילום:   Shutterstock | א.ס.א.פ קריאייטיב
לא רק מתכנתים: זה התפקיד החדש שאמזון מגייסת אליו בת"א
בוגרי שנקר ובצלאל, הידיעה הזאת בשבילכם: ענקית הקמעונאות מחפשת מומחים לסטיילינג ואופנה למשרה במטה שלה בת"א • מטרת המשרה היא לסייע למערכת בינה מלאכותית עבור שירותי הסטיילינג של העוזרת הווירטואלית שלה, אלקסה
  
 
ספינה של צאקוס אנרג’י, חברת ספנות ותיקה עם צי של 70 ספינות תובלה  / צילום: shutterstock, שאטרסטוק
בין נתיבי השיט למסלולי האופנה: הזוג שמשקף את התאוששותה של כלכלת יוון
הוא בעליה של חברת ספנות ותיקה והיא מלבישה סלבריטאיות הוליוודיות - שני עסקים שהצליחו בהיקף עולמי ויכולים להאיץ את הבראת הכלכלה השברירית
  
 
לואי ויטון / צילום: רויטרס
טיפאני מזנקת ב-30% על רקע הצעת הרכש של לואי ויטון
לפי הדיווח ברויטרס, החברה האמריקאית קיבלה הצעת רכש ממותג האופנה הצרפתי • גובה הצעת הרכש לא נמסר
  
 
אנשים ממלאים את דיזנגוף סנטר ביום הבחירות לעיריות 2018 / צילום: שני מוזס
פדיונות הקניונים לא התרוממו בספטמבר: ראש השנה והבחירות לא הצליחו לעורר את ענף האופנה
יום השבתון בבחירות האחרונות לא הביא עמו בשורה למרכזי הקניות, ונרשמה בו ירידה של כ-5% לעומת הבחירות הקודמות באפריל • הפדיון היומי בספטמבר מציג ירידה של 0.7%, ואילו בתקופת ראש השנה נרשמה ירידה של כ-4% בימים שקדמו לחג ביחס לשנה שעברה
  
 
כבשים / צילום: שאטרסטוק
החברה הזו מייצרת מוצר אחד בלבד שמתאים לארון של כל אחד - ועל הדרך רוצה להפיץ מסר של קיימות
מסר של קיימות סביבתית: חברת Sheep הבריטית מוכרת מהשבוע מוצר אחד בלבד - סוודר יוניסקס מצמר מרינו, אליו יוצמד תג NFC הניתן לסריקה, דרכו יכול לובש הסוודר ללמוד על הכבשה "שלו" ולקבל עדכונים על מצבה • והמחיר? לא זול בכלל: 234 דולר
  
 
שרון טל / צילום: רמי זרנגר
האותנטיות החדשה: איך לארח בחג
שרון טל, המעצבת הראשית של בית האופנה משכית, מארחת את החברות בביתה לארוחת חג
  
 
שלט של כריסטיאן דיור על קניון בסין / צילום: Darley Shen, רויטרס
מכבדת את עיקרון סין האחת: דיור מתנצלת על השמטת טייוואן משטח המעצמה
מותג האופנה כריסטיאן דיור קיים מצגת באוניברסיטה שכללה מפה של סין ללא טייוואן, שסין רואה בה מחוז סיני מורד - מה ששם את החברה במרכז שערורייה פוליטית שהובילה להתנצלותה
  
 
מתוך אלבום האינסטגרם של מיכל נגריןאבי זיתן
אבי זיתן
סופו של מותג: על נפילתה של מיכל נגרין
הגורמים שתרמו להצלחה הם גם אלה שהביאו לדעיכה של מפעל חייה
כבר מתחילת דרכה השיווקית, פעלה מיכל נגרין על-פי הוראות מדויקות של ספרי השיווק הקלאסיים: פנתה לקהל מדויק והביאה לו ערך עם מוצר ייחו...המשך
  
 
פוראבר 21 / צילום: שאטרסטוק
עסקים הם לא לנצח: מה אפשר ללמוד מהקריסה של פוראבר 21
אילו לקחים אפשר להפיק מקריסת קמעונאית האופנה האמריקאית שהגישה בקשה להגנה מפני נושיה? • נראה כי ההיצמדות לחנויות ענק מסורתיות בקניונים וחוסר התאמה לאיום המקוון ולשינויים בטעם הצעירים פגעו בפעילות החברה • ניתוח
  
 
פוראבר 21 / צילום: שאטרסטוק
מפסיקה להתפשט: פוראבר 21 פנתה להגנה מפני פשיטת רגל
התפשטות הנדל"ן האגרסיבית של רשת האופנה מעיקה על עסקיה • החברה מבקשת לסגור 178 מסניפיה בארה"ב, ומצטרפת לרשימה של קמעונאיות שמנצלות את הפנייה לצ'פטר 11 כדי להיפטר מחנויות לא רווחיות
  
 
מיכל נגרין \ צילום: לם וליץ סטודיו
רשת מיכל נגרין נסגרת: "הבנו שהבור הכספי עמוק בהרבה משחשבנו"
120 עובדי החברה יפוטרו, והמפעל בבת ים ייסגר • לפי החברה, החנויות ימשיכו לפעול לפי שעה בהתאם לכמויות הסחורה שכבר יוצרה • נגרין לעובדים: "זה יום עצוב ונורא בשבילנו. אני מבקשת סליחה מכולכם שניסיתי ללכת עם החלום שלי ונכשלתי"
  
 
קונים בכלבו מייסי’ס במנהטן  /  צילום: רויטרס, Stephanie Keithטלי סטולובי / איור: גיל ג'יבלי
ד"ר טלי סטולובי
סטייל פוליטי - האם אפשר להניע לקלפי דרך ארון הבגדים? 
נראה כי דפוסי האישיות שלנו משפיעים עלינו בכל התחומים
מה הופך אדם ל"שמאלני", או ל"ימני"? מהיכן מגיעות הנטיות הפוליטיות שלנו? שאלה סבוכה זו קשורה כנראה לאופן שבו גדלנו, לבית הורינו ולקב...המשך
  
 
חנות טופשופ בירושלים / צילום: תמר מצפי
מותג האופנה טופשופ יימכר באסוס אבל לא יישלח לישראל
ב-30 בספטמבר אתר האופנה יחל לשווק את מותג טופשופ הבריטי, אולם לא יבצע משלוחים לישראל שיאפשרו ליהנות מרכישת פריטים ללא מע"מ • הסיבה: הסכמי בלעדיות של זכיינית המותג בישראל – קבוצת גולף
  
 
קניות באינטרנט / צילום: שאטרסטוק
קונים יותר כדי להחזיר יותר: 66% מהצרכנים מודים - אנחנו מזמינים בגדים כדי להחזיר אותם
מחקר שיזמה Yotpo הישראלית, בהשתתפות 2,000 צרכני אופנה אונליין בארה"ב, חושף נתונים על ההיקף הכלכלי העצום של החזרת בגדים שנקנו ברשת • במסגרת המחקר, 66% מצרכני האופנה הודו כי הם מזמינים יותר בגדים מהנדרש להם, במטרה להחזיר חלק מהם אחרי שמדדו את הפריטים בביתם
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 840 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 53

צרו איתנו קשר *5988