אופניים הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 
רוכב על קורקינט חשמלי בתל אביב. / צילום: שלומי יוסף

דעה: הקורקינטים לא מפחיתים את העומס

לא השימוש בכלי רכב דו-גלגליים יקטין את גודש התנועה, אלא קיומה של תחבורה ציבורית, שמציעה להגיע בנוחות ובמהירות למספר גדול של יעדים במרחב העירוני

פרופ' איל יניב 20.02.2020
הפיילוט של ווינד - אופניים חשמליים להשכרה לטווח קצר / צילום: יח"צ

לא רק קורקינט: ווינד יצאה בפיילוט - אופניים חשמליים להשכרה לטווח קצר

החברה ביצעה השקה שקטה ופיזרה עשרות אופניים חשמליים ברחבי ת"א, לצד הקורקינטים שכבר פועלים בהצלחה • עדיין אין תאריך כניסה לפעילות שגרתית, ובשלב זה מדובר בניסוי • האופניים יושכרו תמורת 85 אגורות לדקת שימוש ללא דמי פתיחה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.02.2020
רוכבי אופניים בחירונה / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

רוכבי האופניים מכניסים את שוק הנדל"ן הספרדי להילוך גבוה

שטף של חובבי רכיבה מניע את הפיתוח של נכסים להשכרה בעיר הספרדית – והמחירים עלו השנה ב-15%

וול סטריט ג'ורנל 29.01.2020
שביל אופניים על טיילת תל אביב / צילום: איל יצהר

הקץ לפקקים? התוכנית המדינית לקידום שבילי הליכה ואופניים נחשפת

לנוכח הפקקים, המאבק על זכות ההליכה ברגל על המדרכות ותאונות הקורקינטים, נחשפת היום התוכנית האסטרטגית לקידום שבילי אופניים והליכה ברגל • בהנחה שהתוכנית תאושר ואכן תיושם, הצפי הוא לחיסכון של עד 3.5 מיליארד שקל בשנה

גיא נרדי 22.12.2019
קורקינט על כביש ראשי בתל אביב / צילום:  שלומי יוסף

דעה: המחיר הכלכלי של תאונות הקורקינט

לא ניתן למצוא בשוק ביטוח חובה לרכיבה על כלים חשמליים והפוליסות שכן משווקות יקרות ומוגבלות בכיסוי שהן מעניקות • דעה

עו"ד און רונן 21.12.2019
הפתרונות לבעיית האופניים החשמליים והקורקינטים: חינוך ואכיפה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

הפתרונות לבעיית האופניים החשמליים והקורקינטים: תשתיות, חינוך ואכיפה

נתוני משטרת ישראל מראים כי בתוך שנתיים הוכפלה כמות הדוחות על רוכבי הכלים החשמליים • אבל בשטח ניכר כי האכיפה עדיין לא מרתיעה, וגם התקנות של העירייה נוגעות בעיקר בכלים השיתופיים המהווים רק כרבע מכלל הרוכבים

מיכל רז חיימוביץ' 20.12.2019
משרד הבריאות מרים את הכפפה / אילוסטרציה: אפרת לוי, גלובס

משרד הבריאות מרים את הכפפה: משיק מערכת דיווח למעקב אחרי נפגעים בתאונות קורקינטים ואופניים חשמליים

חודש אחרי שהשקנו ב"גלובס" דיווח יומי על מספר נפגעי הכלים הממונעים, מצטרף היום גם משרד הבריאות למאבק שכולל קודם כול שקיפות של נתונים, ומודיע על מערכת חדשה שתסייע להציף ולטפל בתופעה: "אנחנו מודים ל'גלובס' ולבית החולים איכילוב על הקמפיין והעלאת המודעות לנושא"

מיכל רז חיימוביץ' 19.12.2019
מתוך אתר Laka - ביטוח אונליין לאופניים

דעה: לסגור כבישים בשבת לטובת רוכבי האופניים

נחוץ פתרון מיידי שיפחית את מספר הנפגעים מבין רוכבי אופני הכביש • דעה 

עו"ד שי צפוני 18.12.2019
נפגעי הקורקינטים והאופניים החשמליים - מאז 18 בנובמבר 2019

עיריית ת"א מטילה מגבלות דרמטיות על חברות הקורקינטים השיתופיים

העירייה מפרסמת היום הנחיות חדשות ומחייבת את חברות הקורקינטים להצמיד קסדה ומספר רישוי • העירייה מצטטת את "גלובס" ובית החולים איכילוב שמפרסמים את מספר הנפגעים היומי מתאונות קורקינטים ואופניים חשמליים • כמו כן, תיאסר לחלוטין הנסיעה בחלקים מהעיר

מיכל רז-חיימוביץ' 16.12.2019
גם בלי קסדה וגם שניים על קורקינט. / צילום: שלומי יוסף

דעה: אסור שהג'ונגל התחבורתי יהפוך לקרקס תקשורתי

היכולת של אתרי החדשות להקצות מקום לסיקור תאונות הדרכים די מוגבלת, ולפיכך הסטת השיח הציבורי בנושא רק ל"הפקרות של הרוכבים" מסתירה את התמונה הגדולה ופוגעת ביכולת לקיים דיון הכרחי בבעיית תאונות הדרכים בכללותה • דעה

אביתר רוזן 10.12.2019
שירי דובר קוריקינטים  / צילום: מתן פורטנוי, גלובס

דעה: הקורקינטים חייבים לרדת גם מהכביש וגם מהמדרכות

מניין הפצועים בתאונות קורקינטים או אופניים חשמליים שמציג "גלובס" בשבועות האחרונים חושף תמונה מפחידה ומזעזעת • מדי יום מגיעים לבית החולים איכילוב עשרות נפגעים • בהם הולכי רגל תמימים, ילדים וקשישים • שירי דובר מבקשת שנשים לב ונשים לזה סוף

שירי דובר 09.12.2019
קורקינטים חשמליים על מעבר החצייה בתל אביב/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

הקורקינט – יותר מזהם ממה שחושבים ולא באמת תחליף למכוניות

מחקרים בעולם מצביעים על כך שקורקינטים שיתופיים אולי מזהמים פחות ממכוניות פרטיות, אבל יותר מתחבורה ציבורית ואפילו מהאופניים החשמליים • בנוסף, הם מפחיתים את השימוש באלטרנטיבות תחבורתיות טובות יותר • את המחיר משלם מי שעדיין הולך ברגל - ילדים וקשישים

שני אשכנזי 28.11.2019
גם בלי קסדה וגם שניים על קורקינט. / צילום: שלומי יוסף

המסלול לדו-קיום תחבורתי: הקטנת מהירות הנסיעה לכולם ונתיבים מיוחדים לכלים הקלים

מומחים לתכנון עירוני מסבירים כי אף אחד לא מרוויח מכך שמכוניות וקורקינטים רבים על מקום בכביש, והפתרון הוא שבילי אופניים • ואיפה שאלה לא קיימים, יש להוריד את מהירות הנסיעה לכולם - עד 30 קמ"ש

דפנה ברמלי-גולן 27.11.2019
קורקינט על כביש ראשי בתל אביב / צילום:  שלומי יוסף

אכיפה, קנסות והרתעה: למנכ"לית הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים יש פתרון לכאוס הקורקינטים

כדי ליצור סדר בעולם של אופניים וקורקינטים חשמליים, חייבים ליצור הרתעה • המצב שבו רוכבים מסכנים הולכי רגל חייב להיפסק • מנכ"לית הרשות לבטיחות בדרכים משרטטת גבולות להשתוללות בכבישים

שחר סמוחה 27.11.2019
רוכבי קורקינטים בקופנהגן/ צילום:  Shutterstock

האירופים מצננים את ההתלהבות: מבול של רגולציה מגביל השימוש בקורקינטים ואופניים שיתופיים

למרות שהיבשת מאוהבת באופניים רגילים, האירופים מיהרו לאמץ את הקורקינט החשמלי • אחרי גל ההצלחה הראשוני, הגיעה תגובת הנגד בצורת זינוק במספר הנפגעים ותלונות של הולכי הרגל • בקרוב גם יגיע גנרל החורף - בואו נראה את הכלים החשמליים מתמודדים איתו

אסף אוני, ברלין 24.11.2019
רוכב אופניים בתל אביב/ צילום: איל יצהר
דו"ח פינטק | ניתוח

רוכבים על גל הפינטק: החברה שתבטח לכם את האופניים

המהפכה הדיגיטלית שהפכה את העיתונות, הטלוויזיה, המסחר הבינ"ל ומה לא, מגיעה גם לתחום הפיננסים • במדור חדש זה נעסוק במה שקורה וחם בעולם הפינטק הצומח במהירות • והפעם: הסטארט-אפ Laka שמציע מודל מקוון מקורי לביטוח לאופניים

ד"ר אושי שהם-קראוס 21.11.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 332 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 21

צרו איתנו קשר *5988