אורי נצר בחדשות

סוכן חדשות
 
אורי נצר. עוד לא ברור מי ישלם עבור המערכת / צילום: תמר מצפי
זכיינית הפרסום של תאגיד השידור מעלה את המחירים
כמעט שנה לאחר שזכתה במכרז לשיווק חבילות הפרסום של תאגיד השידור הציבורי, ולאחר שתקלה לא איפשרה לה לשבץ פרסומות במשך 3 חודשים - ל"גלובס" נודע כי חברת טרגט ספיריט תעלה את המחירים כבר עם סיום המונדיאל בחודש יולי
  
 
אורי נצר / צילום: תמר מצפי
טרגט ספירט זכתה במכרז לשיווק זמן הפרסום של תאגיד השידור
הקבוצה, של טרגט מרקט ואורי נצר, הציעה לגזור עמלה של כ-16% על היקף מכירות של 60-120 מיליון שקל, לעומת עמלה של 20% ומעלה שהציעו המתמודדות האחרות במכרז
  
 
אברהם פרחי / צלם: דן לם
הבעת אמון בתאגיד השידור: 4 מתמודדים במכרז הפרסום שלו
אף שכלל לא בטוח אם התאגיד ימשיך להתקיים - 4 גופים הגישו היום את מסמכי המכרז, הכוללים הצגת ערבות בסך 15 מיליון שקל
  
 
יוסי ירקוני, לשעבר מנכ"ל פובליסיס-אריאלי, מצטרף לרפיד
ירקוני חוזר לענף הפרסום ויתמנה לתפקיד המשנה למנכ"ל חברת שילוט החוצות
  
 
"כל מי שעוסק ברכש מדיה הוא גם קצת סוחר סוסים"
אורי נצר פורש אחרי 10 שנים שבהן ניהל את חברת שילוט החוצות רפיד ■ בראיון לרגל פרישתו הוא אומר: "היו ניסיונות של חדשנות בשילוט החוצות עם ברקודים ופלזמות. בסוף הלקוח רוצה דבר אחד: 'תנו לי את עצמי בענק, לבד ולהרבה זמן'"
  
 
צרו איתנו קשר *5988