אורי עיני בחדשות

סוכן חדשות
 
אמיר גיא ואורי עיני  / צלם: איל יצהר
אדלר-חומסקי מסמן דור המשך: שי אלמגור מונה לסמנכ"ל
אלמגור, שחוזר לארץ אחרי 6 שנים בענף הפרסום בניו-יורק, יחלוק את ניהול הלקוחות באדלר-חומסקי יחד עם אלעד ארמל המשמש גם הוא כסמנכ"ל לקוחות במשרד
  
 
אמיר גיא  / צילום: איל יצהר
האתגר של אדלר-חומסקי במעבר לעולם החדש
במשרד הפרסום אדלר-חומסקי מבינים שהשירותים הנדרשים בפרסום החדש עולים הרבה כסף, אבל הם לא מוכנים לממן אותם לבד, בלי השתתפות של הלקוח בנטל ■ לכן הם מנסים להוביל את לקוחותיהם לשיטת תגמול של ריטיינר, שתאפשר תכנון שנתי ■ אמיר גיא, מנכ"ל משותף במשרד, בשיחה גלויה
  
 
אורי עיני אמיר גיא / צלם: איל יצהר
משרד הפרסום אדלר-חומסקי פיטר 20 עובדים
המשרד רשם בתקופה האחרונה ירידה בהיקפים של תקציבי עוגן ■ המנכ"ל המשותף אורי עיני: "אנחנו בעיצומו של שינוי המבנה הארגוני"
  
 
"אני אומר ללקוח: 'הנה רעיון, שלם לי'; והוא שואל: 'למה?'"
אמיר גיא, היו"ר החדש של איגוד חברות הפרסום, נחוש להחזיר את היוקרה לענף, כדי שמפרסמים יבינו אחת ולתמיד את ערכו האמיתי של קריאייטיב משובח ■ והוא כבר לא מסתיר את השאיפה לעבור סוף-סוף את מקאן
  
 
אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על בכירי ענף הפרסום?
כולם יודעים לזמזם "איזה זיפ שותים היום", גדלו על "עוגת עלית את אפית" וזוכרים את הגרסה הראשונה של "הקרב על המילקי" ■ אבל אילו קמפיינים ישראליים הותירו חותם על הבכירים בענף הפרסום? ■ "גלובס" מציג: בחירת הפרסומאים
  
 
מה עומד מאחורי הקמפיינים שמחנכים אותנו לצרכנות נבונה?
קמפיינים שמחנכים לצרכנות נבונה שתקטין את הוצאותינו הם כבר עניין שבשגרה ■ האם מדובר בדאגה כנה לצרכן - או בעוד דרך של החברות להגדיל הכנסות?
  
 
אורי לברון מכר את מניותיו במשרד הפרסום אדלר-חומסקי
‎‎לברון החזיק ב-12% ממניות המשרד, והן נרכשו ע"י השותפים האחרים: אייל חומסקי, אורי עיני ואמיר גיא‏ ■ אייל חומסקי אישר את הידיעה
  
 
רוב תקציב הפרסום של טבע ישראל עובר לאדלר-חומסקי
בשלמור-אבנון-עמיחי תישאר פעילות המטה בלבד ■ היקף תקציב הפרסום של טבע ישראל עומד על כ-10 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
אורי לברון, שותף בכיר באדלר-חומסקי: "היום הגשום הגיע"
לברון מסמן את ההאטה בענף הפרסום, מתמודד עם הפיכת הארץ ל"רפובליקה של צרכנים", ולא פוסל את האופציה להיות הראובן אדלר של החבר מהתיכון, יאיר לפיד ■ ראיון למגזין G
  
 
האם הקמפיין לשחרור גלעד שליט העלה את מחיר העסקה?
איך הפך המותג "גלעד שליט" ל"בן של כולנו", והאם הפעילות האינטנסיבית בנושא גרמה לעלייה במחיר העסקה? ■ פרסומאים מנתחים את אחד הקמפיינים האמוציונליים בתולדות ישראל
  
 
"הציבור הישראלי מתרגל לשלב אסונות עם פרסומות"
האסון בכרמל גרם למפרסמים להתלבטויות: חלק החליטו מיד לחזור לשדר פרסומות כרגיל, אחרים עברו לפרסומות "אמפתיות", והיו שהפסיקו קמפיינים מחשש לפגיעה במותג
  
 
שנתיים אחרי: הטעויות הניהוליות של אובמה - והמסקנות
בתוך פחות משנתיים איבד נשיא ארה"ב את התמיכה, הפופולריות והתקווה שהביא עמו ■ איל ארד, חיים רומנו, אורי עיני ופרופ' מיכה פופר מעלים מסקנות מעשיות
  
 
הסיפור המלא: למה ראובן אדלר מכר את חלקו במשרד הפרסום שלו?
במקום למכור את מניות אדלר-חומסקי ל-grey העולמית, בסופו של דבר התרחשה עסקה - אבל בין אנשי המשרד ■ אייל חומסקי רצה להמשיך במשרד, אך ראובן אדלר כבר היה בשל לאקזיט
  
 
אדלר יוצא מאדלר-חומסקי: ימכור את חלקו לשותפים בכ-80 מיליון שקל
‎ימכור בהדרגה את חלקו לשותפים ויישאר יו"ר פעיל ‏‎■‎‏ העסקה משקפת למשרד שווי של 190-230 מיליון שקל ‏‎■‎‏ אייל חומסקי, המחזיק ב-40%, ימשיך להיות השותף הבכיר במשרד
  
 
מיינדסט של מצליחן: מהו סוד ההצלחה של מנכ"ל WPP מרטין סורל
מהו הגורם שהופך מצליחנים כמו וורן באפט, ג'ק וולש ודונאלד טראמפ למי שהם? האם זו חריצות או חוכמה יתרה, מיומנויות ניהול מופלאות, כישרון או אולי מזל? ■ אורי עיני, חנן גליקמן ומוטי שרף מנסים לפצח את החידה
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן: 3 "אריות" ברונזה לאדלר-חומסקי
הזכייה היא בקטיגוריית הפרינט על קמפיין לצבר נופש ותיירות ■ כל אחת מ-3 המודעות השונות בקמפיין זכתה ב"אריה"
  
 

   12    >

   נמצאו 21 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988