אינטראקטיב הוספה למעקב

פעולה הדדיות. מושג שמשתמשים בו בהקשר של פרסום באינטרנט או בטלפון נייד המאפשר תקשורת דו סיטירית.

כתבות אחרונות

 
פרסום דיגיטלי/ צילום: שאטרסטוק

המערכת החדשה של פורטוויז'ן רוצה לייעל את הפרסום המקוון

חברת הפרסום המקוון השיקה פלטפורמה שמאפשרת לכל מפרסם ויצרן תוכן לשלוט על כל הקו של ייצור המסר והפצתו

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2018
תומאס פטרפי, מייסד ויו"ר אינטראקטיב ברוקרס / צילום: רויטרס

אינטראקטיב ברוקרס מבקש להצטרף כחבר רחוק לבורסה

איתי בן זאב: "ההצטרפות של הברוקר הדיגיטלי הבינלאומי - הבעת אמון בשוק ההון הישראלי"

רון שטיין 10.09.2017
אידיאולוג'יק | לפני כולם

פובליסיס יפסיק לטפל באינטראקטיב של קוקה-קולה

באחרונה הוציאה החברה המרכזית את תקציבי פנטה וספרייט מהמשרד, כך שפובליסיס נותר עם תקציב האינטראקטיב ההפסדי - שעליו החליט כעת לוותר

ענת ביין-לובוביץ' 01.01.2013
אידיאולוג'יק | לפני כולם

מייסד אידיאולוג'יק ינון לנדנברג עוזב את קבוצת פובליסיס

ללנדנברג יש אמנם מניות בקבוצת פוליסיס, אך על-פי ההערכות כבר בתקופה הקרובה ירכשו בעלי המניות הצרפתים את האחוזים הבודדים שנותרו בידיו

ענת ביין-לובוביץ' 14.10.2012
אידיאולוג'יק | לפני כולם

חברת האינטראקטיב אידיאולוג'יק תמוזג לתוך גלר-נסיס

המהלך הוא חלק מצעדי הרה-ארגון של אחזקות קבוצת הפרסום פובליסיס בישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.06.2012
אינטראקטיב | SXSW conference

מחפשים את צוקרברג הבא: "גלובס" מדווח מכנס SXSW

50 אלף אורחים, 4,000 דוברים והכנסות של 180 מיליון דולר ■ "גלובס" מדווח מכנס SXSW באוסטין, טקסס - כנס המוזיקה, האינטראקטיב והקולנוע הגדול בעולם - שמושך אליו את הצעירים מניו-יורק ומעמק הסיליקון שמגיעים עם סניקרס וג'ינס

דורון אביגד, אוסטין, טקסס 11.03.2012

"בסוף נהיה דיגיטליים, זה פשוט לא יקרה כל-כך מהר"

הריצה אל הפרסום הדיגיטלי גבתה מממשרדי הפרסום מחיר כבד: לא ברור כמה הם צריכים להעמיק בתחום, הלקוחות דורשים קמפיינים אבל לא מבינים אותם, ומודל התגמול בעייתי ■ כעת הולכים המשרדים כמה צעדים אחורה לצורך חשיבה מחדש

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2012

השפיץ של הקריאייטיב: דוגמאות לפרסום חדשני, בולט ואינטראקטיבי

3 דוגמאות שמשלבות פרסום מסורתי עם יכולות דיגיטל חדשות ויוצרות פרסום חדשני

אלדד ויינברגר 24.11.2011

מה היה קמפיין האינטראקטיב הכי מוצלח בשנה החולפת?

"גלובס" פנה ל-6 אנשי קריאייטיב מובילים וביקש מהם לבחון את תחום האינטראקטיב בשנה החולפת, לבחור את קמפיין השנה שלהם בעולם ולהסביר מה היה כל-כך מוצלח בו

ענת ביין-לובוביץ' 11.10.2011
אינטראקטיב | לפני כולם

ארועטי-ברמן רוכש את משרד האינטראקטיב כהן-נעמן

חלק מהבכירים מהמשרד הממוזג ייטמעו בתוך הנהלת ארועטי-ברמן ■ אייל נעמן ימונה לסמנכ"ל הדיגיטל ■ יוסי ארועטי: "המהלך יחזק אותנו בתחום הדיגיטל, הסלולר והרשתות החברתיות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.09.2011

גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה

פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

נועה פרג 14.04.2011

יו"ר הטוטו: "מקאן לא יודעים לקבל הפסד בכבוד"

צחי פישביין מגיב להאשמות על "מכרז תפור" לגבי תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו: "אכזבתו של מקאן מהניקוד אינה מהווה ראיה לפגם במכרז" ■ מקאן: "נפנה למבקר המדינה"

ענת ביין-לובוביץ' 21.03.2011

מקאן דורש מהטוטו לבטל מכרז בו זכה יהושע TBWA

בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים

ענת ביין-לובוביץ' 16.03.2011

"לבדוק את זכיית יהושע TBWA במכרז הטוטו"

‎סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה

ענת ביין-לובוביץ' 08.03.2011

עומק אינטראקטיב השלימה גיוס שני וצירפה מנהלים חדשים

סכום ההשקעה וזהות המשקיעים לא פורסמו, אולם ההערכה היא כי מדובר בכמה מיליוני דולרים ■ הטכנולוגיה של החברה מבוססת על מצלמת עומק (תלת-ממד)

נועה פרג 27.01.2011

TBWA דיגיטל זכה בתקציב האינטראקטיב של טוטו-ווינר

על התקציב, בהיקף 4 מיליון שקל‏, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אידיאולוג'יק ו-‏y&r‏ אינטראקטיב‏

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2011

   1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988