אינטראקטיב בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
מנהל מחלקת האינטראקטיב והניו-מדיה של ערוץ 10 פורש
איתי צמיר, המכהן בתפקיד כ-3.5 שנים, ישמש כיועץ עצמאי לשיווק דיגיטלי וימשיך להרצות בתחומי השיווק האינטראקטיבי במוסדות לימוד שונים
  
 
ניר ברון מונה לתפקיד מנכ"ל TBWA דיגיטל
ישמש גם כסמנכ"ל הדיגיטל של משרד הפרסום יהושע TBWA ■ רמי יהושע: מינויו מחזק את היכולות האסטרטגיות של המשרד
  
 
פרטנר הקפיאה את ההתקשרות עם אידיאולוג'יק
תקציב המדיה של פרטנר בהיקף 2 מיליון דולר הועבר ליוניון ■ הקריאטיב יתבצע באמצעות משרדי הפרסום של פרטנר, שלמור וראובני-פרידן, או דרך מחלקת הדיגיטל הפנימית
  
 
תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז
היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט
  
 
"רוצה לבחור סוף אחר לסרט? כנס לאינטרנט"
המוזיקאי יוני בלוך ואיש השיווק יוני סער מצאו דרך לאפשר לגולשים לקבוע לבד את המשך הקליפ מתוך 250 אפשרויות, בעלות של 150-100 אלף שקל להפקת קליפ בטכנולוגיה החדשה
  
 
נועה פרג
נועה פרג
ועכשיו נשמע כמה יו-טיוב אטרקטיבי
עד היום לא היה לאנשי אינטראקטיב סיבה לדחוף פרסום בו, והנה גוגל מספקת אותה
המהלך הנוכחי של גוגל הוא סוג של רעידת אדמה במונחים של השוק המקומי. עם כניסתה לשוק הפרסום בישראל, הכריזה ענקית האינטרנט כי אין בכוו...המשך
  
 
ערן ארדן רכש את פעילות גריי אינטראקטיב מאדלר-חומסקי
העסקה העניקה לגריי אינטראקטיב שווי של כ-2 מיליון שקל, והוא יהפוך למשרד עצמאי
  
 
האם משרדי האינטראקטיב והדיגיטל העצמאיים יצליחו לשרוד?
אחרי שהפרסום הדיגיטלי צבר מסה קריטית בעוגת ההכנסות, החלו משרדי הפרסום לכנס את התחום חזרה אליהם ■ האם המשרדים העצמאיים ישרדו או שייבלעו ע"י גופים גדולים?
  
 
גראויטי ואידיאולוג'יק הקימו חברת אינטראקטיב בארה"ב
הקימו יחד חברת פרסום אינטראקטיבי שתפעל בשוק האמריקני, בהשקעה של כ-2 מיליון דולר
  
 
בועז פסקו מונה לסמנכ"ל חברת האינטראקטיב Next-In
פסקו, שיחליף בתפקיד את גל ביטון ששימש כסמנכ"ל Next-In ב-3 שנים האחרונות: "אני מאמין בחברה"
  
 
הבלוגרית אליזרין וויסברג (זרוב) מצטרפת למקאן דיגיטל
וויסברג, בעלת הבלוג הפופולרי זרוב.קום, תשמש כארט-דירקטורית וכאחראית על פיתוח תכנים וקריאייטיב בבלוגוספירה ובזירות המדיה החברתית
  
 
רועי רון מונה למנכ"ל חברת האינטראקטיב Next-In
יחליף בתפקיד את רן ברקו, הבעלים של Next-In שימונה ליו"ר החברה ■ רון הוא מבכירי ענף האינטראקטיב בישראל, ובעברו ניהל את עסקי האינטראקטיב של ראובני-פרידן
  
 
מה היו הקמפיינים הבולטים השנה במדיה החברתית בישראל?
2009 היתה שנת המדיה החברתית בענף האינטראקטיב בארץ, וקמפיינים רבים התבססו על פעילות באתרים כגון פייסבוק, YouTube וטוויטר ■ "גלובס" בוחר את המהלכים הפרסומיים שהטריפו את הרשת הישראלית
  
 
פיג'ו - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
פיג'ו מובילה השבוע בקמפיין הגדול הראשון שלה ב-2009 ■ משרדי האינטראקטיב ממשיכים לנגוס בתקציבי האוף-ליין
  
 
עופר עובד מונה למנכ"ל מקאן דיגיטל מקבוצת מקאן-אריקסון
עובד, ששימש ב-6 השנים האחרונות כסמנכ"ל העסקים ב-icq, יחליף בתפקיד את יוסי ארז ■ איריס בק, מנכ"לית קבוצת מקאן: "הצטרפותו של עובד תקדם את יישום החזון שלנו, מקאן 3.0"
  
 
פובליסיס ישראל מקימה צוות לאיתור סטארט-אפים ישראלים
תקים "אינקובטור חדשנות" - צוות שיבחן סטארט-אפים בעלי פיתוחים הקשורים לעולם השיווק הדיגיטלי ■ הקמת הצוות היא יוזמה של דורון טל, מנכ"ל סאצ'י אנד סאצ'י לשעבר, וינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק לשעבר
  
 

   1234    >

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988