אינטראקטיב בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
ירקוני בן-נתן הקים משרד אינטראקטיב עם חברת Next-in
הישות המשותפת נקראת YNB, ועל-פי הערכות המחזור שלה בשנה הקרובה יעמוד על 10 מיליון שקל
  
 
רמי יהושע רוכש את מלוא המניות של TBWA DIGITAL
ירכוש מהשותפים גיא וירון מור את 49% המניות שבידיהם - ויהפוך לבעלים היחיד של חברת האינטראקטיב
  
 
למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?
מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת
  
 
תומר שדה מונה למנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב החדש
המייסד דורון טל עוזב את תפקיד המנכ"ל וימונה ליו"ר משותף של החברה במקביל לאלון הוכדורף ■ המינוי הוא חלק ממהלך רחב יותר שיזם מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
  
 
מייסדי חברת The Box: "אין סיבה שישראל לא תהפוך למעצמת תוכן"
עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב יבקשו מערן גפן לפרוש מאיגוד חברות הפרסום
זאת בעקבות החרמת תחרות קקטוס הזהב - לצד התבטאויותיו של גפן במסגרת פסטיבל קאן, לפיהן שלמור-אבנון-עמיחי ו-Y&R אינטראקטיב אינם מתחרים בזירה הישראלית אלא בזירה הבינלאומית
  
 
הדינוזאור קם לתחייה
גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE
  
 
בעלי משרד הפרסום "לעומק התודעה": "בעוד שנתיים השווי האמיתי שלנו יהיה פי 50"
המטרה של בעלי משרד "לעומק התודעה", און גולדשטיין וזיו פופלבסקי, היא להיכנס לחמישייה הראשונה של משרדי האינטראקטיב בישראל ■ האם השימוש שלהם בטכנולוגיה של אייבלסטר לפרסום אינטראקטיבי יעזור?
  
 
מנכ"ל JWT יורם דמבינסקי: "אצלנו הדיגיטל הוא לא כוח מסייע אלא חוד החנית"
היקף הפרסום של JWT במדיה הדיגיטלית הסתכם ב-5 החודשים הראשונים של 2009 ב-6 מיליון דולר - והקפיץ את המשרד לחמישייה הראשונה בדירוג האינטראקטיב ■ לדברי דמבינסקי, "הדיגיטל הוא המנוף של המשרד"
  
 
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז, פורש מתפקידו
בשלב זה לא מונה לו מחליף, ולא ברור מי ינהל במקומו את החברה ■ ארז ניהל את משרד האינטראקטיב מקאן דיגיטל מאז שהפכה מחברה בעלת אוריינטציה טכנולוגית בשם MRM לחברת פרסום לכל דבר
  
 
מקאן-אריקסון הוא הזוכה הגדול בתחרות קקטוס הזהב 2009
גלובס tv 172 מדליות חולקו השנה בקקטוס ■ מקאן ומקאן דיגיטל קיבלו כמחצית מהמדליות ■ גיתם ואדלר-חומסקי במקום שני ושלישי, שמעוני-פינקלשטיין במקום רביעי ■ באינטרנט: twisted מפתיעה עם 2 מדליות זהב
  
 
מנכ"ל arc אינטראקטיב: "בשנה הקרובה ייסגרו חלק ממשרדי האינטראקטיב המקומיים"
תימור גורדון מאמין כי המיתון יביא לכך שמי שלא ישכיל לשלב את האינטראקטיב עם עולם האוף-ליין - או במילים אחרות: שיווק מכירות דיגיטלי - פשוט ייעלם
  
 
קמפיין פרסום חדש לעיר ת"א: משחק מציאות חלופית בשם "הארכיטקט" המתרחש בעיר
ARG - Alternate Reality Games הוא משחק שמעניק תוכן אינטראקטיבי שנע בין עולמות וירטואליים ומציאותיים ; המשחק נוצר ממעבר בין העולמות, שנחווה כמסע בעקבות רמזים שעוברים באינטרנט ובעולם האמיתי
  
 
ויקי-קריאייטיב כעתיד הפרסום
תוכן גולשים מסתמן כשלב האבולוציוני הבא בפרסום - הנה כמה מהבעיות שלו
  
 
"רעיון השנה" של רשת Y&R העולמית: מיניסייט של Orange Time
העבודה שזכתה בתחרות "רעיון השנה" היא פרויקט של Y&R אינטראקטיב עבור פורטל Orange Time, המשתמש בטכנולוגיה חדשנית בכדי "להדליק" את האתר רק כשהאור בחדרו של הגולש נכבה - כמו בקולנוע
  
 
סגן נשיא MPG: "ה-VOD לא הרג את הטלוויזיה"
כך טוען מיטש אוסקר, סגן נשיא חברת North America MPG, שהגיע לביקור בישראל כאורח חברת הסטארט-אפ הישראלית AdsVantage ; לדבריו, מודל הפרסום חייב להפוך לאינטראקטיבי
  
 

<    1234    >

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988