אינטראקטיב בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
מנכ"ל TNS דורי שדמון: "סקר TIM עדיין חי ובועט, המדידה האחידה לא תחליף אותנו"
אבינעם ברוג, מנכ"ל מרקט ווטש-גמיוז שזכתה במכרז המדידה באינטרנט: "כשתתחיל המדידה בישראל - סקר TIM כבר לא יהיה רלוונטי"
  
 
רגולציה באינטרנט? האיגוד לפרסום אינטראקטיבי ניסח כללים לפרסום התנהגותי
הפרסום ההתנהגותי מבוסס על הרגלי הגלישה של הצרכן, ובאיגוד רוצים לוודא כי פרטיות הגולשים לא תיפגע
  
 
בזק בינלאומי משקיעה 2 מיליון שקל בשעשועון האינטרנטי Mega Challenge
במסגרת המהלך יוזמנו הגולשים להעלות למיניסייט באתר FLIX סרטוני וידאו בהם הם מבצעים פעולות ב"מגה מהירות" ; הסרטונים ידורגו ע"י הגולשים, ויוצר הסרטון שיקבל את מרבית הקולות יזכה ב-50 אלף שקל
  
 
יוניסרף משיקה מנוע חיפוש סלולרי בהודו שישמש את טיימס אוף אינדיאה; היקף העיסקה נאמד ב-5 מיליון דולר
פורטל "טיימס" הוא הפורטל הסלולרי הגדול ביותר בהודו עם כ-5 מיליון משתמשים יחודיים בחודש ; בהודו נוספים מדי חודש כ-8 מיליון מנויים סלולרים חדשים
  
 
חטיבת האינטראקטיב של "לעומק התודעה" משיקה את "הבאנר סייט"
מדובר בכלי שמאפשר להפוך באנר רגיל למיני סייט, לאחר שהגולש עבר על הבאנר באמצעות העכבר
  
 
בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים
מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"
  
 
רד הד אינטראקטיב חייבת מאות אלפי שקלים לוואלה ו-Ynet
בעלי המניות בחברה פנו לדרך חדשה: עופר רושה מונה למנכ"ל מדיה קום, ובעל המניות השני - גיא פורה - מועמד לנהל את Y&R אינטראקטיב
  
 
בכירים בענף האינטראקטיב: חשש מקיטון בתקציבים ומקריסת אתרים קטנים
רן ברקו, Next-In: "השוק לא יציב. מפרסמים מפחדים ושואלים הרבה מאוד שאלות" ; אמיתי טפלא, טוטאל מדיה: "אתרי נישה שלא מייצרים תוכן טוב ואתרים שנמצאים בתחתית סולם העדיפויות של המפרסמים עתידים להיפגע"
  
 
בענף האינטראקטיב מעריכים: צפויה ירידה בהיקפי פרסום, אך המשבר טרם הגיע לישראל
בכירים בענף האינטראקטיב טוענים כי למרות המשבר הפיננסי והציפיות להאטה מסוימת בשוק, מוקדם לדעת מה יהיו ההשלכות על שוק הפרסום המקוון הישראלי
  
 

<    1234   

   נמצאו 57 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 4

צרו איתנו קשר *5988