איסתא בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
מהלכי התוכן השיווקי הבולטים במאי: "הישרדות" עם סובארו B9 ואופנוע הים sea-doo
Effect-tv: "הישרדות" הצליחה ליצור חיבור עם מותגי רכב שהוענקו כפרס למשתתפים ■ פעילות המרכז הבינתחומי בתוכנית "מסודרים" השכילה לעקוף את מחסום הז'אנר של תוכניות דרמה
  
 
איסתא ואל-על במבצע: כרטיס לאירופה במתנה לרוכשים כרטיסי טיסה למזרח או לארה"ב
יעדי כרטיס החינם הם אתונה, פראג, בודפשט, בוקרשט וסופיה ■ כרטיסי המתנה ניתנים למימוש עד פברואר 2010 ■ סמנכ"ל השיווק של איסתא: "בתקופת מיתון על החברות להשקיע הרבה יותר על מנת לעודד צריכה"
  
 
מזרן עמינח ומיץ ספרינג ב"הישרדות" - הם מהלכי התוכן השיווקי המוצלחים של פברואר
Effect-TV: החיבור של עמינח וספרינג ב"הישרדות" נעשה כחלק מהפרסים שניתנו למשתתפים, ובכך יצר נראות גדולה למותג ולערכיו ; במקום השלישי: פעילות התוכן השיווקי של חברת הנסיעות איסתא ב"המרוץ למיליון"
  
 
הכרטיסים שסיפקה איסתא ספורט היו מזוייפים - הלקוח יפוצה ב-55 אלף שקל
ביהמ"ש פסק כי על חברת הנסיעות לפצות לקוח שרכש ממנה חבילה בסך 13 אלף שקל למשחק צ'מפיונס ליג בין ליברפול לברצלונה באנגליה, אך קיבל כרטיסים מזוייפים להתמודדות, נעצר ושוחרר רק כעבור שעתיים
  
 
איסתא תפצה לקוחות בכ-12 אלף שקל: הזמינו כרטיס טיסה לקייב, קיבלו כרטיס לקישינב
השופט אברהם טננבוים: "הסיפור עצמו נשמע אולי משעשע, אך הוא בוודאי רחוק מלהיות משעשע למעורבים בו" ; עם זאת ציין כי גם על התובעים מוטלת אחריות, מכיוון שעיון בכרטיס הטיסה היה מגלה את הטעות
  
 
איסתא תפצה ב-80 אלף שקל רוכשי חבילת כדורגל למשחק צ'מפיונס ליג
התובעים טענו כי סבלו מאיחורים בהעברות מהמלון למגרש וקיבלו מקומות גרועים ורחוקים, בניגוד למובטח ; ביהמ"ש: "איסתא כשלה באספקת המוצר המובטח - והחוויה נכשלה לחלוטין והפכה לאירוע מורט עצבים"
  
 

<    123456   

   נמצאו 86 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6

צרו איתנו קשר *5988