איקאה בחדשות

סוכן חדשות
 
מתוך התוצרים של השת"פ של איקאה והמעצב של לואי ויטון / צילום: יח"צ
שטיח בצורת חשבונית: כך נראה השת"פ של איקאה עם המעצב של בית האופנה לואי ויטון
קמעונאית הריהוט השבדית יצרה קולקציה במהדורה מוגבלת שכוללת 15 פריטים עם פרשנות אירונית לריהוט השגרתי של איקאה בעיצוב של וירג'יל אבלו
  
 
תרבות קרועה. עבודה של בותינה אבו מלחם/ צילום: יגאל פרדו
מאריגים אינדיאניים לשטיחי איקאה, ניכוס של תרבות ילידית: תערוכה במוזיאון הנגב לאמנות בבאר-שבע
התערוכה הבינלאומית הנודדת "חוט של מחשבה - סיפורים גלובליים בטקסטיל" מוצגת בימים אלה בישראל, לאחר שהציגה כבר באיסטנבול ובכוויית
  
 
איקאה / צילום: שאטרסטוק
פלסטיק החוצה: איקאה ישראל תפסיק שימוש בכלי פלסטיק חד-פעמיים
בכפוף ליעדים שהציבה החברה בעולם כולו, איקאה ישראל תפסיק להשתמש בכלי פלסטיק עד 2020 • בין השינויים: תפסיק למכור קשיות פלסטיק ותעבור למכירה של כלי אוכל מפלסטיק מתכלה
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
סוף למלחמת הקרדיטים בקמפיין איקאה: מקאן נותנים קרדיט למיזם TOM
משרד הפרסום מקאן ת"א הודיע כי פנה להנהלת פסטיבל הפרסום בקאן וביקש לכלול את מיזם TOM ברשימת הקרדיטים להפקת קמפיין ThisAbles של איקאה • מלחמת הקרדיטים על הקמפיין, שזכה להצלחה בפסטיבל קאן, נחשפה ב"גלובס"
  
 
מדד המותגים: הלבשת הבית / אילוסטרציה: דגנית ג'מצי, גלובס
לא רק איקאה: אלה מותגי הלבשת הבית המובילים בישראל
תחום הלבשת הבית, שלראשונה מדורג כקטגוריה נפרדת במדד המותגים, ממשיך לצמוח ומגלגל מיליארדי שקלים בשנה • מעבר להתלהבות הישראלית מאיקאה השבדית, רואים את ההערכה של הצרכן הישראלי למותגים כחול־לבן
  
 
איקאה / צילום: שאטרסטוק
בעד החיים עצמם
דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל, עוקב אחר השינויים והחדשנות של איקאה, שהפכה למותג–על בינלאומי בזכות הבנת הצרכים של קהלי היעד
  
 
הפונט החדש של איקאה / מתוך אתר החברה
איקאה עיצבה פונט חדש - האותיות מורכבות מספות החברה
הפונט החדש נקרא Soffa Sans, אותו איקאה מכנה "הפונט הנוח ביותר אי-פעם", והיא הוציאה אותו במסגרת שיתוף-פעולה עם סוכנות הדיגיטל Proximity London
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
מסע מגמתי ומכפיש שנועד לפגוע במקאן | דעה
מנכ"ל מקאן ת"א עמית משיח מגיב למלחמה על הקרדיט לקמפיין איקאה דיסאייבלס, שזכה ב-11 פרסים בפסטיבל הפרסום בקאן
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
השתיקה ההרסנית של ענף הפרסום במחלוקת על הקרדיט לקמפיין איקאה
בשבוע שעבר חשפנו ב"גלובס" מאבק על הקרדיט שמתחולל בין עמותת ראות למשרד הפרסום מקאן ת"א סביב קמפיין הנגישות IKEA’s ThisAbles • החשיפה עוררה תגובות רבות ושיחה ערה ברשתות החברתיות - אך לא בקבוצות המקצועיות של ענף הפרסום. למה? • פרשנות
  
 
הקמפיין של איקאה בכיכובו של עובד מקאן, אלדר יוספוב/ צילום: מתוך קמפיין הנגישות של איקאה מקאן
קמפיין ההנגשה של איקאה: אחרי הפרסים מגיע הקרב על הקרדיט
חשיפת "גלובס": עמותת ראות, העוסקת בהנגשת פתרונות לאנשים עם מוגבלות, טוענת כי הציעה לאיקאה את פרויקט הנגישות שעליו זכתה מקאן ת"א בלא פחות מ-11 פרסים בתחרות הפרסום בקאן • במקאן טוענים מנגד כי מדובר בניסיון לגזור קופון וקרדיט מצד ספק שלא סיפק את הסחורה • כך הפך היום שאחרי הזכייה המרגשת לזירת התגוששות
  
 
אלדר יוספוב./ צילום : יחצ
"לאיקאה היה חשוב שזה לא יהיה רק גימיק. זה מסוג הרעיונות ששומעים ואומרים 'וואו'"
הקמפיין ThisAble של איקאה לאנשים עם מוגבלויות זיכה השבוע את מקאן ת"א במדליית הגרנד פרי, הפרס החשוב ביותר בתחרות קאן ליונס - האולימפיאדה של ענף הפרסום • רגע אחרי מספרת סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב ל"גלובס", איך נולד הרעיון, על הקשיים בדרך ועל ההתגייסות של כל המשרד לטובת המהלך
  
 
עמית משיח / צילום: יח"צ
הערכות: מקאן יזכה הערב במדליות גרנד פרי וזהב בתחרות הפרסום בקאן
המדליות - עבור העבודה לאיקאה • בענף מהמרים על 10 מדליות לעבודה עד תום התחרות • היקף עבודות חסר תקדים לישראל - עלייה של כ-20% במספר ההגשות
  
 
איקאה / צילום: שני מוזס
איקאה בגודל של סופרמרקט: הצצה ראשונה לחנות התל אביבית של הענקית השבדית
כפי שנחשף ב"גלובס", מדובר בסניף קטן מאוד שגודלו כגודל סופרמרקט שכונתי - כ-2% מהסניף הקטן ביותר שמפעילה כיום איקאה בישראל - והוא יתמקד במכירת מטבחים בלבד • שטח הסניפים הרגילים של איקאה בישראל נע בין 22 אלף מ"ר בחנות הקטנה ל-34 אלף מ"ר בחנות הגדולה ביותר
  
 
איקאה, נגישות ישראל ומילבת, פרויקט ThisAbles / קרדיט: יח"צ איקאה
מיזם חדש של איקאה ינגיש מוצרים לאנשים בעלי מוגבלויות
מדובר במיזם בשם "ThisAbles" שנעשה בשיתוף עם ארגון נגישות ישראל ועמותת מילבת • המיזם יכלול תוספות חכמות לחיבור למוצרים נפוצים של איקאה, שבעזרתן הם יהפכו לנגישים ושמישים יותר • המוצרים יעלו בין 5 ל-100 שקל
  
 
החמור שאפה עוגה  /  איור: עומר הופמן
איקאה, כך נדמה לי, לא המציאה את הנגרות, אבל מכרה רעיון למוצרים באופן אחר
איך חושבים מחוץ לקופסה, והאם אפשר ללמד את זה? פורד למשל, ניסה לשפר כרכרות סוסים ויצאה לו מכונית, אחר ניסה פעם לבנות מחשב משוכלל ללא מקלדת ויצא לו טאבלט
  
 
איקאה / צילום: שאטרסטוק
איקאה מגיעה לתל-אביב: כל הפרטים על הסניף הבא של החברה בישראל
הסניף בתל-אביב הוא החמישי שפותחת ענקית הריהוט השבדית, שהגיעה לישראל בשנת 2001 וצפויה בקרוב לפתוח סניף נוסף באשתאול • בשנים האחרונות מתמקדת החברה בפתיחת סניפים עירוניים מצומצמים כדי להגיע לקהלים נוספים
  
 

   12345678910111213    >

   נמצאו 208 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988