אלון ברנר בחדשות

סוכן חדשות
 
מירב ספקטורובסקי ששון, מנכ"לית קיי לוג'יק
מנכ"לית חדשה ל-K Logic: מירב ספקטורובסקי-ששון
ספקטורובסקי-ששון, שניהלה בתפקידה האחרון את הזרוע הדיגיטלית ב-IBM ישראל, תחליף בתפקיד את אלון ברנר שהודיע לפני מספר שבועות על פרישתו
  
 
אלון ברנר
מנכ"ל K Logic אלון ברנר פורש מתפקידו
ברנר, שחתום על הפיכת משרד הפרסום לגדול והמשפיע בתחום הפרסום הדיגטלי מבוסס הביצועים, יפרוש תוך חצי שנה ■ עדיין לא ידוע מי יחליפו
  
 
קמפיין בדיגיטל / צילום: : Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
"המפרסמים התבלבלו ונסחפו אחרי המושגים שהמדיות הרעיפו עליהם"
איך מודדים קמפיין בדיגיטל? התשובה אמורה להיות פשוטה, אך המדידה מורכבת יותר ממה שמקובל לחשוב ■ הפרסומאים, המפרסמים והמשווקים מסכימים: "כל מפרסם צריך לגבש לעצמו פרמטרים של מדידה, וזה תהליך למידה"
  
 
"בעוד 10 שנים עולם הפרסום יהיה שונה דרמטית מהיום"
אחרי 8 שנים במקאן-אריקסון, הפסיק אלון ברנר להאמין שהפרסום המסורתי עובד ■ היום, כמנכ"ל K-LOGIC שעוסקת בשיווק דיגיטלי, הוא מקעקע את תפיסות הפרסום המסורתי ושולל מושגים כמו "רעיון גדול" ו"סיפור מותג"
  
 
ועידת MAD תארח פאנל: "דאבל פס - שיווק וטכנולוגיה לשילוב מנצח"
הפאנל, בהנחיית גיא לרר, יעסוק בהשפעת המהפכה הטכנולוגית על שיווק ופרסום
  
 
"אינטואיציה ותחושות בטן הניעו שנים את עולם הפרסום - אבל זה נגמר"
אלון ברנר היה סמנכ"ל האסטרטגיה במקאן-אריקסון, והיום הוא מנכ"ל K Logic ■ לדבריו, את המעבר ממשרד הפרסום המסורתי לסוכנות השיווק הדיגיטלי יעשו בקרוב גם הלקוחות. כלומר, אלה שיהיו מספיק מתוחכמים
  
 
צרו איתנו קשר *5988