אליקים הרמן בחדשות

סוכן חדשות
 
דני אליקים / צילום: יחצ
Y&R נגד פרסום אליקים: ביקש מביהמ"ש צו מניעה
המשרד מקבוצת WPP מבקש להורות לאליקים לא לטפל בלקוחות שהעביר אליהם במסגרת פעילותו ב-Y&R ישראל ■ אליקים: "האשמות המשרד - שקרים מצוצים מהאצבע" 
  
 
תקציב הפרסום של ZER4U עבר לפרסום AVRAHAM
חברת ZER4U פרסמה בשנה החולפת בהיקף של 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב רשת נעלי SCOOP עוזב את אליקים-הרמן
רשת SCOOP מעבירה את תקציב הפרסום למשרד קטן בשם S.T.ART UP
  
 
גולן נהרדעא עוזב את משרד הפרסום אליקים-הרמן
‎‎נהרדעא אמור היה לפתח במשרד מחלקת אופנה, אך לדברי דני אליקים המהלך כשל, והם החליטו לפטר את נהרדעא ולפרק את השותפות‏
  
 
עדי נוימן תוביל קמפיין למותג ליה לונדון תמורת כ-100 אלף שקל
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
  
 
מותג מוצרי החשמל smeg מעלה קמפיין חדש בהשקעה של מיליון שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדעא, כולל עיתונות, שילוט חוצות וקמפיין גרילה
  
 
הדוגמנית אלכסנדרה בורמן תוביל קמפיין לנעלי MARKO תמורת כ-100 אלף שקל
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן-נהרדע. כולל קטלוג שיופץ ב-100 אלף עותקים ומודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, בהשקעה של 1.5 מיליון שקל
  
 
בוניטה מפסיקה את ההתקשרות עם אליקים-הרמן&נהרדעא
ככל הנראה, רשת האופנה תחזור לפרסם באופן עצמאי ללא משרד פרסום ■ היקף הפרסום של בוניטה ב-2009 עמד על כ-1.2 מיליון דולר
  
 
אליקים-הרמן-נהרדעא יטפל בתקציב המותג smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין
היקף תקציב הפרסום יעמוד על 1.5 מיליון שקל ■ לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציב רשת האופנה אירית ואקססורייז לונדון
  
 
יורו ישראל יטפל בתקציב הפרסום של אגד
המשרד טיפל בשנים האחרונות בתקציב יחסי הציבור של אגד ובפרסום של החברות-הבנות ■ תקציב הפרסום של אגד מטופל מזה מספר שנים בידי אליקים-הרמן
  
 
תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי
תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע
  
 
רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי
תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל
  
 
נינה ואן ברי תוביל קמפיין לאופנת STATUS עבור סכום מדווח של 70 אלף דולר
תחליף את מורן אטיאס, הפרזנטורית הקודמת של הרשת ■ הקמפיין יעלה באמצעות אליקים-הרמן&נהרדעא
  
 
קרוקר מעבירה את תקציב הפרסום לאליקים-הרמן&נהרדעא
היקף התקציב של חברת האופנה מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה
  
 
האם תקציב הפרסום של אופנת CELIO יעזוב את מקאן בוטיק?
התקציב טופל עד כה במשרד מקאן בוטיק, אולם משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדעא הוזכר כמועמד לתפקיד
  
 
אליקים-הרמן זכה בתקציב המיתוג והפרסום של בית ההשקעות הדס ארזים
היקף התקציב עומד על כמיליון דולר בשנה ; הדס ארזים הינו "בוטיק" השקעות המתמחה בהשקעות פנסיוניות
  
 

   12    >

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988