אסם בחדשות - עמוד 10

סוכן חדשות
 
שלום נעמן מחסני השוק/ צילום: תמר מצפי
"אני מת שרשות ההגבלים תבדוק כמה עולה הבמבה לאסם"
שלום נעמן, בעלי מחסני השוק, מותח ביקורת על הממונה על ההגבלים ("הוא לא באמת רוצה לדעת איפה הגנבים נמצאים") וטוען: לא רשתות השיווק אשמות ביוקר המחיה ■ אסם: "דברי התלהמות אינטרסנטיים שאינם ראויים להתייחסות"
  
 
סופרמרקט / צלם: תמר מצפי
יצרן מזון ישראלי: "היבואנים חוגגים - ורק עלינו מתנפלים"
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
  
 
דגני בוקר פיטנס של אוסם נסטלה / צילום: יחצ
דגני "פיטנס" של אסם נמכרים בישראל במחיר כפול מבגרמניה
השוואת המחירים בישראל לגרמניה מצביעה על פערים של עשרות אחוזים, גם במוצרים שעליהם בגרמניה יש מע"מ גבוה יותר ■ אסם: "תמונה מעוותת"
  
 
מוצרים המיובאים מארה"ב / צילום: יחצ
הדולר ירד, הסחורות צנחו - ומחירי המוצרים בסופר לא השתנו
היבואנים והיצרנים ניצלו את ההזדמנות לשיפור רווחיהם ■ אחד הספקים: "אני לא מוריד לרשתות מחיר, כי אחר-כך להעלות את המחיר זה קריעת ים סוף" ■ מנכ"ל ויקטורי: בעבר כשהסחורות התייקרו הם ידעו להעלות מחירים מיד
  
 
איציק צאיג/ צילום: יוסי צבקר
דוחות אסם: החברה מוכרת פחות משטראוס - ומרוויחה יותר
‎‎שיפור בולט נרשם בפעילות בחו"ל, אך גם בארץ עלו המכירות בשיעור מתון למרות ירידה של 0.7% בהיקף הפעילות בשוק המזון המקומי ■ ‏‎‎המנכ"ל איציק צאיג: "נערכנו להאטה באמצעות הגדלת פעילות של קידום מכירות ומבצעים"
  
 
פמפרס / צילום: יחצ
מותק, המוצרים התכווצו - אריזות פמפרס ופסטה פרקפטו
פרוקטר הכריזה על הפחתת תכולת חיתולי פמפרס בסדרת "אקטיב בייבי דריי" ב-6-10 חיתולים לחבילה ■ אסם הקטינה חלק ממוצרי פרפקטו מ-500 ל-450 גרם
  
 
סדרנית של תנובה / צילום: תמר מצפי
מאי: תנובה, אסם ויוניליוור ירדו; קוקה-קולה, סנו וטמפו עלו
בחמשת החודשים הראשונים של השנה נרשמה ירידה של 1.3% במכירות שוק מוצרי הצריכה השוטפת כולו, שהסתכמו ב-16.24 מיליארד שקל
  
 
למה אתם מתעקשים לשלם עד מאות אחוזים יותר על מזון?
אסם, שטראוס, תנובה, ויסוצקי ויוניליוור גובות מחירים גבוהים עד מאות אחוזים בהשוואה למותגים הפרטיים ■ רוצים דוגמאות? בשקדי מרק של אסם פער המחירים הוא 145%, בקטשופ אסם - 90%, בתה ויסוצקי - 131%
  
 
אסם ושטראוס מסכמות רבעון עם רווח של 99 מ' ש' כל אחת
גם על רקע הירידה בצריכה במשק, מצליחות שתי החברות להמשיך לצמוח ■ מנכ"ל אסם: "אנו לא משלים את עצמנו, צמיחת שוק המזון השנה תהיה מתונה"
  
 
יקר מדי? מכירות בייגלה "שטוח" צנחו ב-30%
הפער בין מחירי הבייגלה הרגיל לבייגלה ה"שטוח" מגיע ל-36% ■ מכירות שוק הבייגלה כולו צנחו מתחילת השנה ב-12.7%, והבייגלה הרגיל עלה ב-7%
  
 
כאל נכנסת ל-B2B: תנפיק כרטיס רכש ללקוחות של אסם
כאל תעמיד לאותם לקוחות מסגרת אשראי המוערכת בשלב ראשוני בעשרות מיליוני שקלים בשנה, ותאפשר להם לשלם בעבור הסחורה כמו בכרטיס אשראי רגיל: עסקה, בתשלומים, קרדיט וכדומה
  
 
אסם: הרווח הנקי עלה ב-2013 ב-5.5% ל-376 מיליון שקל
על אף התוצאות הטובות, המנכ"ל איציק צאיג מביט קדימה בדאגה: "החלטות הממשלה שפגעו בהכנסה הפנויה של האזרחים השפיעו גם על הענף שלנו"
  
 
האוצר דורש מתאגידי המזון נתונים על רווחיותם
תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
  
 
קטגוריית הפתיתים צמחה ב-20% - והמחיר ירד ב-5%
‎סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
  
 
מה קרה ל"שטוחים"? מכירות הבייגלה צנחו 13%
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
  
 
2013: מכירות החטיפים זינקו לשיא של 958 מיליון שקל
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
  
 

<    34567891011121314151617    >

   נמצאו 409 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 26

צרו איתנו קשר *5988