אסם בחדשות - עמוד 13

סוכן חדשות
 
אושר דיון בייצוגית נגד אסם ויונילוור בגין משקל דגני הבוקר
התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: מתקיימים תנאי הסף לאישור התובענה
  
 
"שטוחים" כבר לא מנוע צמיחה באסם: יורדת במכירות הבייגלה
סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל
  
 
מכירות אסם ברבעון השלישי עלו 2.6% ל-1.07 מיליארד שקל
ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים השנה עלו ל-3.08 מיליארד שקל ■ הרווח ברבעון ירד ל-100.8 מיליון שקל ■ שיעור הרווח התפעולי ברבעון - 12.9% ■ אסם: בשלב זה איננו יכולים להעריך את השפעת המלצותיה של ועדת מחירי המזון
  
 
השטוחים של אסם זכו בגרנד אפי; לאומי קארד קטף את הפלטינום
השנה שונתה שיטת השיפוט בתחרות השיווק והפרסום האפקטיבי (Effie), מה שאיפשר ליותר מעבודה אחת לזכות בכל רמת פרס ■ אדלר-חומסקי מוביל את רשימת המשרדים עם 10 זכיות, אחריו מקאן עם 8 זכיות ובאומן-בר-ריבנאי עם 5
  
 
האם חברות המזון העלו מחירים בגלל העלייה בתשומות?
תנובה, שטראוס, אסם, יוניליוור, יפאורה, קוקה-קולה, זוגלובק, חוגלה - כולן שיתפו אותנו, הצרכנים, בצרותיהן ■ הנה כמה עובדות שהן "שכחו" לספר לנו
  
 
איגוד השיווק יעניק פרס מפעל חיים לגזי קפלן ז"ל
הפרס למנכ"ל אסם לשעבר יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי ב-4/11
  
 
דן פרופר: "אני אשם שיש בארץ 17% מע"מ על מוצרי מזון?"
יו"ר אסם הודף את הביקורת על ההתייקרויות, מפנה אצבע מאשימה לממשלה ודורש להחרים את שומטי החובות בשוק ההון
  
 
"ישראל יקרה לנו": שביתת קונים נגד אסם החל מיום ראשון
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
  
 
יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים
בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי
  
 
רונה חזקיה
רונה חזקיה
אסם, יוניליוור - והפראיירים
בריונים נדחפים כאן בתור כי הם מרגישים שעכשיו אפשר
כמה שאני שונאת לעמוד בתור. אלה לא רק העמידה הסטטית והמעייפת, ההמתנה הארוכה והמרחק העצום ביני לבין מטרתי הסופית; זה בעיקר מצב המלחמ...המשך
  
 
מחאה צרכנית נגד אסם: "משאירים את סלטי צבר במקררים"
תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"
  
 
מנכ"ל אסם: "דחינו את העלאות המחירים במשך שנתיים"
מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"
  
 
אסם תייקר מוצרים עד 6.1%; קמעונאי: "אין מחאה - לאנשים אין כוח"
(עדכון) - החל מ-1 בנובמבר יתייקרו מוצרי אסם - פרט למטרנה ■ מוצרי הקפה יעלו 6.1% יותר, מאפים יתייקרו ב-5.6%, חטיפים יתייקרו ב-5.8%, וזה לא הכול... ■ קמעונאי בכיר: "אנחנו קונים במבה מיצרנים לא מוכרים ב-1.1 שקלים"
  
 
אפליקציה חדשה של אסם בפייסבוק למיקס של תמונות
האפליקציה לעמוד הפייסבוק של חטיף "קריספי" החדש מאפשרת לעשות מיקס בין תמונות ע"י העלאת שתי תמונות פנים פרונטליות (פספורט) לבחירת הגולש
  
 
קמעונאים: "יצרני המזון מעלים מחירים רק כי הם יכולים"
קמעונאים מאשימים: "יצרני המזון מעלים את המחירים לפי היכולת שלהם לגבות את המחירים מהצרכן, לא בהתאם לעלייה במחירי חומרי הגלם" ■ "היצרנים משלמים לרשתות כדי להבטיח את העלאות המחיר" ■ "אסם מנצלת את כוחה"
  
 
סערה בכוס תה: קוקה-קולה ואסם נלחמות על שוק התה הקר
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
  
 

<    67891011121314151617181920    >

   נמצאו 415 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 26

צרו איתנו קשר *5988