אסם בחדשות - עמוד 19

סוכן חדשות
 
תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, דיפלומט ויפאורה עלו
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
  
 
סקר הפרסומות: בזק - הכי זכורה, הבנק הבינלאומי - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
  
 
20 המפרסמים הגדולים מרכזים כשליש מהפעילות הפרסומית בישראל
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
  
 
מהלך שיווקי מפתיע: אסם משיקה ביסלי בטעם "סודי"
על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג
  
 
סנו, יפאורה-תבורי וטמפו מעלות מחירים ב-3%-8%
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
  
 
הכינו את הארנקים: מאות מוצרים יתייקרו החל מ-1 בינואר
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
  
 
פשרה בייצוגית: אסם תתרום חטיפים בשווי 400 אלף שקל
בעקבות טעות בהדפסה על התווית בעברית דיווחה החברה על אחוזי שומן נמוכים מאלה המצויים בפועל בחטיף השוקולד "ליאון" ■ בנוסף תשלם אסם 58 אלף שקל לבא-כוחו של התובע
  
 
270 עובדי טבעול הצטרפו להסתדרות והקימו ועד פעולה
טבעול נחשבת בשנים האחרונות למנוע הצמיחה של קבוצת אסם ■ ‎‎יו"ר ועד הפעולה: "מאז שהתארגנו מאיימים להוריד לנו את הארוחות" ■ ‏‎‎היעד האפשרי הבא של הארגון: סלטי צבר‏
  
 
אסם מדווחת: רווח של 90.8 מיליון שקל ברבעון השלישי
מחזור המכירות של אסם ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-986.15 מיליון שקל, לעומת כ-881.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 11.9%
  
 
אסם רכשה את מלוא השליטה בטבעול תמורת כ-468 מיליון שקל
הנתח שנרכש מקיבוץ לוחמי הגיטאות הינו 42% מטבעול, והוא משלים ל-100% את הרכישה הקודמת שביצעה אסם, אשר הקדימה כעת את מימוש האופציה שהיתה מתוכננת ל-2013
  
 
לראשונה בתולדות החברה: גלידות נסטלה עוברת לרווחיות
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
  
 
מה מסתיר האייקון "צור קשר"? תשובה לתלונה ל-yes - "ככה זה"
האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
  
 
סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
  
 
נילי צור: "האם אני יכולה להחליף את מנכ"ל אסם? בוודאי"
מנכ"לית סלטי צבר, ערב יציאתה לנסטלה העולמית בהודו, בראיון ל"ליידי גלובס": "אני קובעת מטרות ורוצה להגשים אותן, וראוי שהמנהלים שלי יידעו את זה כדי שיכשירו אותי לתפקיד"
  
 
לא עובד ב(חצי) חינם: שכר מנכ"ל אסם יעלה ב-3% ל-118 אלף שקל
דירקטוריון אסם אישר הלעאה למנכ"ל גזי קפלן, בנוסף להענקת אופציות פאנטום בסך 1.42 מיליון שקל ■ רווחי אסם צמחו ב-19% ברבעון ל-68.5 מיליון שקל ■ המכירות עלו ב-10%
  
 
אילנית חיות, כתבת גלובס לענייני קמעונאות
אילנית חיות
להתקפלות של אסם יהיו השלכות
חשיפת התשלומים של אסם לרשת חצי חינם תשמש כלי בידי רשתות השיווק האחרות
קרב הורדת הידיים בין אסם לחצי חינם הסתיים השבוע כשהתוצאה היא אחת אפס לטובת חצי חינם: אסם גם נעדרה מהמדפים, גם תשלם לחצי חינם 4 מיל...המשך
  
 

<    121314151617181920212223242526    >

   נמצאו 411 כתבות   |   עמוד 19 מתוך 26

צרו איתנו קשר *5988