אקספרט בחדשות

סוכן חדשות
 
רשת אורט
ראובני-פרידן זכה בתקציב הפרסום של אורט בהיקף 5 מיליון שקל
התקציב טופל ב-10 השנים האחרונות במשרד הפרסום אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ■ כמקובל בענף הפרסום, הרקע לשינוי הוא חילופי מנהלים ברשת
  
 
אחרי 20 שנה: תקציב הפרסום של יואל גבע עובר ל-LEAD
תקציב הפרסום של רשת בתי-הספר יואל גבע נוהל במשך 20 שנה ע"י משרד הפרסום אקספרט
  
 
יצרנית הביודיזל גלטן בדרך למיזוג עם אלומות ספרינט
רמי אורדן ומוטי מערבי מחברת אקספרט רוכשים 59% מהשלד של אלומות ספרינט מידי חברת פארטו ומתכוונים ליצוק לתוכו את הפעילות של חברת גלטן
  
 
באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל
‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון
  
 
תקציב הפרסום של חברת הריהוט 5 נגרים עובר למשרד הפרסום חברון-זלצמן
התקציב, שהיקפו השנה יעמוד על 2 מיליון שקל, יופנה בעיקר לביסוס מעמדו של המותג כמוביל שוק, תוך שימת דגש על נושא המחיר ונגישותו ; בשנה שעברה טופל התקציב ע"י משרד אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי
  
 
צרו איתנו קשר *5988