ארועטי-ברמן בחדשות

סוכן חדשות
 
אופל /צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
תקציב אופל עובר מדרורי-ארועטי-ברמן אל לעומק התודעה
השינוי אירע בעקבות תוכנית ההבראה שעובר דרורי-ארועטי עם עזיבת חלק מהבכירים בו ■ התקציב מוערך ב-12 מיליון שקל בשנה ■ בשוק מעריכים כי צפוי שינוי נוסף על רקע אישי: עתידו של תקציב סובארו, המטופל ב-LEAD, לוט בערפל על רקע עברה העכור של סמנכ"לית השיווק עם המשרד
  
 
יוסי ארועטי יורם דרורי וטובית שלומי / צילום: איל יצהר
מפרידים כוחות: דרורי-ארועטי-ברמן בתוכנית הבראה קיצונית
התוכנית כוללת הפרדת כוחות בין השותפים: מה שהיה עד המיזוג דרורי-שלומי יכונס לתוך d-say אינטראקטיב שתנוהל ע"י איל הובר לוי ■ יורם דרורי יישאר יו"ר פעיל, ודודי ברמן יפעיל יחידה עצמאית נפרדת
  
 
אופל אסטרה / צילום:יחצ
תקציב הפרסום של אופל עובר לדרורי-ארועטי-ברמן
המשרד, שמטפל בתקציב שלמה SIXT שאף הוא בעלות קבוצת שמלצר, איבד לאחרונה את תקציב סמל"ת ונשאר פתוח לטיפול במותג רכב אחר 
  
 
לחיצת יד, הסכמה, עסקים, הסכם / צלם רויטרס
שחר פילר עובר מדרורי-ארועטי-ברמן לפרסום אברהם
ישמש כסמנכ"ל קריאייטיב לצד עידן זמיר ■ את מקומו של פילר בדרורי-ארועטי-ברמן יתפוס טל קמיאבי
  
 
אלפא רומיאו גולייטה / צילום: יחצ
קבוצת סמל"ת נפרדת ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי-ברמן
טרם נבחר משרד שיטפל בתקציבי המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט
  
 
רחלי בן-צבי / צילום: יחצ
רחלי בן-צבי מונתה למנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן
בן-צבי, לשעבר מנכ"לית אקססורייז לונדון: "החזון שלי הוא להפוך את דרורי-ארועטי-ברמן למשרד נחשק בעשירייה הפותחת"
  
 
מטוס ארקיע /צלם: יחצ
מסתמן: תקציב הפרסום של ארקיע עובר לליאו ברנט
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
  
 
בניין של עמידר / צילום: איל יצהר
דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של עמידר
בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
מטוס ארקיע /צלם: יחצ
תקציב הפרסום של ארקיע יוצא למכרז
פנייה נעשתה למשרדים גליקמן, ברוקנר, אברהם, no no no yes, פובליסיס וליאו ברנט ■ מתחילת השנה פרסמה ארקיע בהיקף ריאלי של כ-15 מיליון שקל
  
 
כרטיס האשראי של שופרסל  / צילום: יחצ
בריקמן ודרורי במכרז על תקציב כרטיס האשראי של שופרסל
לפני כשבועיים הציגו שני משרדי הפרסום פרזנטציות בפני הנהלת שופרסל ובפני נציגים מהחברות השותפות למהלך, ויזה ופז
  
 
יורם דרורי ורות שטרית / צילום: איל יצהר ואוריה תדמור
שטרית מדיה גרופ מצטרף כיחידה עצמאית לדרורי-ארועטי-ברמן
רות שטרית: "אימצתי את העצה שנתתי ללקוחות: תיהנו ממה שהשגתם מהעבר, ותבינו נכון את המציאות החדשה"
  
 
נתן אלתרמן/ צילום:  יחצ
יורשיו של נתן אלתרמן תובעים את העיתון "מקור ראשון"
דורשים פיצוי של 600 אלף שקל על השימוש בדמותו של השורר המנוח כ"פרזנטור" העיתון
  
 
נתן אלתרמן/ צילום:  יחצ
יורשיו של נתן אלתרמן מאיימים לתבוע את "מקור ראשון"
העיתון העלה לאחרונה קמפיין שבו נעשה שימוש בדמותו של אלתרמן ■ יורשיו דורשים פיצוי של 600 אלף שקל וכן דורשים להוריד מיד מהקמפיין את דמותו של המשורר המנוח
  
 
אלה גולדשטיין / צילום:איל יצהר
אלה גולדשטיין, מנכ"לית דרורי-ארועטי-ברמן, פורשת
הערכה: חשה תחושת מיצוי לאחר שהושלם המיזוג של משרדי הפרסום דרורי-שלומי וארועטי-ברמן
  
 
IDIGITAL/ צילום:אלי דסה
דרורי-ארועטי-ברמן זכה בתקציב הפרסום של iDigital
זו הזכייה הראשונה של המשרד לאחר המיזוג של דרורי-שלומי וארועטי-ברמן, שיצא לדרך לפני כחודשיים
  
 
תחנת דלק סונול / צילום: איל יצהר
מסתמן: תקציב סונול יעבור מארועטי-ברמן לפרסום אברהם
תקציב הפרסום של סונול עמד בשנה החולפת על 22 מיליון שקל במחירי מחירון
  
 

   12    >

   נמצאו 29 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988