ארז ברגבאום בחדשות

סוכן חדשות
 
"הרשות השנייה מנהלת כבר 15 שנה כשל שוק בשידור המסחרי"
‎פרסום סמוי, תוכן שיווקי - איך שלא מכנים את זה, ברור לכולם שהוא קיים בטלוויזיה ושיש לו השלכות כלכליות וצרכניות ■ האם הרשות השנייה יכולה לפקח על השוק? "גלובס" מביא את העמדות השונות מאחורי הכסף הסמוי שזורם למסך
  
 
רני רהב: "מעולם לא לקחתי שקל אחד מתוכן שיווקי"
ויכוח בפאנל "תוכן שיווקי מול הרגולציה" בוועידת תקשורת ונתח שוק ■ רהב למנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה: "אתם לא אוכפים את זה. יותר קל לתת קנס לחברות החדשות ולאיים"
  
 
צרו איתנו קשר *5988