ארטימדיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

המנהל שנתן פייט לפייסבוק וגוגל: גל תורג'מן פורש מניהול ארטימדיה ישראל

תורג'מן יעבור לפיתוח עסקי במסגרת התרחבות פעילות החברה בשווקים חדשים בעולם • את מקומו בניהול החברה תתפוס יעל בר יעקב, שכיהנה כסמנכ"ל לקוחות בחברה ב-3 השנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 25.05.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

אתרי התוכן הישראלים בקמפיין: "משאירים את הכסף בארץ"

מספר ימים לאחר שארטימדיה העלתה קמפיין דיגיטלי המתנגח בגוגל ופייסבוק על כך שאינם מצליחים לסנן פייק ניוז בנוגע לקורונה, מעלה החברה יחד עם אתרי תוכן ישראלים קמפיין הקורא למפרסמים לפרסם רק באתרים ישראלים כדי לשמור על הכלכלה

ענת ביין-לובוביץ' 30.03.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה נגד גוגל ופייסבוק: "לא מצליחות להילחם במידע שקרי על הקורונה"

חברת ארטימדיה, המשווקת פרסום באתרים הישראליים, העלתה קמפיין העוסק בקושי של גוגל ופייסבוק למנוע מידע שקרי, ומדגיש את יתרונות האתרים הישראליים בנוגע לתוכן אמין • המנכ"ל גל תורג'מן קורא לכל המפרסמים לפרסם רק באתרים הישראליים: "התמיכה שלכם חיונית"

ענת ביין-לובוביץ' 24.03.2020
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

מי המפרסמים שמעדיפים את גוגל על האתרים הישראלים בשעת משבר?

אתמול חשף "גלובס" כי מנכ"ל לשכת הפרסום הממשלתית, בועז סטמבלר, הנחה את עובדי המשרד לתעדף את הפרסום באתרים הישראלים - אך לפחות בשלב הזה לא כל המפרסמים נוהגים כך

ענת ביין-לובוביץ' 18.03.2020
מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר / צילום: יואב דודקביץ , ידיעות אחרונות

אפקט הקורונה: מנכ"ל לפ"מ הנחה לתעדף פרסום באתרים הישראלים

מנכ"ל לפ"מ בועז סטמבלר הנחה את צוותו לתעדף העברת פרסום לאתרים הישראליים ולרשת הפרסום ארטימדיה, כדי לסייע להם בתקופה שבה הפרסום מתרסק, וההכנסות ממנו יורדות מיום ליום

ענת ביין-לובוביץ' 17.03.2020
יוצא "האח הגדול" אלעד צפני ממכב בפרסומת החדשה "המרוץ לשוויון" של עמותת "לינק 20" / צילום: לינק 20

רצו להראות כמה קשה לנכים בתחבורה הציבורית - ועל הדרך יצרו קמפיין ייחודי

עמותת "לינק 20", הפועלת לשוויון הזדמנויות לצעירים בעלי מוגבלויות, העלתה פרסומת סאטירית באמצעות ארטימדיה תחת הכותרת "המרוץ לשוויון" • הפרסומת הגיעה לביצועים יוצאי דופן מבחינת החשיפה אליה • "כשאמרו לנו שיעלה סרטון של 6 דקות, אמרנו שאין סיכוי שמישהו יראה פרסומת כזו ארוכה - אבל הופתענו"

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2020
טלוויזיה חכמה / צילום: Shutterstock

ארטימדיה בשת"פ ראשון מחוץ לישראל: תקים רשת פרסום בהודו

בשיתוף עם חברת התוכן ההודית ארוס אינטרנשיונל, מקימה ארטימדיה רשת לפרסום פרוגרמטי בהודו על פלטפורמת ה-OTT של ארוס • לפלטפורמה יש 140 מיליון משתמשים, ובחברה מקווים להתרחב בהמשך לשת"פ עם פלטפורמות OTT נוספות

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2019
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטמדיה תאפשר לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים באתר

רשת ארטימדיה, המתמחה בפרסום פרוגרמטי בווידאו, מוסיפה לסל המוצרים שלה את האפשרות לפרסם במיקומי וידאו בראשי העמודים (דיסלפליי) באתרים שהיא משווקת • הפרסום בעמודים הראשיים נחשב לאחד המיקומים האטרקטיביים שנשמר מסורתית לשיווק ע"י האתרים עצמם

ענת ביין-לובוביץ' 05.09.2018
קמפיין הוט / צילום מסך
הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

ענת ביין-לובוביץ' 02.07.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

שפ"א במו"מ עם ארטימדיה לשיווק פרסום במדיות דיגיטליות

לאחרונה נפגשו בעלים של תחנות רדיו אזורי, מנכ"ל שפ"א אלון שטיינפלד ומנכ"ל ארטימדיה גל תורג'מן כדי לדון במהלך

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה תאפשר לזאפ ו-וואלה! למכור קמפיינים חכמים

בענף השיווק הדיגיטלי הישראלי מתחילים להפנים שכדי להציע קמפיינים יעילים יש צורך בשיתוף פעולה בין הפלטפורמות שמציגות את הפרסום לחברות שסוחרות במידע על הצרכן • ל"גלובס" נודע כי שיתוף פעולה ראשון כזה מסתמן בין קבוצת זאפ לארטימדיה, במקביל לשיחות עם וואלה! • מה ההבדלים בין חברות המסחר במידע ואיך זה ישפיע על השוק? • ניתוח

ענת ביין-לובוביץ' 09.05.2018
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה רוכשת את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל

המערכת החדשה אמורה לשפר ולשדרג את ניהול הדאטה של ארטימדיה, ובנוסף לאפשר למפרסמים להתממשק למערכת ישירות באמצעות הצינורות שלהם ■ "שיתוף הפעולה עם אורקל יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו"

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי

ארטימדיה: ההסכם בין גוגל ל-ynet עובר על חוק ההגבלים

מפעילת פלטפורמת הפרסום הדיגיטלי מורידה את הכפפות עם שתי תלונות נגד ענקית החיפוש: "גוגל מפעילה ללא שום פיקוח בורסה המקשרת בין כל המפרסמים מצד אחד ובין כל אתרי התוכן מצד שני"

ענת ביין-לובוביץ' 11.12.2017
גל תורג'מן / צילום: תמר מצפי
חברות מדיה | לפני כולם

ארטימדיה תציע בקרה של צד שלישי למפרסמים דרכה

רשת הפרסום מציעה לחברות המדיה מנוי לשירותי חברת הבקרה הדיגיטלית Moat תמורת תשלום חודשי של 3,000 דולר ■ ממליצה לגבות מהמפרסמים דולר נוסף עבור כל 1,000 צפיות אמיתיות

ענת ביין-לובוביץ' 06.09.2017
אבי בן טל/ צילום: ירון ברנר

ynet נפרד מארטימדיה: ישווק פרסום בווידאו בעצמו או ע"י גוגל

אנשי ynet הודיעו על החלטתם לארטימדיה כבר בסופ השבוע האחרון, אך הפרישה תתרחש באופן מעשי מחודש אוגוסט ■ מה השתבש?

ענת ביין-לובוביץ' 11.06.2017
מרכז שירות פלאפון / צילום: יח"צ-דורון ארן
אלוט תקשורת | לפני כולם

פלאפון עוצרת את מהלך העברת הדאטה ל-BehavioReal

זאת בעקבות חשיפת "גלובס" ■ בקבוצת בזק, שאליה שייכת פלאפון, נושא הדאטה רגיש, שכן היא מקימה, באמצעות וואלה, חברת דאטה עצמאית ■ למה הופסקה ההתקשרות עם BehavioReal? תלוי את מי שואלים

ענת ביין-לובוביץ' 08.05.2017

   123   

   נמצאו 36 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988