אריאל אפשטיין בחדשות

סוכן חדשות
 
בירה באדווייזר  / צילום: יח"צ
שוק הבירה מתעורר לתחרות: המותג האמריקאי באדווייזר עושה עלייה רשמית
אחרי היעדרות של 40 שנה, מותג הבירה האמריקאי באדווייזר חוזר לישראל, כשחברת הכרם קיבלה את הזיכיון לשיווקו בארץ • איאן בולייד, מנהל באדווייזר בישראל: "ת"א היא גן השעשועים החדש של באדווייזר"
  
 
לוגו הכרם
חברת הכרם רוכשת את הפעילות של יבואנית הבירות נורמן
בנוסף, רכשה את מותג בירת הבוטיק הישראלית הנגב - ובכך מעמיקה את פעילותה בענף הבירות
  
 
הכרם חתמה על חוזה הפצה של מותגי חברת רמי קואנטרו
מותג הדגל של החברה הוא קוניאק רמי מרטן ■ המותג הופץ עד כה ע"י החברה הסקוטית
  
 
אחרי הפרידה מאבסולוט: "הכרם" תשווק את וודקה סטוליצ'ניה
מותג הוודקה היוקרתי הוא הרכש המשמעותי הראשון של "הכרם" לאחר ההודעה על הפרידה ממותגי "פרנו ריקארד" ובהם וודקה אבסולוט ■ תשקיע כמיליון וחצי דולר בפרסום המותג
  
 
הכרם נפרדת מוודקה אבסולוט: מותגי פרנו ריקארד יעברו לטמפו
מותג הדגל של פרנו ריקארד הוא וודקה אבסולוט, שהוחדרה לישראל ע"י הכרם והיתה במשך שנים מותג האלכוהול הנמכר ביותר בארץ ■ הכרם: "הפרידה נעשית על רקע תכתיבים של פרנו ריקארד שלא היו מקובלים עלינו"
  
 
מנכ"ל יקבי בנימינה: "היעד שלנו הוא להגיע לנתח שוק של 7%-8%"
יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק
  
 
צרו איתנו קשר *5988