אריה הזהב בחדשות

סוכן חדשות
 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard
3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן
המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"
  
 
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך
פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז
עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015
  
 
אריה הזהב
שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?
השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו
  
 
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי
"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה
לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב
  
 
הקמפיין הזוכה של איקאה עם "האח הגדול" / צילום: מאור חן
שתי מדליות ארד למקאן ת"א בתחרות הפרסום "אריה הזהב" בקאן
המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתחרות, זכה במדליות עבור קמפיין "האח הגדול" שיצר לאיקאה
  
 
הקמפיין הזוכה של הד אנד שולדרס למגזר החרדי / צילום: יחצ
מדליית זהב למדיה קום ולשטרן-אריאלי בתחרות הפרסום בקאן
המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה
  
 
יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן
האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים
  
 
אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן
שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה
  
 
הפרסום ברדיו עובד?
קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי
  
 
מיעוט הפקות הענק
היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות
  
 
קובי ברקי
קובי ברקי
פסטיבל קאן הוא איבר חיוני
לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה
למתבונן מהצד, פסטיבל קאן הבינלאומי לפרסום נתפש כמפעל יוקרתי וחשוב. למעשה, כל-כך חשוב עד שדבק בו התואר: "האולימפיאדה של הפרסום". או...המשך
  
 
הדינוזאור קם לתחייה
גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE
  
 
קולקציית הכלום של קאן
חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים
  
 
קריאייטיב אחר
הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים
  
 
פסטיבל הפרסום בקאן: הוכרזו 3 זוכי ה"גרנד פרי" בתחום הסייבר
הזוכים הם קמפיין Best job in the world לאי האוסטרלי, קמפיין Eco:drive של פיאט והקמפיין לקידום הסרט "באטמן - האביר האפל"
  
 
נלחמים כאריות
אפשר לפרגן לגדעון עמיחי ולערן גפן על הזכייה ב-4 אריות בפסטיבל הפרסום בקאן
  
 

   12    >

   נמצאו 23 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988