אריה הזהב הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

בצל הקורונה: תחרות הפרסום "אריות קאן" לא תתקיים השנה

לאחר התפרצות הקורונה הודיעו המארגנים על דחיית התחרות לאוקטובר, אך היום התקבלה הודעה על ביטולה הסופי • התחרות הבאה צפויה להתקיים רק ביוני 2021

ענת ביין-לובוביץ' 03.04.2020
פסטיבל הפרסום בקאן / צילום: רויטרס, Eric Gaillard

3 פרסי "אריות" לאדלר-חומסקי בתחרות הפרסום בקאן

המהלך "DON'T ROLL IN SHABAT", שיצר המשרד למותג הדאודורנטים של ג'ילט, זכה בשני "אריות": ברונזה וכסף • בנוסף זכה המשרד באריה כסף עבור העבודה לג'ילט, "בייביפייס"

ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2018
הדילמה של היינקן והרמברנדט החדש של בנק ING / צילום מסך

פסטיבל הפרסום בקאן 2016: כל הדרכים מובילות אל הבאזז

עולם הפרסום מתמודד עם אתגרים חדשים כל הזמן ■ בפסטיבל הפרסום בקאן, שנערך בשבוע שעבר, בלטו 5 מגמות חדשות בקטגוריית המדיה שהצליחו לפענח את הנוסחה ב-2015

אילנה מונקה, קאן 27.06.2016
אריה הזהב

שובו של הרעיון: מה השתנה בפסטיבל הפרסום בקאן השנה?

השנה נראה בפסטיבל קאן שתעשיית הפרסום העולמית הפנימה לחלוטין את העולם הדיגיטלי, הרעיון והקריאטיביות חזרו להיות שיחת היום, והפסטיבל חזר לקדש את המהות שלו

גבי אטל, קאן 27.06.2016
שגית צור להב/ צילום: תמר מצפי

"אריות" ישראלים בפסטיבל הפרסום בקאן: 7 מדליות למקאן רומניה

לזכיות של אדלר-חומסקי ומקאן ת"א מצטרפות 7 מדליות שבהן זכה משרד הפרסום מקאן רומניה, בראשות המנכ"לית שגית צור-להב

ענת ביין-לובוביץ' 23.06.2016
הקמפיין הזוכה של איקאה עם "האח הגדול" / צילום: מאור חן

שתי מדליות ארד למקאן ת"א בתחרות הפרסום "אריה הזהב" בקאן

המשרד, שזו לו הזכייה הראשונה בתחרות, זכה במדליות עבור קמפיין "האח הגדול" שיצר לאיקאה

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2016
הקמפיין הזוכה של הד אנד שולדרס למגזר החרדי / צילום: יחצ
אדלר חומסקי | לפני כולם

מדליית זהב למדיה קום ולשטרן-אריאלי בתחרות הפרסום בקאן

המדליה היא עבור עבודה למותג Head & Shoulders של פרוקטר& גמבל בקטגוריית המדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.06.2016

יצירתי, זול ואפקטיבי: בכירי מקאן מסכמים את הזוכים והמגמות בפסטיבל הפרסום בקאן

האינטרנט הוא עדיין המלך, אובמה טילטל את התעשייה, והמיתון מכתיב את הקריאייטיב: יותר זול ואפקטיבי הוא גם יותר טוב ■ כעת נותר לבדוק איך מתגמלים את משרדי הפרסום, שהתרגלו לחתוך אחוזים מקמפיינים יקרים

יונתן קיש, קאן 29.06.2009

אנחנו על המפה: 230 עבודות ישראליות הוגשו השנה לפסטיבל הפרסום בקאן

שלמור-אבנון-עמיחי הוא הזוכה הישראלי הגדול - וגם המשרד שהשקיע בתחרות הכי הרבה כסף ■ שמעוני-פינקלשטיין משיג אריות זו השנה השלישית ■ וגם: הקופירייטר באדלר שהגיש עבודה לקאן על חשבונו - וזכה

ענת ביין-לובוביץ' 28.06.2009

הפרסום ברדיו עובד?

קמפיין הרדיו הטוב ביותר בעיניי הוא הקמפיין לשפ"מ של שלמור-אבנון-עמיחי

הבלוגר קופי מעפן 28.06.2009

מיעוט הפקות הענק

היום מנסים לעשות פרסום קטן וחכם. הבא שייצא בהפקת ענק חכמה יזכה בבולטות

אורי עיני 28.06.2009

פסטיבל קאן הוא איבר חיוני

לא יד המקרה היא שאותו קומץ קטן של משרדי פרסום זוכה בקאן שנה אחרי שנה

קובי ברקי 28.06.2009

הדינוזאור קם לתחייה

גם לדינזאור פרינט כמוני קשה לא להתלהב מהשימוש הטכנולוגי בהעברת רעיונות, כמו שעשתה פיאט עם קמפיין ECO DRIVE

שי גורן, קאן 25.06.2009

קולקציית הכלום של קאן

חיפשתי בקאן מלוכה ומצאתי אתונות - ועוד בכפכפים

סיגל עבודי, קאן 25.06.2009

קריאייטיב אחר

הגעתי לראשונה לקאן כפרסומאית - וחוויתי הארה ■ וגם: סיפור אהבה על קונדומים

איריס בק, קאן 25.06.2009

פסטיבל הפרסום בקאן: הוכרזו 3 זוכי ה"גרנד פרי" בתחום הסייבר

הזוכים הם קמפיין Best job in the world לאי האוסטרלי, קמפיין Eco:drive של פיאט והקמפיין לקידום הסרט "באטמן - האביר האפל"

איריס בק, קאן 25.06.2009

   12   

   נמצאו 24 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988