אשכנזי זלצמן בחדשות

סוכן חדשות
 
יגאל ברקת / צילום: איל יצהר
יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של נתיבי ישראל
המשרד זכה במכרז בו התמודד גם משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, שהחזיק בו בארבע השנים האחרונות ושגם חתום על מהלך שינוי השם שלה ממע"צ לנתיבי ישראל • היקף התקציב יעמוד על כ-6 מיליון שקל בשנה
  
 
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן
אשכנזי-זלצמן משך דרישה לחשוף את מחירון מקאן
המשרד, שהגיע למקום האחרון במכרז הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה, דרש לחשוף את תנאי הזוכה, ומשסורב עתר למחוזי ■ האוניברסיטה הפתוחה: "ניסיון לחלץ בחוסר תום-לב את תעריפי המתחרה" ■ ביהמ"ש המליץ למשוך את העתירה, והמשרד נענה
  
 
בנק ירושלים / צילום: איל יצהר
משרד הפרסום מנצ' זכה בתקציב בנק ירושלים
על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן 
  
 
לשכת עורכי הדין לוגו / צילום: יחצ
תקציב הפרסום של לשכת עוה"ד עובר לאשכנזי-זלצמן
המשרד יוביל את הקמפיין לעידוד הציבור להשתמש בשירותי עורכי הדין מול הביטוח הלאומי ■ הקמפיין יעלה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל במהלך השנה הקרובה
  
 
משרד הפרסום אשכנזי זלצמן
אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בתקציב מכללת הגליל המערבי
היקף התקציב: כ-2 מיליון שקל ■ אשכנזי-זלצמן, המטפל בתקציב מזה 4 שנים, התמודד בשלב הגמר מול דרורי-שלומי, פוגל-אוגילבי ומקאן וואלי
  
 
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
אשכנזי-זלצמן זכה מחדש בפרסום של נתיבי ישראל
המכרז של נתיבי ישראל נחשב למכרז התשתיות הגדול ביותר, אך הוא התקבל בחשדנות מסוימת בענף הפרסום, בעיקר בשל העובדה שהדגש בו היה על הצעת מחיר ■ היקף הפרסום של נתיבי ישראל בשנים האחרונות עמד על כ-2.5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
נתיבי ישראל / צילום: איל יצהר
תקציב הפרסום של נתיבי ישראל יוצא למכרז
התקציב טופל בשתיים האחרונות באשכנזי-זלצמן ■ מסתמן: היענות מועטה למכרז
  
 
"לעומק התודעה" יטפל בתקציב DHL; אשכנזי-זלצמן יטפל באונ' בר-אילן
היקף בפרסום של DHL נאמד ב-1.5 מ' ש' בשנה ותקציב אונ' בר-אילן נאמד ב-3 מ' ש'
  
 
משרד הפרסום LEAD יטפל בתקציב מכללת עזריאלי להנדסה
מתחילת שנת 2013 פרסמה המכללה בהיקף של כמיליון דולר במחירי מחירון
  
 
תקציבי הפרסום של בנק ירושלים ומע"צ עוברים לאשכנזי-זלצמן
תקציב הפרסום של בנק ירושלים עמד ב-2011 על 1.9 מיליון דולר במחירי מחירון ■ תקציב הפרסום של החברה הלאומית לדרכים (מע"צ) הוא 3 מיליון שקל
  
 
תקציב הפרסום של בנק ירושלים יוצא למכרז
על התקציב, בהיקף של כ-5 מיליון שקל, מתמודדים משרדי הפרסום LEAD מקבוצת אדלר-חומסקי, אשכנזי-זלצמן ושמעוני-פינקלשטיין-ברקי
  
 
"סאונד נכון בחנויות יכול להעלות את המכירות ב-38%"
ג'וליאן טרז'ור, יו"ר סוכנות "סאונד" מבית ברנד סנס, מספר - בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק - על הבעייתיות בסאונד שקיים היום בסופרמרקטים ועל הרעש המזיק בחנויות אופנה לצעירים
  
 
אשכנזי-זלצמן ייצג את תפיסת המיתוג החושי של מרטין לינדסטרום בישראל
תפיסת המיתוג החושי (Sensorial Branding) היא כלי חדיש ומתקדם בארגז הכלים השיווקי ליצירת חיבור אמוציונלי ונאמנות למותג
  
 
תקציב הפרסום של רשת מיכל נגרין עובר לאשכנזי-זלצמן
בשנתיים האחרונות פרסמה מיכל נגרין בהיקף כספי של 600 אלף דולר במחירי מחירון
  
 
תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עובר לגלר-נסיס
התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן
  
 

   1    >

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988