באומן בר ריבנאי בחדשות

סוכן חדשות
 
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר
סקר הפרסומות: ביטוח ישיר הכי זכורה, דלתא הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין הכי מושקע בשבוע החולף - הקמפיין לסלקום TV עם השקעה של 1.2 מיליון שקל
  
 
רועי כפרי / צילום: יח"צ
שיתוף-הפעולה בין כפרי למילקי של שטראוס מגיע לסיומו
שטראוס מסיימת את ההתקשרות אחרי שלוש שנים, שבמהלכן יצר כפרי 11 סרטונים, בהם הוא היה הכותב והשחקן ואפילו הפיץ אותם בעמוד הפייסבוק שלו • ייחודם של הסרטונים היה שהמותג עצמו הופיע בהם באופן שולי יחסית
  
 
סניף של סופר פארם / צילום: יח"צ
אחרי המכירה לג'ורג' חורש: מה יקרה לתקציב הפרסום של סופר-פארם?
סופר-פארם נחשבת לאחד משלושת המפרסמים הגדולים במשק: ב-2018 תקציב הפרסום שלה הסתכם בכ-45.7 מיליון שקל • החברה נחשבת למפרסמת נאמנה, והתקציב שלה מטופל כבר שנים רבות במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי
  
 
ענת גבריאל, מנכ"לית יוניליוור ישראל, צילום: שלומי יוסף
אחרי 25 שנה: יוניליוור מתייעלת ונפרדת מבאומן בר ריבנאי

כחלק ממדיניות התייעלות בינלאומית תקציב הפרסום ירוכז במקאן ת"א ובגרייט דיגיטל

  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
הניסיון של שטראוס לחסוך עלול להתברר כיקר בהמשך
אם מתבוננים על הרוח השטראוסית המסורתית, קשה להסביר את המהלך הנוכחי, שבו אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי • אפשר אולי לנמק את המהלך ברוח המנכ"ל החדש של שטראוס ישראל, אייל דרור • פרשנות
  
 
מילקי / צלם: אריאל ירוזלימסקי
אדלר-חומסקי מאבד את תקציב שטראוס לבאומן-בר-ריבנאי
שטראוס, המפרסמת הגדולה בישראל, מרכזת את תקציב הפרסום שלה במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי • אדלר-חומסקי צפוי להפסיד תקציב של למעלה מ-50 מיליון שקל • תקציב המדיה יישאר בחברת יוניון
  
 
עידן רגב / צילום: יחצ
עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD
הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות
  
 
אייל דרור  / צילום: סיוון פרג'
דרמה: שטראוס תעבור לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל
שטראוס, שהייתה המפרסמת הגדולה ביותר בישראל בשנת 2017, עוברת לעבוד מול משרד פרסום גדול מוביל ומוציאה את האפשרות למכרז בין באומן לאדלר חומסקי, במקביל אליהם יעבדו משרדים מתמחים קטנים • תמשיך במקביל לרכוש מדיה ביוניון ולהשתמש במשרדים מתמחים • היקף ההשקעה הריאלי של שטראוס בפרסום לשנת 2017 היה 125.7 מיליון שקל
  
 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ
פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל
  
 
בן מוסקל, מנכ"ל בואמן בר ריבנאי / צילום: איל יצהר
מה חשוב למפרסמים? גודל המשרד ותפיסת ערך מובהקת
באומן בר ריבנאי שהגיע לראש דירוג משרדי הפרסום של מוסף "פירמה", נטוע היטב בעולמות החדשים של דיגיטל וטכנולוגיה מצד אחד, ומצד שני ממוצב ככזה שיודע לתת שירות • בחינת ההעדפות של הסטודנטים מגלה שהם מעדיפים לעבוד במשרדים הגדולים • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
יוסי לובטון / צילום: איל יצהר
יוסי לובטון מתמנה למנכ"ל ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל
יורם באומן יהפוך לנשיא הקבוצה ויישאר לפחות לעוד 3 שנים • בן מוסקל יכהן כמנכ"ל באומן-בר-ריבנאי
  
 
דורון מדלי / צילום: יוסי כהן
דורון מדלי מתגייס לטובת מאבק הקהילה הגאה
הפזמונאי הישראלי המזוהה עם להיטים ישראלים רבים, לרבות "toy" של נטע ברזילי, החליט לפעול בדרך יצירתית לטובת מאבק קהילת הלהט"ב לשוויון זכויות
  
 
מחאת הלהט"בים / עדי ניב יגודה
ככה יוצרים מחאה: מאחורי הקלעים של מחאת הלהט"בים
היסודות לשביתת הלהט"בים, שהגיעה לשיאה היום ברחבי הארץ, ניטעו לפני כמעט שנה • משרדי פרסום הוכנסו לסוד העניין, יועצי תקשורת ועיתונאים פעלו להפעיל לחץ על חברות במשק, "לעתים גם איימו" • בדרך עמדו בעיות פנימיות - תתי-ארגונים של הקהילה שלא מדברים בשפה אחת ומורכבים מאג'נדות שונות
  
 
טיב טעם/ צילום: לם וליץ סטודיו
תקציב הפרסום של טיב טעם עובר לבאומן-בר-ריבנאי
התקציב, בהיקף של כ-8 מיליון שקל, טופל בשנתיים האחרונות באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א
  
 
Yellow /  צילום: יחצ
Yellow משיקה אפליקציית ארנק דיגיטלי באמצעות חברת מינט
לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות • את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס
  
 
מיקי בר ושוני ריבנאי / צילום: יוסי כהן
פרס מפעל חיים לשוני ריבנאי ומיקי בר, מייסדי באומן-בר-ריבנאי
הפרס יינתן לשניים במסגרת טקס פרס האפי, וזאת על היותם מעמודי התווך של תעשיית הפרסום בישראל ותרומתם הרבה לקידום ופיתוח הענף במשך למעלה מ-25 שנים
  
 

   1234567891011121314    >

   נמצאו 224 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 14

צרו איתנו קשר *5988