באנרים בחדשות

סוכן חדשות
 
סג"מ הדר גולדין / צילום פרטי
קמפיין באנרים להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון
הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים
  
 
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
"מכונת הכסף" - גרסת הבאנרים: האם הענף לקראת קריסה?
המצב בשוק פרסומות הבאנרים דומה באופן מדאיג לשוק המשכנתאות ערב משבר הסאב-פריים ב-2008 ■ האם גם בענף הזה זה צפויה לבסוף קריסה רבתי?
  
 
שם: אינטרנט עם ערך מוסף קרדיט: שאטרסטוק.
כ-200 מיליון גולשים בעולם משתמשים בחוסם פרסומות באינטרנט
כך עולה ממחקר שערכו Adobe ו-PageFair ■ שיעור השימוש צפוי להתגבר בשנים הבאות, בין היתר הודות לכניסה ניכרת של חוסמי הפרסומות גם לעולם המובייל
  
 
גוגל
גוגל מטעה? מציעה פרסום באפליקציות של אתרים ישראלים
האם גוגל מציגה למפרסמים שהיא יכולה למכור פרסום באתרים ישראליים, על אף שהיא לא באמת יכולה לספק את הסחורה ולהציע את הפרסום בהם?
  
 
אינטרנט / צילום: shutterstock
גיל שגיב
מה המסר? איזה מהם?
מדוע קמפיין שכל-כך מצליח בפייסבוק, לא מייצר לידים בגוגל?
בתחילת המאה הקודמת, היזם האמריקאי ג'ון וונאמייקר אמר משפט שנכנס לפנתאון של עולם הפרסום: "חצי מהכסף שאני מוציא על פרסום, מבוזבז. הב...המשך
  
 
אמש: סמסונג העלתה קמפיין בזמן השקת אייפון 5C ו-5S
בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה
  
 
אתר אל-ערב מציג באנרים בגודל פיקסל כדי להגדיל את החשיפות
האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות
  
 
אליאב אללוף, מנהל פרוייקט הרשת העסקית בגלובס
אליאב אללוף
הקמפיין שלא יהיה שם
הצעה לקמפיין מוניציפלי דיגיטלי מבריק, שאף מועמד לא יאמץ
בעוד כמה חודשים נתחיל להרגיש את הנוכחות של הקמפיינים לבחירות לרשויות המקומיות. לכאורה, זו תהיה הפעם הראשונה שמדיה חברתית תיקח חלק...המשך
  
 
מנכ"ל רויטרס לשעבר השקיע 150 א' ד' בבאנרפליי הישראלית
כך עפ"י הערכות ■ הסטארט-אפ הישראלי מספק פלטפורמה ליצירת באנרים אינטראקטיביים בקלות ■ סך הגיוסים של bannerplay עד היום עומד על 800-850 אלף דולר
  
 
לחסוך בעלויות: עסקים, כך תפרסמו בשיטת "עשה זאת בעצמך"
bannerplay מאפשרת ליצור באנרים איכותיים ואינטראקטיביים באמצעות ממשק אינטרנטי פשוט ותבניות מוכנות מראש
  
 
מי עומד מאחורי אולג פטרושקה? הוועדה למדרוג באינטרנט
מטרת הקמפיין הייתה להוכיח את יעילות הפרסום באינטרנט ■ הקמפיין נוהל בסודיות רבה, וברשת נוצר באזז סביב דמותו של המועמד המסתורי
  
 
רוצים להופיע יחד עם רה"מ נתניהו בבאנר אישי בפייסבוק?
הליכוד משיק היום פעילות אינטראקטיבית המאפשרת לגולשים להביע תמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו ולהופיע לצידו על גבי הפרסום באינטרנט
  
 
לאן הלכו 3.15 מיליארד דולר שהושקעו בפרסום בפייסבוק?
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
  
 
בזכות הסמארטפונים: שוק הפרסום בסלולר צובר תאוצה
גוגל כבר שולטת בשוק הפרסום הסלולרי, אפל מדשדשת, ופייסבוק עדיין מתלבטת בנוגע לאסטרטגיה הנכונה ■ והמפרסם הישראלי? הוא עדיין לומד את הפוטנציאל
  
 
כמה השקיעו המנכ"לים הבכירים בפרסום בפייסבוק?
כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית
  
 
דאבל וריפיי מציגה: גשש-בלש לפרסומות מקוונות
דאבל וריפיי יצרה קטגוריה חדשה בפרסום המקוון - בדיקת נאותות לפרסומות ■ הבדיקה מוודאת שהפרסומת מופיעה באתרים רלבנטיים ושתקציב הפרסום מנוצל כהלכה
  
 

   12    >

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988