בולטון פוטנציאל בחדשות

סוכן חדשות
 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי
ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט
בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית
  
 
הלל פרידמן/צילום: יח"צ
הלל פרידמן מצטרף כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות בבולטון פוטנציאל
עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים
  
 
שטראוס
קבוצת שטראוס - המפרסמת הגדולה במגזר החרדי ב-2015
המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר
  
 
המגזר הדתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה; בולטון - המשרד המוביל
היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל
  
 
המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי
משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה
  
 
פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל
סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר
  
 
גידול של 20% בהיקף הפרסום במגזר החרדי במחצית 2010
יפעת בקרת פרסום: בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל את משרדי הפרסום בענף עם גידול של 46% ■ תנובה וקטגוריית הספרים מובילות את טבלאות המפרסמים והענפים המושקעים
  
 
בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי
יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל
  
 
צרו איתנו קשר *5988