בזארים בחדשות

סוכן חדשות
 
חם, לוהט, אש: קבלו את הטרנדים הצרכניים של 2009
שנת המיתון שינתה את הצרכן הישראלי, והוא הפך להיות יותר סולידי, רציונלי ונבון ■ מה היו ההשפעות הצרכניות הישירות של השינוי הזה, והאם לאחר המיתון יחזור הצרכן להרגלי שנות השפע - או שיהיה מפוכח ומאוזן יותר?
  
 
אופנה במחירי רצפה: הכירו את חנויות הבגדים הכי זולות שיש
בשקט-בשקט הולכות וצומחות רשתות הבזארים ומגלגלות יחד מחזור מכירות של מיליארד שקל בשנה ■ שם המשחק הוא כמות ומחיר מנצח ■ כך קונים אופנה לכל המשפחה בעגלת סופרמרקט - פרויקט מיוחד
  
 
צרו איתנו קשר *5988