בירה בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
לרגל תערוכת הבירה: חיליק גורפינקל טועם מבחר בירות
לא מנומס לבוא לבר עם בירות מהבית, אבל לרגל תערוכת הבירות לקח חיליק גורפינקל כמה בקבוקים לטעימה על דג מלוח בבר הוותיק של מתי "המקלל"
  
 
צפו: פרסומת משעשעת במיוחד למותג הבירה קרלסברג
קמפיין ויראלי חדש של מותג הבירה קרלסברג מוכיח שלפעמים הדברים שאנו רואים אינם כפי שהם נראים ■ כיצד אתם הייתם מגיבים?
  
 
ממחלקה ראשונה למבשלת בירה: הכירו את הפאב של נחי ברגידה
לברגידה, פעם יד ימינו של המיליארדר שאול אייזנברג, נמאס ממלונות הפאר ומהטיסות הבלתי פוסקות אחר עסקיו חובקי העולם ■ הוא חזר הביתה לזכרון-יעקב, הקים מבשלת בירה בהשקעה של 4 מיליון שקל - ועכשיו יש לו "פאשן לקום בבוקר"
  
 
מריר וטוב: פחות אנשים שותים קפה עם סוכר אך צורכים שוקולד מריר
בשנים האחרונות עולה בהתמדה הפופולריות של המרירות ■ "בבגרות חלה התרגלות לטעם המר, ואפילו נוצרת העדפה לטעמים מרירים במוצרים מסוימים כמו בירה, קפה ושוקולד"
  
 
בדיקת "גלובס": מה ההבדל בין מוצרי בוטיק למוצרים רגילים?
מלונות, גבינות, חתונות ואפילו בירות: עוד ועוד משווקים ממתגים את המוצרים והשירותים שלהם כמוצרי "בוטיק" - וכך הופכים אותם ליוקרתיים ■ מה באמת מבדל את המוצרים האלה?
  
 
איתי בן חורין
איתי בן-חורין
דף פייסבוק לבני 18 ומעלה
מצעד הלייקים: דלק בזול לבעלי סמארטפונים, מדריד מצטלמת והאיפוק של יצרנית באדוויזר
צ'ק אין בכל תדלוק שירותי המיקום, שהחלו לצבור תאוצה במהלך השנה האחרונה, עדיין מתקשים להגיע לציבור הרחב. חברות מסחריות רבות מנסות לפ...המשך
  
 
בירה כחול-לבן: 64 מיליון ליטר בירות ישראליות נמכרות בשנה
כך על-פי נתוני BDI לשנת 2009 ■ בסך-הכול מגיע הייצור המקומי ל-67% מסך הבירה הנמכרת בארץ ■ שוק הבירות בישראל מגלגל 2.8 מיליארד שקל בשנה
  
 
אוכלים בירה: מסעדת הפורטרהאוס שילבה בין אוכל טוב לבירה
עם העלייה במעמדה של הבירה ממשקה עממי למוצר צריכה בוטיקי, הצעד המתבקש הבא היה שידוך בין בירה ואוכל
  
 
פתחו את הברז, את הפה ואת הלב לעידן הבירה בישראל
בשנה החולפת נרשמה בישראל 10% עלייה בצריכת הבירה ■ לצד בירות מיובאות, מתקומם והולך ענף מבשלות מקומי שלא יבייש - באיכות לפחות - את הטובות שבאירופה ■ הרשימה המלאה
  
 
תחזית ל-2011: מה צופים המשווקים בארה"ב לשנה הקרובה?
בפני התעשייה בארה"ב יעמדו השנה אתגרים גדולים, כמו שיווק בתקופה שבה מוצרים מתייקרים, השפעה גוברת של הטאבלטים על השוק ופיקוח ממשלתי מוגבר על תעשיית המזון המהיר
  
 
נילסן: מכירות הבירה קפצו תוך שנה ב-17%; הפיצוחים צנחו
קטגוריית הבירה צמחה בשיעור הגבוה ביותר בקרב מוצרי הצריכה השוטפת ■ המותג הפרטי ממשיך להתחזק, והמכירות שלו גבוהות במיוחד ברשת שופרסל
  
 
יצרנית הבירה מילר שוקלת להציע 10.9 מיליארד ד' לפוסטר
SABMiller, היצרנית השניה בגודלה בעולם מאיימת בכך על המקום הראשון בתעשייה אותו מחזיקה יצרנית הבאדווייזר
  
 
יוצאים מהסלון: באילו פאבים מומלץ לצפות במשחקי המונדיאל?
אין כמעט פאב שלא מציע בחודש הקרוב בילוי מונדיאל כהלכה, אבל יש כאלה שמתאמצים קצת יותר ■ אתר "מפה" סקר עבור "גלובס" למעלה מ-100 מקומות בילוי מהצפון ועד הדרום - וממליץ על 10 פאבים אטרקטיביים במיוחד
  
 
מנכ"ל יקבי בנימינה: "היעד שלנו הוא להגיע לנתח שוק של 7%-8%"
יקב בנימינה הודיע על הפיכתו לקבוצה שכוללת חברת הפצה ואת "בנימינה ספיריטס", חברה לייבוא משקאות אלכוהוליים ■ המנכ"ל אילן חסון משוכנע כי בתוך 3-4 שנים הוא יצליח להשתלט על חלק לא מבוטל מהשוק
  
 
אנהאוזר-בוש תשלם מיליארד דולר עבור חסות רשמית ל-NFL
יצרנית המשקאות האמריקנית תקדם את המותג בירה "באד לייט", אחרי שחתמה עם ליגת הפוטבול עד שנת 2016; החברה גם מחזיקה בבלעדיות לפרסם אלכוהול בסופרבול
  
 
מותג הבירה SKOL נכנס לשוק הישראלי
מבשלות בירה ישראל תשקיע 5 מיליון שקל בהשקת המותג, שתכלול קמפיין פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט ופעילות קד"מ וטעימות נרחבת
  
 

<    12345678    >

   נמצאו 125 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 8

צרו איתנו קשר *5988