ברעם פרסום מקורי בחדשות

סוכן חדשות
 
נתב"ג / צילום: שאטרסטוק
חברת הפרסום ברעם זכתה במכרז רשות שדות התעופה
ברעם, שהחזיקה בזיכיון הפרסום וויתרה עליו, זכתה במכרז ותחזיק בזכויות הפרסום בשדות התעופה למשך 7 שנים
  
 
גיא ברעם / צילום:  אריק סולטן
גיא ברעם מגדיל אחזקות בשילוט חוצות וחושף מחירים
הרייטינג, הבטיחות בדרכים, האגו של הלקוחות והקיר במחלף ההלכה ■ גיא ברעם מאמין בשלטי החוצות, ועכשיו יותר מתמיד
  
 
גיא בר-עם / צילום: תמר מצפי
ברעם קונה את חלקה של אמנת בברעם פרסום מקורי לפי 30 מ' ש'
אמנת חתמה על הסכם למכירת מלוא החזקותיה (44%) בברעם פרסום מקורי תמורת 6 מיליון שקל, וברעם גם תחלק לה דיבידנד של כ-7 מיליון שקל
  
 
גיא ברעם / צלם: יוסי כהן
תנאים מסחריים: ההתקשרות בין ברעם לרש"ת מגיעה לקיצה
ברעם: לצד הגידול החיובי בנתוני החשיפה לפרסום, מחיר הזיכיון עלה באופן משמעותי ללא יכולת שלנו להצמיד את מחירי הפרסום לעלייה
  
 
אוטובוס דן / צילום: תמר מצפי
מה מעכב את תוצאות המכרז על הפרסום בקואופרטיב דן?
מאז ש-3 המועמדות התבקשו להגיש הצעות משופרות כדי שההכרעה תתקבל תוך ימים ספורים - עבר כבר חודש, ותשובה טרם ניתנה ■ לדן אין פרסום באוטובוסים כבר שנתיים - אובדן הכנסות שמוערך ב-6 מיליון שקל בשנה
  
 
רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
אף חברת שילוט לא ניגשה למכרז הפרסום של הרכבת
לרכבת יש היסטוריה של הסתבכויות במכרזי פרסום ■ גם חברת האוטובוסים דן מפרסמת מכרז לאחר תקופה ארוכה ללא פרסום כלל
  
 
הקמפיין של איזי לייף / צילום: יחצ
הערכות: איזי לייף חייבת מיליוני שקלים לאמצעי המדיה
איזי לייף: "העברנו תקציב-עתק לקמפיין שנכשל, ואנו בודקים את אחריות מנהל חברת הפרסום"
  
 
גיא ברעם / צלם: יוסי כהן
ברעם פרסום מקורי: גיא ברעם זכה לתגמול של 1.8 מיליון שקל ב-2014
בדוחות אמגון, המחזיקה בברעם פרסום מקורי לצד גיא ברעם, צוין כי "ב-2014 ברעם נקטה צעדי שיווק, פיתוח והרחבת שירותים, שדרוג טכנולוגי, התייעלות והתנעת מיזמים, שבזכותם השיגה רווחיות משמעותית"
  
 
מדפים ריקים  / צילום: יעל שורץ
נערכים לסופה: הרשתות תגברו סחורה, הלקוחות מתנפלים
מנהל מגה מבשרת: "אנשים קונים מכל הבא ליד, מצטיידים בכל מה שאפשר; יש טראומה מהשנה שעברה" ■ חברת ברעם פרסום מקורי הורידה את כל שילוט החוצות שלה, שלא נועד לעמוד ברוח של יותר מ-130 קמ"ש
  
 
ברעם תשלם 19 מיליון שקל בשנה עבור זכויות הפרסום בנתב"ג
ברעם פרסום מקורי זכתה מחדש במכרז של רשות שדות התעופה על הזיכיון לפרסום בשדות התעופה ובמעברי הגבול ב-9 השנים הקרובות
  
 
לביא מדיה תנהל את הפרסום ברכבת למשך 3 חודשים
זאת לאחר שברעם פרסום מקורי הודיעה כי לא תמשיך לנהל את הפרסום ברכבת ישראל, ולאחר שני תהליכי "קול קורא" נוספים שפרסמה הרכבת
  
 
רכבת ישראל במכרז חדש על שטחי הפרסום שלה
תנאי המכרז החדשים שפרסמה הרכבת הוקלו משמעותית לעומת המכרז הקודם שנערך לפני שנתיים, שבו זכתה חברת ברעם פרסום מקורי
  
 
פרסום ברעם מוותר על הזיכיון לפרסום ברכבת
זאת אחרי שנתיים בלבד ■ ‎‎עפ"י החוזה, החברה יכולה הייתה להחזיק בזיכיון הפרסום ברכבת‏ עד 10 שנים ■ ברכבת שוקלים אם לצאת למכרז חדש‏
  
 
חברות שילוט החוצות משיקות חידושים טכנולוגיים
חברת חוצות זהב משיקה מערכת פריסות שלטים אינטראקטיבית, ואילו חברת ברעם פרסום מקורי משיקה מחלקת פרימיום תחת השם "ברעם EXTRA"
  
 
ברעם ממתגת את כל הגשרים שלה עבור קמפיין אורנג'
גיא ברעם: הפרסום ייחשף ל-4 מיליון איש שפוקדים מדי יום את גוש דן
  
 
ברעם קיבלה את הזיכיון לפרסום על 30 גשרים בגוש דן
בעשור האחרון החזיקה בזיכיון זה חברת רפיד ■ הזיכיון של ברעם יהיה תקף ל-10 שנים
  
 

   12    >

   נמצאו 25 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988