גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

גיאוקרטוגרפיה הינה מכון מחקר ייחודי, המכוון תפיסתית להעניק ללקוח ייעוץ ופתרונות מקיפים וכוללים, בהתאמה פרטנית, תוך שימוש בכלי מחקר מתקדמים ובלתי שגרתיים.גיאוקרטוגרפיה פועלת במספר תחומי מחקר העושים שימוש משולב בהם אסטרטגיה, מחקרי שיווק, חברה ודעת קהל, בדיקות היתכנות ופוטנציאל שוק, מערכות מידע ופתרונות עתירי מידע ובתחומי האסטרטגיה של מידע בגופים חברתיים פוליטיים ומסחריים, יישום מערכות מידע גיאוגרפיות, מודלים ממוחשבים בחקר המרחב העירוני, האזורי והארצי, וכן חישובי פוטנציאל כלכלי-מסחרי. לחברה מרכז לוגיסטי האחראי על ביצוע המחקרים בכל מכלול הטכניקות הכולל סקרים טלפוניים באמצעות מערכת ממוחשבת מתקדמת, ראיונות פנים אל פנים, סקרים באינטרנט, תצפיות, קבוצות מיקוד, ראיונות עומק פרטניים וסימולציית לקוחות. נשיא ויו"ר פרופ' אבי דגני והמנכ"ל ד"ר רינה דגני.

כתבות אחרונות

 
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

גם בדירוג הפרסומות: במקום פסח - חג באווירת הקורונה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של בנק מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר גם השבוע ושומרת על המקום הראשון במדד הפרסומות הזכורות • הפרסומת של סלקום TV עם אודי כגן מצליחה לשמור על ההובלה במדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 02.04.2020
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: יח"צ

החיים בחסות: הקורונה כובשת את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: כל עשר הפרסומות שנכנסו השבוע למדד הן סביב הקורונה • מזרחי טפחות – הזכורה ביותר; סלקום TV – הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 26.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

מה שבטוח: חברות הביטוח כובשות את טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של ביטוח ישיר עם מורן אטיאס • אסי עזר ובן זוגו מככבים בפרסומת האהובה ביותר - של AIG

ענת ביין-לובוביץ' 19.03.2020
מורן אטיאס בפרסומת לביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: זוכרים את מורן אטיאס, אוהבים את רשף לוי

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של ביטוח ישיר • הפרסומת לקוטג' תנובה היא האהובה ביותר • ואיזו פרסומת היא המושקעת ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף?

ענת ביין-לובוביץ' 05.03.2020
רשף לוי בפרסומת לקוטג' תנובה / צילום: יח"צ

ממש לא טריוויאלי: קוטג' תנובה – הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של תפוזינה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית עם השקעה של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: מדברים עם שוקה, משקיעים בקורונה

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של 9 מיליון, "מדברים עם שוקה" • הפרסומת של קוטג' תנובה - הכי אהובה • קמפיין לפ"מ על ההתגוננות מנגיף קורונה הוא המושקע ביותר השבוע מבחינה תקציבית

ענת ביין-לובוביץ' 20.02.2020
שני כהן והשחקנית גילה אלמגור מככבות בפרסומת של תשעה מיליון / צילום: צילום מסך מיוטיוב

גילה אלמגור מכתתת רגליים: 9 מיליון - הפרסומת הכי זכורה ואהובה בשבוע החולף

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לקוטג' תנובה היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה של כ-1.1 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 16.02.2020
כמעט כל גוף מסחרי גדול משקיע משאבים במדידת חוויית הלקוח / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

עד כמה ארגונים יודעים באמת ממה מורכבת חוויית הלקוח?

על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות

נתן סטולרו 13.02.2020
בנק לאומי / איל יצהר

הפרסומת לבנק לאומי - הזכורה ביותר השבוע; מפעל הפיס - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט היא המושקעת ביותר בשבוע החולף עם השקעה כוללת של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.02.2020
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יח"צ

סקר הפרסומות: ביטוח ישיר ו-9 מיליון עדיין בראש הדירוג

גיאוקרטוגרפיה: ביטוח ישיר שוב הכי זכורה, 9 מיליון שוב הכי אהובה • הפרסומת החדשה של מפעל הפיס, בכיכובם של ערן זרחוביץ' וניקול ראידמן, היא המושקעת ביותר השבוע עם כ-966 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.01.2020
נועה קירל בקמפיין החדש של ביטוח ישיר  / צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של ביטוח ישיר

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, ביטוח ישיר הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין ל-yes באמצעות אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר בשבוע החולף עם היקף השקעה של כ-751 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 23.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון הכי אהובה השבוע, בזק הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: עם כניסת חוק סימון המוצרים לתוקף עלה לאוויר קמפיין אגרסיבי של משרד הבריאות, שנועד ליידע את הקהל ולהסביר את מהות הסימונים; הקמפיין אומנם לא זוכה לשיעורי אהדה גבוהים וממוקם רק במקום האחרון בדירוג הזכירה, אך מבחינת אהדה הוא ממוקם במקום השלישי והמכובד

ענת ביין-לובוביץ' 16.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

אין קץ לזכירות: גם השבוע בזק אינטרנט בראש סקר הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר השבוע מדורגת הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", בהשתתפות גידי גוב ורמי פורטיס ובאמצעות אדלר-חומסקי • ואיזו פרסומת היא האהובה ביותר?

ענת ביין-לובוביץ' 09.01.2020
קמפיין בזק עם גידי גוב ורמי פורטיס / צילום: מתוך יוטיוב

שבוע גוב: הפרסומת של בזק מככבת בראש דירוג הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע בזק אינטרנט עם הפרסומת "כשהטלוויזיה מחוברת לאינטרנט אתם צריכים את בזק", באמצעות אדלר-חומסקי ובכיכובם של גידי גוב ורמי פורטיס • הפרסומת היא גם האהודה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.01.2020
תשעה מיליון / צילום מסך

פרסומות השבוע החולף: 9 מיליון ממשיכה לזכות באהדה

גיאוקרטוגרפיה: בראש דירוג הפרסומות הזכורות בשבוע החולף ממוקמת טורנדו • ישראכרט - הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-606 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2019
דניאלה פיק בקמפיין החדש של Yes / צילום: רותם לבל

בנג בנג בום: הפרסומת ל-yes עם דניאלה פיק - הזכורה ביותר גם השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות האהודות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של תאגיד המיחזור תמיר • ומה היה הקמפיין המושקע ביותר מבחינה תקציבית?

ענת ביין-לובוביץ' 19.12.2019

   123456789101112131415   

   נמצאו 592 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 37

צרו איתנו קשר *5988