גיאוקרטוגרפיה בחדשות

סוכן חדשות
 
מחקרי שוק יכולים להוות בסיס בתהליכי קבלת החלטות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
תשכחו מתחושת בטן: מדוע חברות רבות נעזרות בתחום המחקר?
יותר ויותר חברות מסחריות חוזרות לעשות שימוש בכלי מחקר מסורתיים לצורך תכנון מהלכים שיווקיים וקידום הפעילות העסקית של הפירמה • כיצד יכולים מחקרי שוק לסייע בהתמודדויות מול האתגרים הרבים העומדים בפני מנהלי הארגון ולהביא תועלת בתהליכי קבלת החלטות?
  
 
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ
טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-30.3 מיליון שקל, לעומת 24.7 מיליון שקל בשבוע שעבר
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
קרב המזגנים נמשך: טורנדו - הפרסומת הכי זכורה השבוע; תדיראן - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של מפעל הפיס, "חיש גד - זה אתה עם עוד קצת כסף", הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית בשבוע החולף עם כ-1.04 מיליון שקל
  
 
שינויים בשוק הנדל"ן / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
כיצד יכול עולם השמאות להתאים עצמו לשוק הנדל"ן המשתנה?
הגידול במתחמי העבודה המשותפים, השפעת התחבורה על ערך הנכסים ועירוב השימושים, הם רק חלק מהמשתנים עימם מתמודדים שמאים בבואם להעריך נכונה נדל"ן מניב • כך עולה מבדיקה שערכה לאחרונה החטיבה הכלכלית בגיאוקרטוגרפיה • באילו כלים מחקריים ניתן להשתמש על מנת לדייק בהערכה השמאית?
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
סקר הפרסומות: הקרב בענף המזגנים ממשיך לככב בעשירייה
גיאוקרטוגרפיה: בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע מזגני טורנדו עם רותם סלע • בראש האהובות - הפרסומת של מזגני תדיראן עם מורגן פרימן • קוקה-קולה – הקמפיין המושקע ביותר בשבוע החולף
  
 
מתוך הקמפיין של "טורנדו" / צילום: יח"צ
קריר בבית, חם על המסך: טורנדו - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע
בראש טבלת הפרסומות הזכורות מדורגת השבוע טורנדו עם החסויות: "התחזית: סחוניה דל-מות" ו"רק אתם שולטים במזג-האוויר" • בראש הפרסומות האהובות מדורגת הפרסומת של מפעל הפיס ללוטו, שהיא גם הפרסומת המושקעת ביותר בשבוע החולף
  
 
הפרסומת של MAX / צילום מסך מתוך הקמפיין
אשראי במקסימום: הפרסומת ל-MAX היא הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-yes בכיכובה של חוה אלברשטיין ממשיכה להוביל את דירוג הפרסומות האהובות
  
 
קמפיין בזק / צילום: מתוך יוטיוב
בזק - הפרסומת הכי זכורה ומושקעת השבוע; yes - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קבוצת בזק באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי משתלטת השבוע על ראש דירוג הפרסומות
  
 
סטפן לגר וחוה אלברשטיין בקמפיין yes / צילום: יח"צ
הפרסומת של yes עם חוה אלברשטיין - האהובה והזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פרסומות הזמר דוחקות מראש הדירוג את הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שדורגה בשבועות האחרונים גבוה יחסית • היקף ההשקעה בפרסומת של yes עמד השבוע על כ-1.7 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בפרסומת למזגני טורנדו / צילום:
סקר הפרסומות: חווה אלברשטיין בלב, רותם סלע בראש
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הפועלים עם קובי מרימי הייתה יקרה, מושקעת ומצחיקה ואף קיבלה תשבחות מהברנז'ה - אך מציגה ביצועים בינוניים בדירוג הזכורות והאהובות • לעומת זאת, חווה אלברשטיין עוררה באזז סביב הפרסומת החדשה ל-yes, אך בעיקר סביב בחירתה להשתתף לראשונה בפרסומות
  
 
רותם סלע בפרסומת של טורנדו / צילום: יח"צ
סקר הפרסומות: טורנדו - הכי זכורה השבוע; ביטוח ישיר - הכי אהובה
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין כלל ביטוח הוא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם השקעה של כמיליון שקל • וגם: האם הפרסומת החדשה של עומר אדם לאופטיקנה תשחזר את ההצלחה של הפרסומת לבזק?
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; מזגני טורנדו - הכי זכורה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לסלקום היא המושקעת ביותר השבוע עם השקעה של כ-1.2 מיליון שקל • למרות ההשקעה הגדולה, הפרסומת לא מתברגת בדירוג הזכורות והאהובות
  
 
הפרסומת של טורדנדו, עם רותם סלע / צילום: טורנדו
הפרסומות הזכורות והאהובות: שלוש פרסומות למזגנים בטופ
שלוש פרסומות למזגנים משתלבות בדירוג השבוע - לטורנדו, לאלקטרה ולתדיראן • הפרסומת לטורנדו בכיכובה של רותם סלע היא הזכורה ביותר השבוע; הפרסומת ל-9 מיליון - הכי אהובה
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע עדיין בראש: הפרסומת לטורנדו היא הזכורה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: פרסומת חדשה של 9 מיליון בכיכובה של שני כהן תופסת מחדש את ראש דירוג הפרסומות האהובות • הפרסומת לכלל היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף השקעה העומד על כ-1.1 מיליון שקל
  
 
רותם סלע בפרסומת לטורנדו / יחצ
רותם סלע במקום גל גדות: הקמפיין לטורנדו הוא הזכור ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת להוט שומרת על מקומה כאהודה ביותר • הקמפיין לחטיף החדש של שטראוס, תפוצ'יפס אפוי, הוא המושקע ביותר השבוע מבחינת הוצאה כספית במדיה - כ-860 אלף שקל
  
 

   123456789101112131415    >

   נמצאו 564 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 36

צרו איתנו קשר *5988