גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: אילן בשור

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע; הוט מובייל - האהובה

למרות השקעה לא מבוטלת של 1.8 מיליון דולר, הפרסומת של yes הגיעה רק למקום השמיני בפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 21.01.2016
קמפיין הוט מובייל / צילום: יחצ

הפרסומת של בזק - עדיין הכי אהובה; הוט מובייל - הזכורה והמושקעת

גיאוקרטוגרפיה: למרות התמהיל המנצח, הפרסומת של מחסני חשמל עם אלי פיניש לא מצליחה להעפיל לפסגת הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 14.01.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ

בזק - הפרסומת האהובה, הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: במקום השני, גם בזכורות וגם באהובות, נמצא הקמפיין של הוט באמצעות משרד הפרסום ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 07.01.2016
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומת לבזק עם גוב וביילין - האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של חברות הביטוח 9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להיות מדורגות במקומות גבוהים בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 31.12.2015
קמפיין 9 מיליון

שוב בראש: 9 מיליון - הפרסומת האהובה והזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: משרד הפרסום אדלר-חומסקי מכניס 3 פרסומות לטבלה השבועית

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2015
קמפיין 9 מיליון

9 מיליון חוזרת לראש דירוג האהובות; ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון בכיכובה של שני כהן כובשת את צמרת הטבלה אחרי שבוע אחד של היעדרות ממנה

ענת ביין-לובוביץ' 17.12.2015
קמפיין תמיר פח כתום/ צילום: יחצ

החתול של תאגיד המיחזור תמיר - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: 9 מיליון - הפרסומת הזכורה ביותר ■ קמפיין מפעל הפיס, באמצעות גיתם BBDO, היה המושקע ביותר השבוע עם 1.4 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 10.12.2015
קמפיין AIG / אורן דאי

AIG - הפרסומת האהובה השבוע; מילקי גולד - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: למרות שאינה טלוויזיונית, הפרסומת הגזענית של חברת הנדל"ן באמונה נכנסה למקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 03.12.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

נבחרה שוב לאהובה ביותר: הפרסומת של 9 מיליון

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של ביטוח ישיר מדורגת השבוע במקום הראשון במדד הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 26.11.2015
ילדים עם סמארטפון / צילום: Shutterstock

45% מהצעירים לא מרוצים מסיקור בעיותיהם בתקשורת

כך עולה מסקר, שנערך עבור פרויקט הצעירים הישראלי NET-MED, אשר יוצג בכנס שדרות לחברה וידידות ■ על פי הסקר, אתר YNET נתפס על-ידי הצעירים כמהימן ביותר לקבלת מידע חדשותי, ומיד אחריו ערוץ 2

לי-אור אברבך 19.11.2015
קמפיין מילקי / צילום: יחצ

הפרסומת למילקי גולד הזכורה ביותר השבוע; 9 מיליון - האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון צועדת בראש דירוג האהובות זו הפעם ה-11 ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19.11.2015
קמפיין נעם של טרה / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; גבינת נעם של טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון שוברת שיאי אהדה שלא נראו מאז הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן ב-2011

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2015
ניקול ראידמן / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: 9 מיליון - האהובה; הוט מזנקת לראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לממיר המולטי החדש של הוט, בכיכובה של ניקול ראידמן, מצטרפת לפרסומות קודמות של הוט שהובילו את טבלת הזכורות

ענת ביין-לובוביץ' 05.11.2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון וביטוח ישיר ממשיכות להוביל את דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: השבוע החולף התאפיין בריבוי פרסומות לחברות ביטוח ותקשורת

ענת ביין-לובוביץ' 01.11.2015
קמפיין ביטוח ישיר / צילום: יחצ

9 מיליון וביטוח ישיר שומרות על מקומן בראש דירוג הפרסומות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של 9 מיליון מובילה את מצעד הפרסומות האהובות זה השבוע השביעי ברציפות ■ ביטוח ישיר - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 22.10.2015
כרטיס אשראי קניות / צלם: פוטוס טו גו

סקר המועצה לצרכנות: חשבתם שהצרכן לא פראייר? טעיתם

הסקר מגלה מודעות נמוכה לזכויות צרכניות ונכונות דלה לגלות מעורבות: כ-80% מהצרכנים לא השתתפו בהפגנה בנושא צרכנות, ו-61% מעולם לא השתתפו במחאה צרכנית ברשת

אפרת אהרוני 07.10.2015

   67891011121314151617181920   

   נמצאו 596 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988