גיאוקרטוגרפיה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
קמפיין קוקה קולה / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: קוקה-קולה - הכי אהובה השבוע; מילקי - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מילקי ממשיכה את קו הפרסום הוותיק של המותג, השואב השראה מעולם מחזות הזמר

ענת ביין-לובוביץ' 25/05/2015
קמפיין תשעה מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון עם שני כהן - הפרסומת הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבזק היא הזכורה ביותר השבוע ■ מספר הפרסומות והחסויות ששודרו בשבוע החולף: 524

ענת ביין-לובוביץ' 14/05/2015
קמפיין מכבי / צילום: יחצ

הפרסומת של קופ"ח מכבי עם אדיר מילר - הכי אהובה השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מכבי שירותי בריאות כבשה השבוע את מדד האהדה - אך הגיעה אחרונה במדד הזכירות

ענת ביין-לובוביץ' 07/05/2015
קמפיין קרולינה למקה  / צילום: מסך

סקר הפרסומות: yes - הכי אהובה; קרולינה למקה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קרולינה למקה רשמה השבוע שיעור זכירות שלא נראה במדד כבר זמן רב

ענת ביין-לובוביץ' 30/04/2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומת המצוירת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שבוע החג התאפיין בירידה חדה במספר הפרסומות שהיו באוויר - 443 לעומת 556 בשבוע שלפני פסח

ענת ביין-לובוביץ' 16/04/2015
קמפיין פוקס / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה; פוקס - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: פרסומת הרקדנים של סופר-פארם נמצאת בראש מדד האהובות שבוע שני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 05/04/2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

סקר הפרסומות: סופר-פארם - הכי אהובה השבוע; בזק - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של סופר-פארם ממשיכה את הקו המוכר של הרשת - אסתטיקה אמנותית ■ שיעורי זכירות גבוהים במיוחד לפרסומת המאוירת של בזק

ענת ביין-לובוביץ' 26/03/2015
רהיטים ריהוט

ההוצאה הממוצעת של ישראלי על ריהוט: 6,940 אלף שקל

כך עולה מסקר שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים ■ 50% ציינו כי הם מעדיפים רהיטים מתוצרת הארץ

מיכל רז-חיימוביץ' 22/03/2015
קמפיין שוקו מוו של טרה / יחצ עופר חג'יוב

סקר הפרסומות: 9 מיליון - הכי אהובה; שוקו טרה - הזכורה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של מובילאיי, במקום השני בטבלת האהובות, היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 19/03/2015
קמפיין 9 מיליון/ צילום: יחצ

הפרסומות של 9 מיליון עם שני כהן האינדיאנית - הכי זכורה ואהובה

גיאוקרטוגרפיה: קבוצת הביטוח IDI השיקה השבוע שתי פרסומות לשני מותגים שלה, 9 מיליון וביטוח ישיר, ושתיהן נכנסו למדד בשבוע הראשון לשידורן

ענת ביין-לובוביץ' 12/03/2015
לקוח סלולר / צלם: .Luis Santos/Shutterstock.com. א.ס.א.פ קראייטיב

סקר: 70% מהצרכנים נתקלו בשנה האחרונה בפגיעה צרכנית

סקר גיאוקרטוגרפיה עבור המועצה לצרכנות מעלה כי הענף שנתפס ע"י הצרכנים כלא הוגן במיוחד הוא ענף התקשורת: אחד מתוך 3 צרכנים נתקל בחוסר הגינות מצד חברות סלולר, טלוויזיה, אינטרנט, טלפוניה ועוד

מיכל רז-חיימוביץ' 12/03/2015
קריירה, אבטלה, משכנתא / צילום: thinkstock

באיזו תדירות נשים בודקות את חשבון הבנק ומשלמות חשבונות?

נשים בודקות את מצב חשבון הבנק שלהן בתדירות נמוכה יותר מגברים, ומעורבותן בניהול הפיננסי של הבית פחותה יותר - כך לפי סקר מיוחד שביצע מכון גיאוקרטוגרפיה עבור "גלובס" ■ האם הסיבות לכך חברתיות?

מיכל רז-חיימוביץ' 08/03/2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

שבוע רביעי ברצף: הפרסומת של 9 מיליון הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של חברת הביטוח, בכיכובה של שני כהן, זוכה לשיעורי אהדה הגבוהים ב-30% מהממוצע ■ הפרסומת של סלקום TV - הכי זכורה

ענת ביין-לובוביץ' 05/03/2015
קמפיין בזק / צילום: יחצ

הפרסומות של בזק - הכי זכורה השבוע; 9 מיליון - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין קסטרו, באמצעות ראובני-פרידן, נכנס למדד הזכורות והאהובות לאחר תקופה ארוכה שלא נכנסו אליו פרסומות מתחום האופנה

ענת ביין-לובוביץ' 01/03/2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

קמפיין 9 מיליון - הכי אהוב השבוע; קמפיין הוט - הכי זכור

גיאוקרטוגרפיה: קמפיין חברת הביטוח מוביל זה השבוע השני ברצף, והפעם האהדה אליו גבוהה ב-50% מהממוצע ■ קמפיין הוט הוא הזכור ביותר בפעם השנייה ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 19/02/2015
קמפיין 9 מיליון / צילום: יחצ

9 מיליון - הפרסומת הכי אהובה השבוע; סלקום TV - הכי זכורה

גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין של חברת הוט הוא המושקע ביותר מבחינה תקציבית השבוע עם כ-1.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 12/02/2015

   8910111213141516171819202122   

   נמצאו 596 כתבות   |   עמוד 15 מתוך 38

צרו איתנו קשר *5988