גיתם בחדשות

סוכן חדשות
 
ערן ניר / צילום: יח"צ
מנהל הקריאייטיב הראשי בגיתם, ערן ניר, פורש מתפקידו
זאת פחות משנה לאחר שקודם לתפקיד • פרישתו מגיעה במקביל לשינוי ארגוני שנערך במשרד הפרסום • בשלב הזה לא ימונה לו מחליף
  
 
אילן שילוח/צילום: יחצ
משרדי הפרסום יורדים מהגדר: מקאן ת”א, ראובני-פרידן וגיתם יאפשרו לעובדים להשתתף במחאת החסינות
יו"ר קבוצת מקאן, אילן שילוח: "זה לא נוח לקום ולדבר, אבל מדינה שאין בה איזונים בין רשויות השלטון היא לא מדינה שעסקים ירצו לפעול בה" • אודי פרידן מראובני-פרידן: "כל ארגון חייב לאפשר לעובדיו למחות" • מנכ"ל גיתם, עדו הר-טוב: "עלינו לפעול עם לפידים גדולים בתוך החושך הקרב"
  
 
אופטיקנה / צילום: איל יצהר
יש חיים אחרי קסטרו: תקציב אופטיקנה עובר מגיתם לראובני-פרידן
הקירבה היחסית של גיוס התקציב החדש הפועל בדיוק באותה זירה שיווקית מלמד כי בראובני-פרידן התכוננו לפרידה מקרולינה למקה והכינו חלופה • בקרולינה למקה נערכים כעת למכרז בהשתתפות שלושה משרדי פרסום
  
 
עדו הר-טוב, מנכ"ל קבוצת גיתם / צילום: יח"צ
גיתם יטפל בתקציב הפרסום של קבוצת התיירות דיזנהאוז
התקציב מוערך בכ-6 מיליון שקל בשנה • עד עתה הפעילות הפרסומית של קבוצת התיירות לא רוכזה במשרד פרסום גדול
  
 
יוסי לובטון עדו הר־טוב, גיתם
"המדיות קורסות, משרדי הפרסום לא מרוויחים והמפרסמים מרוויחים יפה"
יוסי לובטון, יו"ר קבוצת הפרסום פובליסיס, ועדו הר-טור, מנכ"ל קבוצת גיתם, מסמנים את האתגר הראשון של הענף: שינוי שיטת התגמול • מגזין פירמה משרדי פרסום
  
 
דני יעקובוביץ / צילום: יחצ
מצטרף לקריאייטיב: דני יעקובוביץ עובר מגיתם לראובני-פרידן
הבחירה של יעקובוביץ להצטרף לראובני-פרידן כמנהל קריאייטיב ראשי עשויה אולי לעורר תמיהה, שכן המשרד מנוהל ממילא ע"י אנשי הקריאייטיב ניב חורש וזיו קורן, אך נראה כי מה שמחבר אותו לשם הוא תפישה של נבחרת מנהלי קריאייטיב
  
 
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
גיתם דורשת: ישיבה להצלת קקטוס הזהב - או שנפרוש
יובל וינגסט, מנכ"ל משותף בגיתם BBDO: "גיתם מכירה בחשיבות הטקס, אך בנסיבות שנוצרו קשה לקיים את התחרות" • מנכ"ל איגוד חברות הפרסום לא קיבל את הבקשה, וגיתם צפויה לפרוש מהקקטוס
  
 
הפרסומת של סלקום / צילום מסך
סלקום וגיתם הם הזוכים בפרס הפלטיניום בתחרות האפי
הפרס ניתן לסלקום על מהלך סלקום TV, שאותו מוביל אודי כגן בתפקיד "משיח", עבור השינוי המשמעותי שהחברה יצרה בקטגוריה
  
 
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו / צילום: סאשה פרילוצקי
משרד הפרסום גיתם זכה בתקציב ארגון מגדלי הדגים
על התקציב התמודדו 4 משרדי פרסום במטרה לעידוד צריכת דגים מתוצרת ישראל, כמענה ליבוא הדגים מחו"ל
  
 
סניף ניו-פארם ניו פארם / צילום: סיון פרג'
שופרסל: תקציב הפרסום של ניו-פארם עובר ממקאן לגיתם
כפי שנחשף ב"גלובס", בחודשים שחלפו מאז רכישת הרשת התלבטו בשופרסל כיצד להתנהל עם המותג ניו-פארם - האם להשאיר את המותג הוותיק או למחוק אותו ולהפעיל את הרשת בשם חדש המייצר קשר למותג שופרסל ■ בגיתם עובדים כבר מספר שבועות על אופציות לשמות
  
 
עידו הר טוב / צילום: איל יצהר
השינויים במשרד הפרסום גיתם: אליקה מרחבי פורשת
ימים ספורים לאחר ההודעה הרשמית על מינויים של יובל וינגסט וקרן בכר-אמיתי לתפקיד מנכ"לים משותפים, מודיעה אליקה מרחבי, המשנה למנכ"ל המשרד, על פרישתה
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
מינוי כפול בקבוצת גיתם BBDO למנכ"ל חברת הפרסום
קרן בכר-אמיתי ויובל וינגסט מונו למנכ"לים משותפים במשרד הפרסום ■ עדו הר-טוב יישאר מנכ"ל הקבוצה כולה
  
 
הדגמה של מערכת למניעת התנגשות / צילום: התעשיה האוירית
תע"א בוחרת משרד פרסום לתקציב של כ-6-7 מיליון ש'
שני המתמודדים הסופיים הם גיתם BBDO ו-iProspect ■ לראשונה הפוקוס של התקציב עובר לדיגיטל, לאור הכוונה להסיט לכיוונו בהדרגה את רוב התקציב ■ קהל היעד של התעשייה האווירית הוא אלפי לקוחות ברחבי העולם מתחומי הצבא, הרגולציה, הממשל והביטחון
  
 
888 / צילום: אתר החברה
מעין טירנגל ימונה למנהל שיווק חטיבת הספורט ב-888
טרינגל, מוותיקי הדיגיטל בישראל, שימש כמנכ"ל משותף בזרוע הטכנולוגיה של קבוצת פובליסיס וכמנהל יחידת הטכנולוגיה בגיתם
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של buyme עובר לגיתם BBDO
התקציב של הפלטפורמה הדיגיטלית, בהיקף 4 מיליון שקל, טופל בשנה האחרונה בידי פרסום אברהם ■ זהו התקציב השני שגיתם "לוקח" מפרסום אברהם בתקופה האחרונה
  
 
עדו הר-טוב / צילום: יח"צ
תקציב הפרסום של סונול עובר מפרסום אברהם לגיתם
היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל
  
 

   1234567891011    >

   נמצאו 171 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 11

צרו איתנו קשר *5988