גלידות נסטלה בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
זאב קלימי / צלם: דפנה גזית
זאב קלימי מונה למנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה
קלימי, מנכ"ל גלידות נסטלה ב-5 השנים האחרונות, יחליף בתפקיד את יקי ודמני
  
 
קופיקס - קפה ב 5 ₪ / צילום: דפי הירשפלד שלם
לא רק קפה ואלכוהול: קופיקס תמכור שלגוני נסטלה ב-5 שקלים
מדובר במחירים שחלקם נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים בנקודות הקמעונאיות ■ בכיר בשוק הגלידה: "זו הורדת מחירים נחמדה אבל לא דרמטית"
  
 
מכירות גלידות שטראוס צנחו 10.3% מתחילת השנה
סטורנקסט: שוק הגלידה התכווץ ב-2.6% ■ מכירות הגלידה ברשתות השיווק צנחו בשיעור כפול ■ בן אנד ג'ריס רושמת שיא חדש עם עלייה של 19.5% במכירות
  
 
זיבלונים - השלגון הנמכר בישראל; 4.5 מיליון יחידות ב-2013
גלידות נסטלה שיווקה 6 מתוך 10 השלגונים הנמכרים ביותר ב-2013 וחיזקה את כוחה מול שטראוס ויוניליוור ■ מכירות בן אנד ג'ריס צמחו ב-21.6%
  
 
הקרב על הגביע: גלידות שטראוס ונסטלה בתחרות צמודה
הישראלים מוציאים כ-1.6 מיליארד שקל בשנה על גלידות, אך רשתות הגלידריות מסתפקות בכרבע מהסכום ■ לשטראוס יש נתח של 47.5%, ולנסטלה 37.2%
  
 
קרטיב ברשות הטבע והגנים עולה פי 3 ממחיר העלות שלו
בדיקת "גלובס" מעלה כי למרות שמדובר ברשות ממשלתית, המחיר לצרכן של גלידות ושלגונים באתרים של רשות הטבע והגנים כפול ויותר ממחיר העלות ■ הרשות: "בהשוואה שעשינו גילינו כי נקודות המכירה שלנו הן הזולות ביותר"
  
 
סיכום עונת הגלידות: נסטלה נוגסת בשלגונים של שטראוס
בקרב בין גלידת שטראוס וגלידות נסטלה, מה שהיטה את הכף הוא דווקא פיתוח מקומי, שלגון אנגרי בירדס, ששבר שיא עם מכירות של 8 מיליון שלגונים בשנה
  
 
שלגון דרדסים הקפיץ את מכירות גלידות נסטלה
כך עולה מנתוני סטורנקסט על שוק הגלידות בשנת 2011 ■ בגלידות נסטלה מנסים לשחזר את ההצלחה עם השקת שלגון אנגרי בירדס ■ גלידת שטראוס נחלשת
  
 
אסם תקים מפעל לגלידות נסטלה בהשקעה של 150 מיליון שקל
באסם מבקשים להקים את המפעל באזור פיתוח על מנת שיוכלו לקבל מענק ממרכז ההשקעות
  
 
השוק מתכווץ: גלידות שטראוס יורדת במכירות
זאת בחודשים ינואר-אפריל ■ הירידה בשוק הגלידות צפויה להחריף את התחרות בין גלידות שטראוס לגלידות נסטלה, ובענף מעריכים כי המשך התכווצות השוק תביא למלחמת מחירים
  
 
עונת הגלידות: נסטלה תנסה לנגוס במגנום של שטראוס
שטראוס מצידה מתחה את המותג קרמיסימו לקטגוריית הפרימיום עם השקת קרמיסימו&MORE
  
 
לראשונה בתולדות החברה: גלידות נסטלה עוברת לרווחיות
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
  
 
החרם נגד הכשר הבד"ץ עובד: נסטלה מסתירה את ההכשר בקמפיין
JOYA, מותג הגלידה החדש של נסטלה, משווק ללא כל איזכור של הכשר "בד"ץ העדה החרדית" ■ מיקי לפיד ממטה המאבק להחרמת מוצרי בד"ץ העדה החרדית: "לא ייתכן שהשמטת ההכשר ממוצר הדגל המתוקשר היא מקרית"
  
 
סיגל פרוז'נסקי מונתה לסמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה
בתפקידיה הקודמים שימשה פרוז'נסקי כמנכ"לית רשת סטודיו C וכמנהלת השיווק של מי עדן בר
  
 
גלידות נסטלה משיקים את "JOYA" - גלידת שמנת אמיתית
המותג יכלול 7 טעמים של גלידות משמנת אמיתית ומרכיבים טבעיים ■ היקף ההשקעה במהלך - 10 מיליון שקל
  
 
דן אנד ברדסטריט: אחת מכל 4 גלידריות בישראל בסכנת סגירה
בחברה צופים כי שוק הגלידות ירשום השנה ירידה קלה ויעמוד על כמיליארד שקל ■ עם זאת יחול שינוי באופי הצריכה, שיבוא לידי ביטוי במעבר ממוצרי פרימיום למוצרי בסיס
  
 

   123    >

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3

צרו איתנו קשר *5988