גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות

סוכן חדשות
 
זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען
תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל
במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה
  
 
רמי יהושע / צילום: איל יצהר
כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו
משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום
  
 
דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי
גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר
התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל
  
 
טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר
יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו
למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים
  
 
דואר ישראל / צילום: איל יצהר
דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום
הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל
  
 
מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי
דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל
הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב
  
 
מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר
תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב
מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים
  
 
אילן שילוח / צילום: תמר מצפי
פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן
בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?
  
 
הסוכנות היהודית
הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות
זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה
  
 
זאפ
קבוצת זאפ מתקשרת עם פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב
זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים
  
 
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר
פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

  
 
פיג'ו/ צילום: יחצ
גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו
זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי
  
 
גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום
כלמוביל מעבירה את תקציבי יונדאי ומרצדס מגליקמן לגדעון עמיחי
אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות
  
 
נטלי עטיה / צילום: רפי דלויה
תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב
התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון
  
 
חלי ממן / צילום מסך
לקראת החגים: חלי ממן מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום
ממן, שמפעילה קבוצות תמיכה להרזיה כבר 16 שנה ומחזיקה כיום בנתח השוק השני בגודלו בתחום, בחרה בגליקמן שמיר סמסונוב
  
 

   12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988