גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 3

סוכן חדשות
 
סנו ספארק/ צילום:יחצ
תקציב נוזל הכלים סנו ספארק יטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב
סנו תגדיל משמעותית את ההשקעה שלה בקטגוריה
  
 
עמינח מזרן קינג קויל / מתוך אתר החברה
קבוצת עמינח נפרדת מגליקמן: תעבוד ללא משרד פרסום
הקבוצה, הכוללת מלבד המותג עמינח גם את מזרוני קינג קויל ואת הרשתות גוד נייט ועמינח סנטר, תעבוד באופן עצמאי באמצעות צוותי פרילנסרים
  
 
מסתמן: גליקמן יטפל בתקציב בנק אוצר החייל
התקציב טופל עד כה ע"י ליאו ברנט ■ בנק אוצר החייל מבקש לרענן גישה אסטרטגית חדשה-ישנה, שלפיה קהל היעד המרכזי שלו הם אנשי כוחות הביטחון
  
 
גיל סמסונוב / צלם: תמר מצפי
פובליסיס במו"מ לרכישת מניות גליקמן-נטלר-סמסונוב
עם זאת, אין כוונה למזג את גליקמן אל תוך פובליסיס ישראל, אלא לרכוש בגליקמן מניות בהדרגה, תוך שמירתו כמשרד עצמאי
  
 
בן סבר/ צילום: עינת לברון
בן סבר מצטרף כמנהל קריאייטיב ראשי לענבר-מרחב G
סבר יחליף את רובי ניסן ויקבל מניות בהדרגה, אך לא צפוי להפוך לשותף שווה לשאר בעלי המניות במשרד
  
 
גיל סמסונוב ויוסי לובטון/צילומים: איל יצהר
פרטנר: באומן יטפל במותג אורנג', גליקמן ב-012
עד עתה טופל המותג פרטנר באמצעות שני המשרדים ■ במקביל, זניט הגישה הצעה מסחרית לרכישת המדיה של החברה
  
 
מכרז פרסום קופ"ח כללית: מו"מ עם המשרדים שעלו לגמר
לשלב הגמר במכרז הגיעו גליקמן-נטלר-סמסונוב, ראובני-פרידן ופובליסיס ישראל ■ ב-2013 פרסמה קופ"ח כללית בהיקף של 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון‏‎
  
 
גליקמן, ראובני ופובליסיס עלו לגמר במכרז קופ"ח כללית
‎‎משרד הפרסום מקאן-אריקסון, שמטפל כיום בתקציב, נותר מחוץ להתמודדות‏ ■ גליקמן וראובני מתמודדים גם במכרז על תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית
  
 
אדלר, באומן וגליקמן מתמודדים על תקציב גולף
התקציב הגבוה, שיעמוד על 12 מיליון שקל, מסמן שינוי כיוון באסטרטגיית הקבוצה
  
 
באומן, ראובני, גליקמן ו-y&r עלו שלב במכרז קופ"ח לאומית
היקף תקציב הפרסום של קופ"ח לאומית עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
גליקמן יטפל בתקציב כרטיס האשראי של אל-על
משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הציע במכרז שהשחקנית והדוגמנית סנדי בר תשמש כפרזנטורית לכרטיס האשראי החדש, ואף הציג סרטון בכיכובה
  
 
תקציב הפרסום של קופת-חולים לאומית יוצא למכרז
‎‎היקף תקציב הפרסום של הקופה עומד על כ-7 מיליון שקל במחירים ריאליים‏
  
 
פובליסיס גייסה מומחה תעופה בינלאומי לסיוע במכרז אל-על
גליקמן-נטלר-סמסונוב ופובליסיס ישראל הם המתמודדים המובילים במכרז על תקציב הפרסום של כרטיס האשראי של אל-על
  
 
קראט מדיה: שוקלים לערער על הפטור של מקאן-גליקמן
גילה אישר לאחרונה שת"פ בין גליקמן ויוניברסל מקאן - אך במגבלות ■ חברות המדיה קראט, יוניון ו-TMF מבקשות לעיין במסמכי החקירה ■ מנכ"ל קראט: "החלטת הממונה קשה לפיקוח ומותירה מקום רב מדי למשחקים"
  
 
3 משרדים מתמודדים על תקציב כרטיס האשראי של אל-על
גליקמן, ראובני ופובליסיס יתמודדו על תקציב ההשקה של הכרטיס המשותף של אל-על ודיינרס, העומד על 10 מיליון שקל ■ תקציב אל-על מטופל היום במקאן
  
 
תקציב הפרסום של תשלובת אלוני עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב
התקציב, שטופל השנה בפרסום Avraham, צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל בשנה
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988