גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 4

סוכן חדשות
 
8 משרדי פרסום יתמודדו על תקציב שירותי בריאות כללית
‎‎מסתמן: גם גליקמן-נטלר-סמסונוב, המטפל בתקציב קופ"ח לאומית, ישתתף במכרז ■ תקציב הכללית ב-2013 עמד על 14.6 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
גילה: "במכירת זמן פרסום נותר מרווח לא מבוטל בידי יוניברסל מקאן"
‎‎הממונה אישר את שיתוף-הפעולה בין יוניברסל מקאן לגליקמן, אך רק בתנאי שיוניברסל לא תעבור רף של 25% מרכישת המדיה בזמן שיא ■ הפורמולה תחושב על-פי שיעור נקודות הרייטינג המשוקללות בזמן צפיית השיא שתרכוש יוניברסל ‏‏
  
 
גילה מאשר את שת"פ יוניברסל-גליקמן - אך במגבלות
‎‎התנאים למתן הפטור קובעים רף של 25% מכלל רכש המדיה בשעות פריים-טיים, שאותו נאסר על יוניברסל מקאן לחצות‏
  
 
"לפיד לא עשה הרבה טעויות, פשוט הציפיות היו בשמיים"
דירוג "פירמה": משרד הפרסום של השנה - גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ גיל סמסונוב יורה לכל הכיוונים בראיון מיוחד ומסביר גם איך לפיד יכול לעשות קאמבק אדיר
  
 
פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב משקה ג'אמפ ובירת סמואל אדמס
בכך משיג המשרד דריסת רגל בתקציב הפרסום של טמפו ■ שני המותגים לא פרסמו בשנים האחרונות בהיקף כספי משמעותי
  
 
גילה ערך שימועים בנושא שיתוף-הפעולה בין גליקמן ומקאן
השימועים של הממונה על ההגבלים נערכו במסגרת הבקשה להמשך השת"פ בין המשרדים בתחום רכש המדיה ■ תוקף ההסכם בין הצדדים יפוג בנובמבר
  
 
מקאן וגליקמן פנו לממונה בבקשה להאריך את השת"פ ביניהם
הפטור לגבי שיתוף-הפעולה בתחום המדיה יפוג בחודש נובמבר הקרוב ■ הממונה על ההגבלים העסקיים הבהיר בעבר כי הוא מעוניין לבזר את הכוח בתחום המדיה
  
 
גילה דורש מחברת המדיה יוניברסל מקאן לאשר עמו מראש כל שת"פ
ברוקנר-נטע-יער, ענבר-מרחב-ניסן וזרמון DDB יידרשו לאשר את שיתוף-הפעולה שלהם עם יוניברסל מקאן בתחום הטלוויזיה ■ הממונה על ההגבלים הודיע בנוסף כי שיתוף-הפעולה בין יוניברסל וגליקמן-נטלר-סמסונוב מעורר חשש תחרותי משמעותי
  
 
תקציבי טובורג וסטלה ארטואה עברו לגליקמן-נטלר-סמסונוב
גליקמן יטפל גם ב-CRANERGY - משקה האנרגיה החדש של החברה המרכזית
  
 
תקציב שומרי משקל עובר למשרד הפרסום AVRAHAM
התקציב, בהיקף כ-4.7 מיליון דולר, טופל בעשור האחרון בגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
בן סבר מצטרף כסמנכ"ל קריאייטיב לגליקמן-נטלר-סמסונוב
‎‎סבר מגיע ממשרד הפרסום פובליסיס ישראל, שם שימש כסמנכ"ל קריאייטיב‏
  
 
האם יוניברסל מקאן הציגה מצג-שווא לרשות ההגבלים?
הקרבות בענף הפרסום הופכים אישיים: במכתב שהעבירו יורם באומן ומודי כידון לממונה על ההגבלים, הם טוענים כי חברת המדיה של מקאן הציגה נתונים כוזבים כשביקשה אישור לשת"פ עם גליקמן-נטלר-סמסונוב, וכי יש לבטל את ההסכם
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של הדואר
היקף תקציב הפרסום של דואר ישראל עומד על 2 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
גדי רוזנטל / איור: גיל ג'יבלי
גדי רוזנטל
הבומרנג של ביטוח ישיר
לא שנינות ותחכום הוכיחו המפרסמים, אלא בורות וטעם רע
הקמפיין של ביטוח ישיר, שמטרתו להציג באור נלעג את סוכני הביטוח, עושה בדיוק את ההיפך: מצביע על חוסר העדכון של ביטוח ישיר. ואני מוכן ...המשך
  
 
תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז חדש
באחרונה הוחלט בדואר ישראל לגנוז את מכרז הפרסום הקודם שהחברה פרסמה
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב מעלה קמפיין ראשון עבור פרטנר
JWT ישראל קיבל לאחרונה הודעה על כוונת פרטנר להפסיק את ההתקשרות עמו, וכבר אז נשמעו הערכות כי מי שירוויח מכך הוא גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988