גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 5

סוכן חדשות
 
מסתמן: דואר ישראל יפסול את מכרז הפרסום
הסיבה לפסילה היא שינויים פרסונליים בוועדת המכרזים של הדואר ■ גליקמן-נטלר-סמסונוב וזרמון DDB הם היחידים שבחרו להתמודד על התקציב
  
 
קוקה-קולה: תקציב ספרייט עובר לבאומן ותקציב פאנטה לגליקמן
משרד הפרסום פובליסיס ישראל (גלר-נסיס), שטיפל במותגי המשקאות ספרייט ופאנטה עד כה, ימשיך לטפל בפעילות הדיגיטל של רוב מותגי החברה
  
 
מסתמן: פרטנר נפרדת ממשרד הפרסום JWT ישראל
מנתוני יפעת עולה כי הנתח של JWT בתקציב הפרסום עמד מתחילת השנה על 5 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
גליקמן מצטרף למערך הפרסום של קוקה-קולה ישראל
משרד הפרסום יטפל בהשקת מותג התה הקר החדש של החברה, FUZE TEA
  
 
רה-ארגון: באומן יטפל בטושיבה, גליקמן בהאייר ובניופאן
קבוצת ניופאן פרסמה בשנת 2011 בהיקף של 9 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
אדלר-חומסקי הוא הזוכה בתחרות קקטוס הזהב 2012
אדלר-חומסקי, שזו לו הזכייה הראשונה בתואר משרד הפרסום של השנה, מנצח בפער גדול מול המשרד הבא אחריו: 80 נקודות לעומת 53 נקודות לגיתם BBDO ■ טוויסטד זכה ב-15 נקודות בזכות קמפיין הדיגיטל "הבולבולים" עבור דורקס
  
 
יהושע וגליקמן מתמודדים על הפרסום של דואר ישראל
רוב המשרדים העומדים בתנאי הסף במכרז על תקציב הפרסום של דואר ישראל החליטו שלא לקחת בו חלק ■ ברוקנר-נטע-יער, דרורי-שלומי-שקד, רגב-קויצקי, ראובני-פרידן וגלר-נסיס ימנעו כנראה מהשתתפות
  
 
תקציב הפרסום של דואר ישראל יוצא למכרז
בתקציב מטפל ב-5 השנים האחרונות משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף הפרסום של דואר ישראל עמד ב-2011 על 6.4 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
בעקבות חשיפת "גלובס": תנובה נפרדת מגיתם BBDO
‎‎מסתמן: המרוויח הגדול מהמהלך יהיה גליקמן-נטלר-סמסונוב, שיקבל את תקציב מאמא עוף וטירת צבי ■ עפ"י הערכות, מקאן יקבל את המותגים פיראוס ועמק‏
  
 
עכשיו זה רשמי: ניופאן יוצאת למכרז על תקציב טושיבה
‎‎על התקציב יתמודדו משרדי הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב ובאומן-בר-ריבנאי‏ ■ גם שלמור-אבנון-עמיחי וגיתם הוזמנו להשתתף במכרז אך בחרו שלא לעשות כן
  
 
מיקי חיימוביץ' תקבל 2.5 מיליון שקל על קמפיין לביטוח ישיר
תשמש כפרזנטורית של ביטוח ישיר למשך 3 שנים ■ על המגעים בין הצדדים פורסם לראשונה ב"גלובס" ■ את הקמפיין יוביל משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
יוניברסל מתקפלת: תמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר
במשרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הצליחו לשכנע את חברת המדיה להמשיך לרכוש את המדיה של ביטוח ישיר, ובכך שמרו אצלם את התקציב
  
 
שלמור, JWT, פוקס-גורן וזרמון מועמדים לטיפול בתקציב רנו
לאחרונה הודיע גליקמן כי הוא ממיר את תקציב רנו בתקציב המתחרה כלמוביל
  
 
האם גליקמן-נטלר-סמסונוב יאבד את התקציב של 9 מיליון?
מבט אל מאחורי הקלעים במכרז הפרסום של אי.די.אי מספק הצצה נדירה לענף רכש המדיה: חוקים לא כתובים, התנהלות כוחנית ושחקן אחד גדול שמהלך שלו מכה גלים
  
 
גליקמן יטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס; גלר בתקציב מיצובישי
חברת כלמוביל נפרדת משלמור-אבנון-עמיחי שטיפל בתקציביה מזה 8 שנים ■ לצורך קבלת התקציב נדרש גליקמן לוותר על תקציב הפרסום של רנו
  
 
מקאן, אדלר וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב ישרוטל
ב-2011 עמד תקציב הפרסום של רשת ישרוטל על 14 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988