גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 6

סוכן חדשות
 
מיהם 10 משרדי הפרסום המובילים לשנת 2011?
שנת המחאה: מרבית המשרדים יעדיפו לשכוח את 2011, אך מתוך השבר צצה ההזדמנות של המשרדים הבינוניים והקטנים לחזק את מעמדם ■ עפ"י יפעת בקרת פרסום, היקף תקציבי הפרסום המתנהלים ב-20 המשרדים הגדולים ירד ב-6.7%
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב תאגיד המיחזור ת.מ.י.ר
על התקציב של תאגיד המיחזור התמודד בין היתר משרד הפרסום אדלר-חומסקי
  
 
גליקמן, פוגל ושמעוני מתמודדים על תקציב הפרסום של ACE
התקציב יצא באחרונה למכרז, לאחר 13 שנה שבהן הוא טופל בבאומן-בר-ריבנאי
  
 
הפיטורים בענף הפרסום - צו השעה או טרמפ על המחאה?
ענף הפרסום היה בין הראשונים שהחלו בפיטורי עובדים ■ האם זה בגלל המפרסמים שנלחצו מהמחאה החברתית וסגרו את הברז - או שזהו לחץ לא מוצדק?
  
 
ראובני, אדלר וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של לחמי
ויסוצקי רכשה את קונדיטוריית לחמי בתחילת 2011 מידי איש העסקים סטף ורטהיימר ומשפחת זהר תמורת כ-6.5 מיליון דולר, והיא עומדת לבצע השקה מחודשת למותג
  
 
תאגיד המיחזור של היצרנים יוצא למכרז על תקציב הפרסום
על התקציב מתמודדים בין היתר משרדי הפרסום אדלר-חומסקי וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
ביום שאחרי זהבית כהן: טלטלה בתקציב הפרסום של תנובה?
התפטרותה של זהבית כהן ומינוי שלמה רודב ליו"ר תנובה עשויים לסלול מחדש את הדרך של אדלר-חומסקי למערך הפרסום של החברה ■ מי ירוויח ומי ייפגע מ"ניקוי האורוות" בתנובה?
  
 
עידו קריב, סמנכ"ל הקריאייטיב של יהושע TBWA, עובר לגליקמן
באחרונה פרש מיהושע TBWA גם המשנה למנכ"ל, ניסים מויאל ■ רמי יהושע בתגובה: "אנו עובדים על רה-ארגון. בתקופה הקרובה נודיע על שורת מינויים ובהם לראשונה מינוי מנכ"ל"
  
 
מדד יפעת בקרת פרסום למחצית 2011: משרדי הפרסום הגדולים נחלשים
במחצית הראשונה של 2011‎‎ משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
  
 
מתי מותר למנהל לשקר ומהם השקרים הנפוצים ביותר?
שלא לציטוט מנהלים בכירים מודים שרק מנהל לא-חכם יימנע משימוש בשקר ככלי לניהול עובדים ■ "איך כל זה מתיישב עם מינוח "מנהיגות אותנטית" שמככב כיום בספרות הניהול?
  
 
אדלר-חומסקי יחליף את גליקמן בטיפול בתקציב בזק בינלאומי
‎מדובר בנתח קטן יחסית מתקציב הפרסום, שעמד ב-2010 על מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב הפרסום של פסגות
‎‎היקף הפרסום של בית ההשקעות פסגות עמד ב-2010 על 6.5 מיליון דולר במחירים ריאליים‏
  
 
תקציב 012 סמייל עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב
גלר-נסיס, המטפל בתקציב הפרסום של 012, קיבל אמש הודעה על הפסקת ההתקשרות עמו ■ היקף התקציב השנתי של החברה מוערך ב-15-20 מיליון שקל במחירים ריאליים
  
 
גליקמן קונה את משרד הפרסום האינטראקטיבי וובסנס מדיה
פעילות האינטראקטיב של קבוצת וובסנס תמוזג לתוך יחידת הדיגיטל של גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
גם פוגל-אוגילבי וארד יתמודדו על תקציב הפרסום של מירס
עד כה נפגשה הנהלת מירס עם משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של מירס על כ-4 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
לשכת סוכני הביטוח מאיימת בתביעה נגד שני כהן
מאיימת בתביעת לשון הרע נגד כהן, משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב וחברת ביטוח ישיר, ודורשת להסיר את הפרסומת בה מגלמת כהן את מזכירתו של סוכן הביטוח "יהושע שוקה טל"
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988