גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 7

סוכן חדשות
 
על רקע מכרז פרטנר: מירס וגליקמן-נטלר-סמסונוב נפרדים
הסיבה: גליקמן מתמודד במכרז של המתחרה פרטנר ■ במירס כבר ערכו פגישות ראשוניות עם שלמור-אבנון-עמיחי ובאומן-בר-ריבנאי, אך אליהם עתידים להצטרף מועמדים נוספים
  
 
שלמור, גליקמן ואדלר יתמודדו על תקציב פסגות
כפי שנחשף אתמול ב"גלובס", בפסגות הוחלט לצאת למכרז על תקציב הפרסום, שטופל מאז 2006 בידי אדלר-חומסקי ■ פנייה נעשתה גם ליהושע TBWA, שבחר לא להתמודד
  
 
מי זכה בתקציב הפרסום של מותג הביטוח "9,000,000"?
‎‎התשובה: ‎‎גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ היקף התקציב עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים ■ לשלב הגמר במכרז הגיע גם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי‏
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב פורש ממכרז הפרסום של דפי זהב
במקביל, בהנהלת דפי זהב הוחלט על שינויים מסוימים בתהליך המכרז ■ בין השינויים תהיה הקלה באופן הפרזנטציות שמשרדי הפרסום יידרשו להציג
  
 
באומן וגליקמן עלו לגמר במכרז על תקציב "9 מיליון"
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
  
 
סיכום שנת 2010: הפרסומת ל-HOT - הכי זכורה; הבינלאומי - האהובה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
  
 
דירוג משרדי הפרסום 2010: מקאן מוביל ומגדיל את הפער מאדלר
הסיפור המשמעותי של דירוג משרדי הפרסום של יפעת ב-2010 הוא התחזקות הבינוניים ובראשם יהושע, גליקמן וראובני ■ משרד שמדורג מחוץ ל-20 הגדולים מתקשה להתקיים
  
 
סנו מעבירה תקציבי פרסום מיורו ת"א לגליקמן ולדרורי
כחלק מהשינויים בחברת-הבת קוסמופארם, גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל בתקציב קרמה, ודרורי-שלומי יטפל במותגים כיף ואורביטול ■ יורו ת"א נפלט ממערך הפרסום של החברה
  
 
האם עזיבת פרטנר את שלמור מסמנת סבב בתקציבי הסלולר?
פרטנר נפרדו משלמור, פלאפון בדרך להיפרד מבאומן, וגם הקשר בין סלקום למקאן לא בשיאו ■ תקציבי הפרסום של חברות הסלולר, מהמשמעותיים ביותר בשוק, נמצאים בצומת דרכים
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב רוכב על טרנד הדיגיטל: מצרף את רועי גפן
גפן, מנהל התקשורת השיווקית והדיגיטל של בזק בינלאומי, יהיה הראשון מבין ראשי הדיגיטל במשרדי הפרסום שבא מצד הלקוח ■ גיל סמסונוב: "אנו בונים את המשרד לדיגיטל של מחר"
  
 
תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו-ווינר יוצא למכרז
היקף התקציב יעמוד על 4 מיליון שקל - סכום גבוה יחסית במונחים של פרסום באינטרנט
  
 
תקציב הפרסום של אופנת גולף עובר למשרד בורודה-קפלן
התקציב, בהיקף של כחצי מיליון דולר, טופל ב-12 השנים האחרונות בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב ■ עם זאת, שאר תקציבי הרשת - בהם פולגת, גולף אנד קו ואינטימה - נשארים אצל גליקמן
  
 
המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב
"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות
  
 
מקאן וראובני עלו לגמר במכרז הפרסום החברתי של תנובה
משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז
  
 
אדלר וראובני יתחרו על תקציב הפרסום החברתי של תנובה
במכרז, שהיקפו מוערך ב-6 מיליון שקל, מתמודדים גם משרדי הפרסום של תנובה: מקאן-אריקסון, גיתם BBDO וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
חברת נירלט השקיעה 2.5 מיליון שקל במהלך שיווקי לפסח
המהלך כולל שילוט חוצות ענק בפריסה ארצית ופעילות שיווקית ייחודית למגזר החרדי ■ כמו כן תשיק החברה מגוון מוצרים לרגל החג, ובמקביל תקיים פעילות ממוקדת בנקודות המכירה
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988