גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 8

סוכן חדשות
 
"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009
מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
גיל סמסונוב ל"פירמה": "אני לא צריך להתנצל על הקשרים שלי"
גיל סמסונוב, מבעלי גליקמן-נטלר-סמסונוב ואחד האנשים הכי מקושרים פוליטית בתעשיית הפרסום, עונה בראיון למגזין "פירמה" לכל המקטרגים - ומודה: "עד לפני 5 שנים לא הייתי שלם עם המשרד"
  
 
שמעוני-פינקלשטיין מצטרף למערך הפרסום של לילית קוסמטיקה
על-פי החלוקה החדשה, תקציב הפרסום של מותגי הבישום יישאר בידי גליקמן-נטלר-סמסונוב, ואילו שמעוני-פינקלשטיין יקבל את מותגי הטיפוח והאיפור
  
 
דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL
על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר
  
 
גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של נירלט
התקציב טופל עד כה בידי פוגל-אוגילבי ■ מתחילת 2009 פרסמה נירלט בהיקף 600 אלף דולר במחירים ריאליים
  
 
טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה
מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
יופלה "שטוזים" - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע, הבנק הבינלאומי - האהובה ביותר
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות שלא שודרו כלל השבוע זוכות למיקום יפה בטבלה - בנק מזרחי-טפחות, סלקום ופלאפון
  
 
עידו רוזנבלום נבחר לפרזנטור של רנו - ירוויח כ-500 א' ש'
(עדכון) אתמול דווח כי רוזנבלום יוביל את המיתוג מחדש של רכבי רנו בישראל ■ זו הפעם הראשונה בה מאשרת יצרנית הרכב הצרפתית למשווק להשתמש בפרזנטור מקומי ■ היקף הקמפיין באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב - 12 מיליון שקל
  
 
הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות - הזכורה והאהובה ביותר השבוע
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין "להעברי את דביר" מוביל את הפרסומות הזכורות זה השבוע השלישי ברציפות
  
 
יורו ת"א, אדלר, ראובני, פוגל וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של נירלט
התקציב מטופל מאז 2005 במשרד הפרסום פוגל-אוגילבי ■ נירלט פרסמה מתחילת 2009 בהיקף של כ-1.7 מיליון דולר, שהם כ-600 אלף דולר במחירים ריאליים
  
 
פוגל-אוגילבי שוקל להפסיק לרכוש את המדיה שלו באמצעות יוניברסל מקאן
היום נודע כי תקציבי הפרסום של ml וג'אמפ עוברים מפוגל-אוגילבי למקאן ■ בקבוצת מקאן הצליחו לשמור גם על התקציב מנוגד האינטרסים של אופנת קרייזי ליין - ע"י העברתו למקאן בוטיק
  
 
הפרסומת הזכורה ביותר השבוע: "להעביר את דביר" של ראובני-פרידן
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק מזרחי-טפחות עם דביר בנדק היא הזכורה ביותר בחצי השנה האחרונה ■ הפרסומת האהובה ביותר השבוע: בנק הדואר עם אלי ומריאנו באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL
בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר
  
 
הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן - הזכורה ביותר השבוע
הפרסומת לדואר ישראל עם אלי ומריאנו היא הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השני ברציפות ■ שתי הפרסומות - לבנק הבינלאומי ולדואר ישראל - הן מבית היוצר של גליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
הפרסומת האהובה ביותר השבוע: דואר ישראל של גליקמן-נטלר-סמסונוב
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 8 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988