גליקמן נטלר סמסונוב בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים
יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"
  
 
הדור הבא של המשקאות: בירה ללא אלכוהול וקולה מרכיבים טבעיים
תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף
  
 
12. גליקמן-נטלר-סמסנוב
על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, פרידה מכמה תקציבים והתמודדות עם משברים
  
 
תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז
אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר
  
 
תפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה הוצע לגיל סמסונוב
סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שימש בעבר כיועצו של בנימין נתניהו ומקורב לשר התקשורת משה כחלון ■ בין המועמדים לחברי המועצה: יוסי אליטוב, יעקב שחם, שי בזק, אביהו מדינה ואמנון לורד
  
 
קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 
האם תנובה מתעתדת לבצע שינויים נוספים במערך הפרסום שלה?
ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב ; באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן
  
 
תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב
היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO
  
 
גיל סמסונוב מועמד לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום
בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב ; סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"
  
 
יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט
יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל
  
 
יגאל שמיר: "צריך להחזיר את 'קקטוס הזהב' למכנה משותף רחב יותר"
שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה ; כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"
  
 
מקאן, גיתם וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של "אדום אדום"
לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות
  
 
הקלף של גליקמן: הציג את כוכבי "שבוע סוף" בפרזנטציה ל"ווינר"
משרד הפרסום זרמון-גולדמן הציע אף הוא קומיקאים כפריזנטורים למועצה להסדר הימורים בספורט, והציג את שלישיית "מה קשור"
  
 
תקציב לילית דנשר עובר מיורו לגליקמן
היקף התקציב בשנה האחרונה עמד על כ-600 אלף דולר
  
 
מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו
המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד
  
 
ועדת המכרזים של הרשות להימורים בספורט נפגשת עם משרדי הפרסום שעלו לגמר
לגמר המכרז עלו המשרדים: מקאן-אריקסון, פוגל-אוגילבי, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA, זרמון-גולדמן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
  
 

<    12345678910    >

   נמצאו 145 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988