גליקמן נטלר סמסונוב הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

הפרסומת האהובה ביותר השבוע: דואר ישראל של גליקמן-נטלר-סמסונוב

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לפלאפון של אדלר-חומסקי, שהגיעה לראש דירוג הפרסומות הזכורות, היא המושקעת ביותר השבוע מבחינת זמן מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 25.10.2009

הערכות: ההצעה להוסיף שעון עצר לזמן הפרסומות תביא ל"נדידה" של 25% מהצופים

יוסי לובטון: "הצעת החוק של ח"כ כרמל שאמה הזויה. אולי צריך שעון שיגיד לכולם מתי נגמרת הכהונה של חברי הכנסת..." ■ אייל חומסקי: "זה יביא להתמוטטות של זכיינים" ■ אילון זרמון: "מדובר בהצעת חוק פופוליסטית"

ענת ביין-לובוביץ' ומתן שירם 21.10.2009

הדור הבא של המשקאות: בירה ללא אלכוהול וקולה מרכיבים טבעיים

תערוכת המשקאות דרינטק 2009 שנערכה בשבוע שעבר במינכן הפגישה את החדשנות עם המיתון ועם אורח החיים הבריא ■ התוצאה: חזרה לאריזות גדולות, פפסי מרכיבים טבעיים בלבד ומשקאות מסוכרים שאינם מזיקים לגוף

גיל סמסונוב ויובל גרופי 30.09.2009

12. גליקמן-נטלר-סמסנוב

על רקע ההצלחות של השנה הקודמת, עבר המשרד השנה לתהליך של ספיגה, הפנמה וקליטה, ארגון השורות לקבלת התקציבים, פרידה מכמה תקציבים והתמודדות עם משברים

23.09.2009

תקציב הפרסום של קרן קיימת לישראל יוצא למכרז

אדלר-חומסקי, יהושע TBWA, גליקמן-נטלר-סמסונוב, שלמור-אבנון-עמיחי, מקאן-אריקסון וזרמון-גולדמן מתמודדים על התקציב, שמטופל כיום באדלר-חומסקי ■ על-פי הערכות, היקף התקציב של קק"ל יגיע השנה ל-750 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 09.09.2009

תפקיד יו"ר מועצת הרשות השנייה הוצע לגיל סמסונוב

סמסונוב, מבעלי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שימש בעבר כיועצו של בנימין נתניהו ומקורב לשר התקשורת משה כחלון ■ בין המועמדים לחברי המועצה: יוסי אליטוב, יעקב שחם, שי בזק, אביהו מדינה ואמנון לורד

ענת ביין-לובוביץ' ויעל גאוני 27.07.2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28.04.2009

האם תנובה מתעתדת לבצע שינויים נוספים במערך הפרסום שלה?

ל"גלובס" נודע כי מנהלי אדלר-חומסקי נפגשו עם בכירים בתנובה: עם זהבית כהן, מנכ"ל אייפקס, ועם ענת גרוס, מנהלת חטיבת השיווק בתשלובת החלב ; באחרונה הועברו מספר תקציבי פרסום של הקבוצה מגיתם למקאן

ענת ביין-לובוביץ' 29.01.2009

תקציב הפרסום של "אדום אדום" של תנובה עובר לגליקמן-נטלר-סמסונוב

היקף התקציב מוערך ב-4-5 מיליון שקל ; בימים הקרובים תחליט תנובה היכן יטופל תקציב הפרסום של המותג טירת צבי, המטופל כיום בגיתם BBDO

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2009

גיל סמסונוב מועמד לתפקיד יו"ר איגוד חברות הפרסום

בכירים רבים בענף - ביניהם גם רמי שלמור, היו"ר הנבחר שפרש - תומכים במועמדותו של סמסונוב ; סמסונוב: "אקבל החלטה בנושא בקרוב"

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2009

יהושע וגליקמן זכו בתקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט

יהושע TBWA יטפל במותג ווינר בהיקף 18 מיליון שקל, ואילו גליקמן-נטלר-סמסונוב יטפל במותג טוטו בהיקף 12 מיליון שקל

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 07.01.2009

יגאל שמיר: "צריך להחזיר את 'קקטוס הזהב' למכנה משותף רחב יותר"

שמיר, מנהל הקריאייטיב של גליקמן-נטלר-סמסונוב, עזב את משרד הפרסום גיתם לטובת שותפות בגליקמן - ונטע את הבית החדש חזק בעשירייה הראשונה ; כעת הוא מקבל לידיו את ניהול תחרות "קקטוס הזהב"

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2009

מקאן, גיתם וגליקמן מתמודדים על תקציב הפרסום של "אדום אדום"

לאחר שנים של השקעה מינורית בפרסום מתכננת תנובה השקה מחודשת למותג הבשר המצונן, המהווה את אחד הכישלונות הצורבים שלה בשנים האחרונות

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2009

הקלף של גליקמן: הציג את כוכבי "שבוע סוף" בפרזנטציה ל"ווינר"

משרד הפרסום זרמון-גולדמן הציע אף הוא קומיקאים כפריזנטורים למועצה להסדר הימורים בספורט, והציג את שלישיית "מה קשור"

ענת ביין-לובוביץ' 04.01.2009

תקציב לילית דנשר עובר מיורו לגליקמן

היקף התקציב בשנה האחרונה עמד על כ-600 אלף דולר

ענת ביין-לובוביץ' 24.12.2008

מקאן-אריקסון ופוגל-אוגילבי לא עלו לגמר במכרז על תקציב הפרסום של הטוטו

המשרדים שעלו לגמר במכרז הם זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב ; משרדים אלה יתבקשו להכין מצגת שיווקית וקריאטיבית על המותג ווינר בלבד

ענת ביין-לובוביץ'‏ 20.11.2008

   12345678910   

   נמצאו 146 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10

צרו איתנו קשר *5988