גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

גליקמן נטלר סמסונוב

משרד פרסום

עוד כתבות

זוג קשישים בבית אבות. הקו העליון של הסקלה / צילום: אתר רשת משען

בלעדי תקציב הפרסום של משען עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

תקציב רשת הדיור המוגן טופל קודם לכן בפרסום וילנאי • היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-8 מיליון שקל

דואר ישראל / צילום: איל יצהר

לפני כולם גליקמן-שמיר-סמסונוב זכה מחדש בתקציב דואר ישראל

במכרז על תקציב הדואר התמודדו גם משרדי הפרסום אדלר חומסקי, ראובני-פרידן ושמעוני פינקלשטיין • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל בשנה

רמי יהושע / צילום: איל יצהר

בלעדי כצפוי: יהושע וגליקמן זכו מחדש בתקציב הטוטו

משרדי הפרסום יהושע TBWA וגליקמן-שמיר-סמסונוב נמנים כבר היום עם מערך הפרסום של החברה • אף שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל - כ-25 מיליון שקל - התמודדו עליו רק 3 משרדי פרסום

דואר ישראל, בנק הדואר / צלם: אריאל ירוזולימסקי

בלעדי גליקמן ואדלר-חומסקי עלו לשלב הכספי במכרז הדואר

התקציב אינו גדול, כ-9 מיליון שקל בשנה, אך נחשב למאתגר במיוחד בעקבות תהליך השינוי המואץ שעובר דואר ישראל

טפסי טוטו/ צילום: איל יצהר

בלעדי יהושע, גליקמן וראובני מתמודדים על תקציב הטוטו

למרות שמדובר באחד מתקציבי הפרסום הגדולים בישראל, בהיקף של כ-25 מיליון שקל - המכרז של הטוטו לא הצליח להביא מתמודדים רבים

דואר ישראל / צילום: איל יצהר

לפני כולם דואר ישראל משנה את תנאי הסף במכרז הפרסום

הדואר יאפשר מתן שירותי מדיה ודיגיטל באמצעות חברות-בת • בין המשרדים שצפויים להתמודד: מקאן, אדלר, יהושע וגליקמן • היקף התקציב: כ-9 מיליון שקל

מתוך הקמפיין לדואר / איור: סטודיו ניר וגלי

לפני כולם דחייה במועד סגירת מכרז הפרסום של דואר ישראל

הדחייה מתרחשת יום לפני תאריך המועד המקורי, שהיה אמור להיות מחר • תקציב הפרסום של דואר ישראל, העומד על כ-9 מיליון שקל בשנה, מטופל ב-10 השנים האחרונות ע"י גליקמן-שמיר-סמסונוב

מפעל קוקה קולה בבני ברק / צילום: איל יצהר

לפני כולם תקציבי קוקה-קולה עוברים לגליקמן-שמיר-סמסונוב

מדובר במותגים קוקה-קולה,  דיאט קולה וקולה זירו, שטופלו במשך שנים במשרד הפרסום דחף ■ בנוסף יקבל גליקמן את כל תקציב הדיגיטל והחדשנות שהיה בגפן טים

אילן שילוח / צילום: תמר מצפי

לפני כולם פקע הפטור מרשות ההגבלים שהגביל את יוניברסל מקאן

בנובמבר הסתיים הפטור שהגביל את חברת המדיה לנתח שוק של 25% בפריים-טיים ■ יוניברסל לא ביקשה פטור חדש, מאחר שהשת"פ עם גליקמן-שמיר-סמסונוב, שעבורו הוא ניתן בעבר, כבר לא קיים ■ האם לאחר שנים של מגבלה רגולטורית יחסי הכוחות התשנו?

הסוכנות היהודית

הסוכנות יוצאת בקמפיין לעידוד סובלנות לכל הזרמים ביהדות

זאת על רקע חוק הגיור והקפאת מתווה הכותל ■ במהלך שותף גם המכון הישראלי לדמוקרטיה, ובמסגרתו נעשתה פנייה למשרדי הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב ולעומק התודעה

זאפ

לפני כולם קבוצת זאפ מתקשרת עם פרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב

זאפ הרחיבה את פעילותה בתחום הקומרס ובפעילות מול עסקים ומתעתדת להשיק מוצרים חדשים

גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר

לפני כולם פרטנר עוזבת את באומן ומרכזת תקציב הפרסום בגליקמן

ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי, שהייתה חלק ממערך הפרסום של הקבוצה, באה אל קיצה ■ בפרטנר מדברים בתקופה האחרונה עם הפרסומאי גדעון עמיחי על האפשרות כי ישתלב במערך הפרסום שלה

פיג'ו/ צילום: יחצ

גליקמן-שמיר-סמסונוב יטפל בתקציב מותג הרכב פיג'ו

זאת חודשים ספורים לאחר שאיבד את תקציב כלמוביל לטובת משרד הפרסום של גדעון עמיחי

גדעון עמיחי / צילום: יונתן בלום

לפני כולם כלמוביל מעבירה את תקציבי יונדאי ומרצדס מגליקמן לגדעון עמיחי

אף שגליקמן-שמיר-סמסונוב ויתר בעבר על תקציב רנו לטובת תקציבי כלמוביל, מערכת היחסים בין הצדדים לא התנהלה על מי מנוחות, ומתחת לפני השטח נתגלעו לא מעט מהמורות מקצועיות

נטלי עטיה / צילום: רפי דלויה

תקציב הפרסום של פלסאון עובר לגליקמן-שמיר-סמסונוב

התקציב, בהיקף 2 מיליון שקל, נוהל בשנתיים האחרונות במשרד הפרסום y&r ישראל ■ לאחרונה התפטרו אנשי הניהול המובילים של y&r, שהיו אלה שגייסו את תקציב פלסאון

חלי ממן / צילום מסך

לקראת החגים: חלי ממן מתקשרת לראשונה עם משרד פרסום

ממן, שמפעילה קבוצות תמיכה להרזיה כבר 16 שנה ומחזיקה כיום בנתח השוק השני בגודלו בתחום, בחרה בגליקמן שמיר סמסונוב

עדו הר טוב וגיל סמסונוב / צילומים: תמר מצפי

תקציבי נסקפה והגלידות של אסם יעברו לגליקמן; תקציב טבעול - לגיתם

השינויים במערך הפרסום של אסם - בעקבות סגירת משרד הפרסום פובליסיס ישראל

מיצובישי אאוטלנדר  / צילום: יחצ

לפני כולם כלמוביל בדרך לשינוי מערך הפרסום: תקציב מיצובישי ייצא למכרז

התקציב מטופל כיום במשרד פובליסיס ישראל, שצפוי להיסגר ■ יתר תקציבי כלמוביל מטופלים בגליקמן-שמיר-סמסונוב, אך מערכת היחסים בין הצדדים לא מתנהלת על מי מנוחות

קמפיין פרטנר/ צילום מסך

לפני כולם פרטנר חוזרת לפרסם בטלוויזיה - גם בזכיינית קשת

חצי שנה אחרי שקמפיין ההשקה עלה בטלוויזיה ליום אחד, חוזרת החברה לפרסם בטלוויזיה ■ המשבר עם קשת לא נפתר אולם הקמפיין ישודר בימי הזכיינית

יורם באומן / צילום: תמר מצפי

לפני כולם הרה-ארגון יוצא לדרך: פובליסיס ישראל ייסגר

כחלק ממהלך הרה-ארגון תצטמצם הקבוצה מארבעה משרדי פרסום לשלושה ■ השם פובליסיס יצטרף לגליקמן-שמיר-סמסונוב