דאב בחדשות

סוכן חדשות
 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי
מהיום: הרשתות יציגו את המחיר בחו"ל לצד 7 מוצרי טואלטיקה
מדובר ברשימה שגיבשו הרשות להגנת הצרכן ומשרד הכלכלה, הכוללת בשלב זה 3 משחות שיניים של קולגייט, 3 דיאודורנטים ספיד סטיק לגבר, דיאודורנט ג'ילט ודיאודורנט דאב לנשים
  
 
קמפיין "יופי אמיתי" של דאב / צילום: יחצ
הקרב על לב הצרכניות: מפרסמים מאמצים את ה-Girl Power
דמות האישה בפרסומות עברה גלגולים רבים, וכעת הגיע העידן שבו מושם דגש על הכוח הנשי ■ האם המסרים החדשים לצרכניות יעברו את מבחן המדיה החברתית?
  
 
קמפיינים / צילום: יחצ
מי כיכבו השנה בקטגוריית המדיה בפסטיבל הפרסום בקאן?
בקטגוריית המדיה כיכבו השנה קמפיינים חיוביים שמנסים לגרום לאנשים לחייך; פרסום שמחפש להגיע לנקודות שמעבר לערכי המותג; ושימוש חדשני בטכנולוגיה
  
 
צפו בקמפיין הוויראלי של דאב בעולם: "מדבקות יופי" לנשים
המהלך החדש ינסה לשבור את השיא שהציב "קמפיין האיורים" של החברה שרשם 138 מיליון צפיות ברשת
  
 
הקמפיין הוויראלי ביותר השנה בעולם: הפרסומת של דאב
הפרסומת למותג דאב עם ציורי הנשים זכתה ל-135 מיליון צפיות ברשת
  
 
צפו ברשימה: יוניליוור מייקרת מאות מוצרים
בין המוצרים: דגני בוקר תלמה וכריות, מרגרינה בלובנד, מחמאה ומזולה, אבקות מרק של קנור, מיונז תלמה, מרכך כביסה בדין, סבוני דאב - וזו רק ההתחלה ■ קמעונאי בכיר: "ראיתי את המחירון, ונהיה לי חושך בעיניים. הם הלכו רחוק מדי"
  
 
שוק הדיאודורנטים: רקסונה וגרניה פגעו בספיד סטיק
רקסונה כבש את המקום השלישי במכירות עם נתח שוק כספי של 9.1%, וגרניה הגיעה ל-4.7% ■ ב-2010 גלגל כלל שוק הדיאודורנטים 215 מיליון שקל
  
 
יוניליוור מותחת את המותג "פינוק" לקטגוריית הסבונים
משיקה סדרת תחליבי רחצה נוזליים תחת המותג, בהשקעה של 5 מיליון שקל ■ עיקר ההשקעה יופנה לקמפיין באמצעות מקאן-אריקסון ■ לפי נילסן, במחצית הראשונה של 2010 החזיק "פינוק" בנתח כספי של 12.2% מקטגוריית השמפו
  
 
סמנכ"לית יוניליוור: "לא משנים הרגלי צריכה עם מבצעי עוף בשקל"
ענת גבריאל, סמנכ"לית הקטגוריות הגלובליות ביוניליוור, מאמינה כי אין עוד חברה עם עוצמה ויכולת לשנות את השוק כמו יוניליוור ■ ל"גלובס" היא מספרת על הקרבות בתחום מרככי הכביסה והדאודורנטים: "המתחרים שלנו מתחילים להזיע"
  
 
יוניליוור תשקיע 12 מיליון שקל במותג הדאודורנטים רקסונה
מדובר במותג עם היקף מכירות עולמי של 1.16 מיליארד אירו ■ סמנכ"לית יוניליוור: נכפיל את נתח השוק שלנו בארץ ל-46%
  
 
הסוד של קריאייטיב מוצלח: אילו קמפיינים בינלאומיים הבריקו השנה?
יו"ר ועדת קקטוס הזהב ו-5 משופטי התחרות מנסים לפצח את הקוד שעומד מאחורי קראייטיב מנצח - ובוחרים את הקמפיין הבינלאומי האהוב עליהם
  
 
שופרסל - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם השקעה של כ-467 אלף דולר
דאב מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-108 אלף דולר
  
 
משתלם להיות פטריוט: סל מוצרים כחול-לבן זול בכ-25% מסל מוצרים תוצרת חוץ
כך עולה מבדיקת פרייסל עבור "גלובס" לקראת יום העצמאות ; הסל הישראלי הזול - ברמי לוי ובמגה בול ; בחלק מהמוצרים נמצאו פערים משמעותיים - למשל פער של 125% בין שמפו קרליין הישראלי לשמפו דאב המיובא
  
 

   1    >

   נמצאו 13 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988