דה בוקס (The Box) בחדשות

סוכן חדשות
 
פרופורציה
תקציב הפרסום של מרפאות פרופורציה עובר ל-The Box
היקף התקציב של רשת המרפאות עומד על כ-4 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
רון בר און / צילום: יחצ
מדיה קום תרכוש את המדיה עבור משרד הפרסום The Box
ההחלטה על ההתקשרות החדשה באה בהמשך לשינויים פרסונאליים בצמרת המשרד במסגרתם הוחלף המנכ"ל שי גורן בבועז פסקו
  
 
משרד הפרסום The Box אחראי לקמפיין הבא של קסטרו
הקמפיין יתמקד במותג הג'ינס של החברה, JEANIUS ■ לקסטרו קשר יציב עם ראובני-פרידן, וזו לא הפעם הראשונה שהחברה מפקידה קמפיין בידי גורם אחר
  
 
משרד הפרסום The Box יטפל בתקציב ההשקה של סיאט לאון
מותג הרכב סיאט פירסם מתחילת השנה בהיקף של 4.7 מיליון דולר במחירי מחירון
  
 
The Box מצטרף למערך הפרסום של קבוצת ניופאן
יטפל בתקציב המותג גרונדינג שיושק מחדש בארץ לאחר היעדרות של מספר שנים
  
 
שי גורן: "הצרכנים הם ערוץ המדיה המרכזי"
גורן, ממקימי The box adv, טוען שיש מקום לשחקן חדש בעולם הפרסום הישראלי
  
 
שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD
"גלובס", עיתון העסקים של ישראל, וקבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי THE BOX ישתפו פעולה במסגרת ועידת MAD לשיווק, פרסום, דיגיטל ומוזיקה של "גלובס"
  
 
THE BOX פותחת משרד פרסום יחד עם שי גורן
המשרד ייקרא THE BOX AD ■ גורן שימש כבכיר במקאן וכמנכ"ל גלר-נסיס
  
 
שיתוף-פעולה בין "גלובס" ו-THE BOX במסגרת ועידת MAD
לאחרונה מונתה דה בוקס לנציגה הרשמית של EMC בישראל, אקדמיית ההכשרה של תעשיית הבידור והטלוויזיה ■ ועידת MAD של "גלובס" תתקיים ב-11 ביולי
  
 
אלי אוזן מונה לנציג אקדמיית הטלוויזיה EMC בישראל
עם מרצי האקדמיה הבינלאומית EMC נמנים אנשי טלוויזיה מובילים בעולם
  
 
אלי אוזן: "הטלוויזיה הופכת לחברתית; ישולבו בה אפליקציות"
בגיל 30 בלבד עומד אלי אוזן, מנכ"ל ובעלי קבוצת התוכן והפרסום הדיגיטלי The Box, בראש חברה בשווי 20 מיליון דולר ומקים עם קשת חברת קרוס מדיה
  
 
קשת ודה בוקס הקימו חברה שתפתח מוצרי דיגיטל לתוכניות טלוויזיה
חברת Screenz מתכוונת להציע מוצרים כמו אפליקציית המשחק בשידור חי של "אל תפיל את המיליון", לצד פיתוח של פעילות אונליין כמו ב"כוכב נולד" ו"האח הגדול"
  
 
סמנכ"ל התוכן דניאל רבנר זכה במלגה בינלאומית יוקרתית
רבנר, מחברת THE BOX התל-אביבית, זכה במלגה בינלאומית להתמחות בגופי תקשורת ברחבי העולם ■ גובה המלגה כ-20 אלף דולר, מתנת EMC
  
 
שטראוס מגיעה ל-YouTube: משיקה סדרה לקידום המותג תפוצ'יפס
מדובר בסדרת אינטרנט בת 8 פרקים בשם "קרטושקס", שיצרה חברת התוכן The Box ■ היקף ההשקעה במהלך מוערך בחצי מיליון שקל
  
 
מייסדי חברת The Box: "אין סיבה שישראל לא תהפוך למעצמת תוכן"
עם עבודות לנייקי, דיסני וקוקה-קולה, חברת The Box מבססת את עצמה ככוח עולה בשוק האינטראקטיב ■ אחרי שקיבלו 2 מיליון דולר מקרן הון הסיכון גריילוק הם מצהירים: "בשנה הבאה 90% מהפעילות שלנו תהיה בחו"ל"
  
 

   1    >

   נמצאו 15 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1

צרו איתנו קשר *5988